Citat:
Ursprungligen postat av
jedigovna
Men är du efterbliven? Bönderna påstår att cetnikerna dödade muslimer varpå han undrar vilka cetnik-grupper de syftar på, och de har ingen aning. Hahah, är det någon som ska köra upp "civiliserad-snacket" i röven så är det du Husein. Detta står i beskrivningen av videon:
Men är du fan dum i huvudet eller? Fan spelar det för roll vilken cetnik grupp det var? Det är som att fråga vilka nazist grupper var i Auschwitz

Och du frågar mig om det är jag som är efterbliven

Cetnik är en cetnik, nazist är en nazist.
Serben först sägar att anledningen de attackerade sandzak var på grund av att de samarbetade med nazisterna vilket är ju skitsnack för för eller senare så hade serberna gjort som i Foca, döda oskyldiga män,kvinnor och barn.
Sen säger serben hur Ratko Mladic ska ha ''försvarat sitt folk'' och ''sitt land'' där han egentligen beordrade folk att etnisk rensa både kroater och bosnier så hur kan man kalla det försvar?
Serben sedan snackar om Bratunac där han själv hävdar att 3500 serber blev dödade där innan Srebrenica hände vilket är ju rent skitsnack för var är kropparna? Vart finns massgravarna? Kan du tala om det för mig?

Serben berättare inte om vad som hände runt området innan eran påhittade massaker ska sägs ha skett.
Citat:
"Na zadnjih 20ak sekundi ovog snimka uhvatio sam dio naguravanja i manji fizicki kontakt koji je samo zapoceo kasnije guranje i razmjenu udaraca". I beskrivningen finns även hans rapport av hela händelsen bifogad, där man bl.a. kan läsa om hur en BMW följde efter honom och hur en passagerare ur bilen går ut och misshandlar honom. Och du snackar om zigenare.
Ja alltid bra att lita på en zigenarserb. Sen sa en bosnjak på slutet att gå därifrån innan det händer nåt och frågade om han var galen(alltså ville ha inte se honom misshandlad).
Din kyrilliska kan du köra upp i röven.
Citat:
Alltså har du ens kollat på videon? Ända gången Oric nämns är när bönderna säger att Mladic skickades dit och sedan "A sto su hteli da salju Nasera Orica tamo", varpå serben svarar att han redan varit där (3:10-3:30). En minnestavla av en nazist som samarbetade med tyskarna emot serber har inget att göra i en serbisk stad. Lika efterblivet som att albanerna vill ha ett UCK-monument i en serbisk stad. Kör upp Resic i röven.
Men snälla du, vadå att han redan ''var där''. Serben sa med egna ord att han var där som vittne inte att Oric var fängslad vilket var det bosnjakerna menade så hans ''anti-serbisk domstol'' teori var knäckt.
Citat:
Läs det jag skriver muslim. Den serbiska lokalbefolkningen blev slaktad av Ustasa SAMT bosniakiska styrkor i östra Bosnien INNAN Foca inträffade. I Ustasa ingick även bosniaker under WW2. Till exempel så var Dzafer Kulenovic, en bosniak, vice-president i NDH under WW2.
Läs vad masturblija skrev och besvara frågorna, zigenare.
Såg en efterbliven kommentar i Svenskafans som såklart kom från en serb(jag vet inte så chockerande) där han påstod att kroater var serber och sedan hänvisade han till serbiska källor(inte så chockerande det heller) vilket är ju så jävla sjukt alltså. Sedan kommer en annan serbisk person och skriver om bogomiler där han påstod att bogomiler är från Serbien. Alltså vafan, när blev bogomiler ett eget folk? Bogomil religionen skapades i Bulgarien men eftersom det finns några bosnier som påstår att bosnier var bogomiler så ska serberna säga att det är serbiskt såklart. Ännu en gång får vi se serbisk briljans på hög nivå. Ni förtjänar en klapp... på huvudet.
Avslutar med detta:
Eran historia är falskt och det är svårt och veta vad som är egentligen sant tack vare er
https://www.flashback.org/sp44093425 Ta en titt....