Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-30, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Servia
R.R.R Är en alban från montenegro eller en muslim jag chansar på det senare. R.R.R du är en skam för Montenegro.

Skulle vilja påstå att han är en förebild för hur en serb kan bete sig, du borde se upp till honom.
2009-11-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Servia
R.R.R Är en alban från montenegro eller en muslim jag chansar på det senare. R.R.R du är en skam för Montenegro.
nej nej nej sluta nu, sårar mig skriv inte så servia

Jag hade varit en skam för montenegro om jag var kort som en turk och hårt arbetande som en kines men nu är det inte så
2009-11-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R.R
Servia är serbernas officiella maskot på FB

Han tenderar att förpesta varenda balkantråd av någon anledning. Sanningen kanske svider för vi alla vet vad hans storserbiska landsmän gjorde under krigen och på så sätt kan jag förstå varför han vill ta bort fokusen från alla balkanrelaterade trådar till att kasta skit på alla. Typiskt storserber, de tycker inte att de skapat tillräckligt med problem utan ska istället likt Joseph-Fritz spy ut hatet mot sina medmänniskor.
2009-11-30, 23:05
Medlem
Miantsiuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Han tenderar att förpesta varenda balkantråd av någon anledning. Sanningen kanske svider för vi alla vet vad hans storserbiska landsmän gjorde under krigen och på så sätt kan jag förstå varför han vill ta bort fokusen från alla balkanrelaterade trådar till att kasta skit på alla. Typiskt storserber, de tycker inte att de skapat tillräckligt med problem utan ska istället likt Joseph-Fritz spy ut hatet mot sina medmänniskor.
Lilla gubben, Drina måste vara din idol med tanke på att du har börjat säga storserber efter att han har börjat göra det.

Kom igen, vill se dig länka RS och Serbiens demografi också, så är allt klart!
2009-11-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miantsiuk
Lilla gubben, Drina måste vara din idol med tanke på att du har börjat säga storserber efter att han har börjat göra det.

Kom igen, vill se dig länka RS och Serbiens demografi också, så är allt klart!
Håller med dih faktis, när jag började följa balkan trådar så uppfattade jag Omnius som en mogen och bra debattör men på den sista tiden har jag helt tappat respekten för honom.
Va fan hände?
2009-11-30, 23:13
Medlem
Miantsiuks avatar
Citat:
Håller med dih faktis, när jag började följa balkan trådar så uppfattade jag Omnius som en mogen och bra debattör men på den sista tiden har jag helt tappat respekten för honom.
Va fan hände?
Samma här faktiskt. Han var en mogen och bra debattör innan men på sistone, som du säger, så har han börjat bli väldigt anti-serbisk och börjat gå i Drinas/Björnn/Jugovs vägar.

Sedan har han kallat mig för storserb, varför vet jag inte. Jag vill inte ens ha Kosovo inom serbiska gränser. Eller juste, Drina har lärt honom att det inte finns serber, utan bara storserber
2009-11-30, 23:16
Medlem
Citat:
Va fan hände?

Jag har lärt mig att man bara får skit av att vara snäll i den virturella FB-världen.
2009-11-30, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whargoul
haha men snälla din infekterade jävla anus till pedofil dyrkare, vem e du som ska tala så om slaver, SS-skenderbeg var en av dem mest hatade av wehrmacht, t om afrikanerna som stred för hitler i nordafrika hade högre status.

läs hitlers egna bok mein kampf när det gäller slaverna era jävla idioter.

Du har tur att hitler inte lyckades annars hade det blivit soppa av er slaver...

http://www.cinemaretro.com/uploads/hitler.jpg
2009-11-30, 23:24
Medlem
Citat:
Jag har lärt mig att man bara får skit av att vara snäll i den virturella FB-världen.
Du behöver inte var snäll, bara mogen.
2009-11-30, 23:28
Medlem
Helt ärligt, när det gäller balkanpacket så finns det bara några individer det går att föra en seriös diskussion med utan provocerande inlägg. Det kommer därför aldrig att gå att göra det när det finns typer som servia eller joll1978 som smyger in i diskussionen med några kommentarer som leder till en typisk balkandiskussion. 90% av inläggen här är skit så därför blir typ 90% av mina inlägg skit, enda skillnaden är att jag lämnar tråden efter nått inlägg medan alla andra fortsätter i evigheter. Nåja, nu får ni återgå till pajkastningen!
2009-11-30, 23:31
Medlem
Miantsiuks avatar
Citat:
Helt ärligt, när det gäller balkanpacket så finns det bara några individer det går att föra en seriös diskussion med utan provocerande inlägg. Det kommer därför aldrig att gå att göra det när det finns typer som servia eller joll1978 som smyger in i diskussionen med några kommentarer som leder till en typisk balkandiskussion. 90% av inläggen här är skit så därför blir typ 90% av mina inlägg skit. Nåja, nu får ni återgå till pajkastningen!
Men försök åtminstone att hålla den nivån du en gång hade så slipper man mata trollen. Förövrigt har du rätt ang. trollsen. Egentligen borde man sluta citera dem, men jag förstår dig, ibland går det bara inte.
2009-11-30, 23:42
Medlem
Citat:
Helt ärligt, när det gäller balkanpacket så finns det bara några individer det går att föra en seriös diskussion med utan provocerande inlägg. Det kommer därför aldrig att gå att göra det när det finns typer som servia eller joll1978 som smyger in i diskussionen med några kommentarer som leder till en typisk balkandiskussion. 90% av inläggen här är skit så därför blir typ 90% av mina inlägg skit, enda skillnaden är att jag lämnar tråden efter nått inlägg medan alla andra fortsätter i evigheter. Nåja, nu får ni återgå till pajkastningen!
Jag drar en klassiker från balkan. Så om Servia och joll1978 hoppar från bro så ska d också göra det?

Du fattar nog vad jag vill komma till, angående Servia och andra troll användare är tricket att inte ge dem uppmärksamhet, dem är som tjejer gör allt för att dem ska synas även om det kräver off topic inlägg och provokations inlägg .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in