2010-07-09, 18:03
Medlem
BenAsslicks avatar
Gå till någon billig bar.
Fråga folk som ser nyfrälsta ut (blekfisar med rastafari-crap på sig, dreads etc).
2010-07-09, 18:07
Medlem
DoomSowers avatar
Fråga random person? Det fungerade för mig. Första personen jag frågade köpte jag gräs av.
2010-07-09, 18:37
Medlem
Lavris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lameface
Hur fixar man weed i stockholm på gatan? Jag har nyligen flyttat till stockholm och kan inte få tar på något röka då jag inte känner någon... Så nu undrar jag hur jag får tag lättaste sättet på cb i stockholm C ?

EDIT::
Inte plattan då jag redan har testat köpa där då jag blev blåst...

Götgatsbacken, Enough said.
2010-07-09, 19:19
Bannlyst
Plattan funkar rätt okej.

Ställ dig utanför BK, kolla runt, brukar komma fram någon inom 1 minut och fråga vad du vill ha. Men var lite streetsmart och följ mina råd:

Killen kommer inte vilja göra upp affären på plattan, följ med han en bit bort. Ha inte massa pengar eller plånbok på dig, utan bara det du ska handla för. Helst ska du prova också så dom inte dragit ut THC:t med hjälp av aceton eller så. Prova kan du göra genom att ha en cigg med dig där du tagit bort lite tobak i början. Släng i lite och ta ett litet bloss bara så du känner att det funkar. Betala sedan för resten. Får du ingen effekt, börja inte jiddra utan säg bara att det var för svagt tyvärr och betala för det du rökt upp.

Om killen är seriös kommer han vilja ge dig sitt nummer (ring det från en anonym telefon) så du kan beställa eller träffas på andra platser.

Det har funkat för mig och jag har fått telefonnummer till kranar den vägen, tyvärr brukar dom byta telefon efter ett tag.

Hade tänkt besöka plattan själv nu snart så jag får tag i en stabil kran som kan sälja lite mer på en gång typ 4-5000:- kan jag handla för på en gång utan problem. Helst ska han ha lite utbud också då jag vill ha opiater/hasch och benzo. Ska du handla piller så köp på karta eller förseglad burk.

Känns betydligt säkrare att handla på nåt mer anonymt ställe i fortsättningen.
Senast redigerad av flesheater 2010-07-09 kl. 19:22.
2010-07-09, 19:35
Medlem
Har också startat en likande tråd, men folk reagerar helt galet, CB for everyone säger jag...hade jag haft en kran i sthlm så hade jag delat med mig, behöver själv hitta en stabil kran eftersom den jag hade har bytt mob...jag vet inte hur det där med att stå på plattan och vänta funkar, känns inte så säkert med tanke på att jag vet att det cirkulerar civilare där som har koll på de som de vet säljer, ska det va så svårt att få tag på bra röka utan att behöva blanda sig med allt avskum här i sthlm, får du tag på nån så hör gärna av dig så hör jag av mig om jag får tag på nån

lycka till!!

Mvh
2010-07-09, 19:38
Medlem
expanders avatar
Det är okej att fråga om allmänna platser.
Frågor om PM eller direktkontakt går däremot i strid med regel 1.09 och kan leda till bannlysning.
/Mod
2010-07-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoomSower
Fråga random person? Det fungerade för mig. Första personen jag frågade köpte jag gräs av.
Du som har ögonen för att hitta rätt folk, du får lära oss utav dina knep

OnT: Bor själv i en mindre stad, så kan inte säga direkt, men verkar som det finns en hel del bra svar här i tråden so far

Funderat själv på att flytta dit snart, dock kommer det nog endast bli egenodlat eller kontakter man redan har eller polares kontakter, inte mycket för 'gatan', enkelt att bli lurad, om inte så är det ofta skit, tyvärr.
2010-07-09, 20:34
Medlem
Köpte för ett tag sen på plattan av nån Rastaneger, han gav mig en bit som såg precis ut som brajj och luktade som det, men när jag eldade på det visade det sig vara nå kamelskit eller dylikt (luktade ialafall så)
2010-07-09, 21:06
Medlem
Monkeyspanks avatar
Plattan är bästa stället!

Mina bonnläppspolare brukar gå dit och bli tvärblåsta av negrerna, sen delar vi på stålarna över en subutexsnort. Välkommen till Stockholm LOSER!!!
2010-07-10, 17:17
Medlem
MOXXARs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Plattan är bästa stället!

Mina bonnläppspolare brukar gå dit och bli tvärblåsta av negrerna, sen delar vi på stålarna över en subutexsnort. Välkommen till Stockholm LOSER!!!

Ha ha ha... Ja det är nog inte lätt..

Till TS: Men vafan, du får väl helt enkelt försöka hitta en kran så som folk gör, genom vänner! Du måste väl känna någon som känner någon som känner någon? Eller? Annars kan du ju göra så att du passar på att handla när du är på hemmaplan, alltså när du kanske hälsar på hos dina föräldrar el. något i den stilen.. För du måste väl ha en kran där iaf.? Då är det ju bara att du handlar typ ett hekto el. så mycket du vill ha, så du klarar dig tills du hittat en kran i stan. (det rimmade det sista..)

hursomhelst, lycka till, skit i plattan och hoppas det löser sig för dig!!!

Mvh/ MOXXAR.
2010-07-10, 18:59
Medlem
Danro80s avatar
Jag själv brukar inte cannabis, men herregud du bor i en storstad hur svårt kan det va?
Även jag bor i en storstad och har inga kontakter vad gäller cb, men jag tror jag skulle kunna lösa det på ett par timmar utan större problem!
2010-07-12, 01:08
Medlem
Knivupplopps avatar
Ni kan inte vara seriösa om plattan. Du kan ju lika gärna tända eld på en röding istället, mycket roligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in