2003-11-25, 15:01
Medlem
Jag å ett par polare tänkte åka till Amsterdam över nyår, så alla ni som har varit där kan välla ta å tipsa om bra ställen att gå till och bo på å sådär. tacksam för svar
Citera
2003-11-25, 17:09
Medlem
Det beror ju på vad du är intresserad av och hur mycket pengar som kan spenderas. Eftersom du postat i ett drogforum får jag väl anta att det är vad du är intresserad av.

Ett tips på hotell är Hemp Hotel. Inte det billigaste, tror det kostade runt 70 -90 euro för ett rum när jag var där. Inredningen är gjord av hampa och det går at få cannabisöl i baren. Stämningen på hotellet är mycket avslappnad.

Kommer inte ihåg vad ställena hette som vi gick ut på men i affärer som säljer smartdrugs och clubwear brukar det finnas flyers vid disken. Det är alltid bra att kolla innan man går ut för klubbarna byter ofta musik från kväll till kväll. Om ni vill gå ut på lite mindre kommersiella ställen ska du höra dig för med de som står i smartdrugs- och clubwearaffärerna, de brukar veta det mesta.
Citera
2003-11-25, 17:43
Medlem
hehe, åker till amsterdam av samma anledning som vinbögar åker till frankrike

ska åka från göteborg ner, men jag vet dock inte hur vi ska ta oss dit, ska vara så billigt som möjligt men jag har svårt att hitta bussbolag som har enbart resan, så gärna tips om hur man tar sig dit billigt och bra välkomnas.
Citera
2003-11-25, 18:20
Medlem
"Stämningen på hotellet är mycket avslappnad."

He he...vet inte varför, men jag läser den meningen om och om igen, och den blir skönare för varje gång...

Nej, jag har inte rökt på.
Citera
2003-11-25, 18:32
Medlem
cactuS_s avatar
ett litet tips...vilket hotell du än bokar se till att du gör det på nätet eller hemifrån såvida du inte vill betala 1400:- för ett dubbelrum....massor av amerikanare som invaderar stan runt jul och nyår....var där för ett parr år sen och fick spendera mer eller mindre en hel dag för att hitta ett hotell...men det kanske duger med hostels eller liknande....(sovsalar)
ha så kul...
Citera
2003-11-25, 21:45
Medlem
Citat:
He he...vet inte varför, men jag läser den meningen om och om igen, och den blir skönare för varje gång..."

Mmm, jag brukar alltid trollbinda mina läsare
Citera
2003-11-25, 22:37
Medlem
Jag ska också till Amsterdam snart.. och vill gärna ha lite tips på Hotell och gärna hemsidor till dom.
Har själv varit i Amsterdam två gånger innan, och trivs mycket mycket bra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in