• 1
  • 2
2009-07-06, 13:32
Medlem
Förutom förslag på att sälja sexuella tjänster är alla andra förslag välkommna Säg inte skaffa ett jobb för det är inte det jag menar och sen behöver jag pengarna helst igår..
Typ en tusenlapp. Hur ska jag göra?

Har inte mycket att sälja heller så det går inte. Kom med tips och förslag så blir jag glad

Startade en sån här tråd i Ekonomi delen men såg att den passar bättre under privat ekonomi. Så om nån snäll moderat kunde radera den gamla så blir tacksam!
2009-07-06, 13:34
Medlem
balbas avatar
Sms lån eller gå till nån pantbank.
2009-07-06, 13:42
Medlem
Brottslighet är den enda utvägen om du inte får jobb. Det är ju bara att inse. Du ska veta en sak min vän, det finns många fina brott man kan begå
2009-07-06, 13:47
Medlem
rebekks avatar
Sno någon handväska på stan och hoppas att farmor har hela sparkassan där i.

Nej kanske inte, men genom lagliga sätt är det svårare.

Det skulle väl vara om du har kompisar eller liknande som behöver hjälp med något jobb som du kan göra över en dag, svart såklart.

Sälja något, låna från en kompis/förälder/syskon.

EDIT: Dock inte lagligt att jobba svart.
2009-07-06, 13:48
Medlem
Jag sa aldrig att de behövde vara lagliga Bara det inte är prostitotion eller mord.. Haha ush..

Så,kom igen nu. Vet att ni kan
2009-07-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noggerator
Brottslighet är den enda utvägen om du inte får jobb. Det är ju bara att inse. Du ska veta en sak min vän, det finns många fina brott man kan begå

Berätta då
2009-07-06, 13:51
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clementine82
Förutom förslag på att sälja sexuella tjänster är alla andra förslag välkommna Säg inte skaffa ett jobb för det är inte det jag menar och sen behöver jag pengarna helst igår..
Typ en tusenlapp. Hur ska jag göra?

Har inte mycket att sälja heller så det går inte. Kom med tips och förslag så blir jag glad

Startade en sån här tråd i Ekonomi delen men såg att den passar bättre under privat ekonomi. Så om nån snäll moderat kunde radera den gamla så blir tacksam!

Inte mer än en tusenlapp? Vad är problemet, sälj något skräp som du inte behöver och kolla runt efter ett litet jobb. Ett tips kan ju vara att ha en liten buffert på banken för såna plötsliga utgifter.
2009-07-06, 13:53
Medlem
Sno en cykel och sälj.
2009-07-06, 14:06
Medlem
OK. Nu svarar vi i den här tråden och inte i den gamla som ligger under ekonomi,övrigt.. Vilket jag gjorde nyss,gahhh vad förvirrande..
2009-07-06, 14:30
Medlem
Har nu läst om det här med kvitto bedrägeri,funkar det fortfarande och är det nån som gjort det i år? Alltså att man hittar ett kvitto,går till affären tar en likadan prodokt som i kvittot i affären och får pengar. Funkar det ens? Jag tänker på att,kan de inte se att produkten aldrig blivit såld och så åker man fast på det? Ex köksprylar skor,tv spel osv? Den här streckkoden som aldrig blev avaktiverad..
2009-07-06, 15:13
Medlem
Kom med fler förslag

Och svara gärna på det där om kvitto frågan. Råna en gammal människa? Behöver verkligen 1000kr snabbt. Varför har de lagt ner underground tråden för? Får man starta en ny? Nu blev det OT.. Men vill fortfarande veta hur jag kan tjäna snabba pengar..
2009-07-06, 15:14
Medlem
EvilAnnanass avatar
Finns väll en "snabba pengar"tråd?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in