Citat:
Ursprungligen postat av valpsune
nix så är det inte alls dom är precis som alla andra och sköter bara sitt jobb det är ju tråkigt om du har träffat något rötägg såna finns inom alla jobb
Dom är inte alls som andra, jag fick en p-bot utav dom på min egen hyrda plats som jag betalar 600 i månaden för utav dom.
Idioterna påstod att jag inte alls hyrde en p-plats utav dom, men när jag visade upp mitt hyreskontrakt så gav dom med sig efter mycket om och men.
Men dom krävde ändå mig på p-boten fast det var dom som gjort fel. Det hela slutade med att dom skickade allt toll kronofogden som då ville ha pengar utav mig, men när jag sa som det var till fogden samt visade upp kontraktet så la dom ner allt, samt avskrev skulden. Men Q-fittorna började med att skicka hotbrev och gjorde en polisanmälan mot mig, men jag gick segrande ur den striden.
Efter det så hyr jag ingen p-plats ifrån dessa idioter någe mer, det enda dom vill är att lura pengar av allt och alla.
Så kom inte och säg att dom bara sköter sina jobb, dom är bara en bunt zigenare som vill lura dig...