Jag har en swf-fil (flash-videofil) som jag vill ta bort, men jag får då meddelandet "Du måste ha behörighet att utföra den här åtgärden".
Okej... någon sorts behörighetsinställning. I Egenskaper för filen, under Säkerhets-fliken, så har jag provat att enabla en del, men verkar inte hjälpa. Har även startat om ja. Och provade även kommandot "Del D:\blabla...\1.swf" i cmd, men funkade inte med just den filen.
Kör på Vista Premium. Någon som vet hur jag kan fixa detta?
Jag har nu aktiverat adminkontot genom cmd. Jag loggar då in som admin och provar att ta bort men det hjälper inte.
Sen provade jag felsäkert läge som föreslogs, men hjälpte inte.
Och sen provade jag Unlocker 1.8.7 om det var det du menade CyrusGNetWork? Jag kan inte direkt öppna programmet, det ligger bara där nere bredvid klockan, igång. Men det finns screenshots på programmet som ett fönster, men jag får inte upp det. Med detta igång så hjälper inte detta heller.
Jag har nu aktiverat adminkontot genom cmd. Jag loggar då in som admin och provar att ta bort men det hjälper inte.
Sen provade jag felsäkert läge som föreslogs, men hjälpte inte.
Och sen provade jag Unlocker 1.8.7 om det var det du menade CyrusGNetWork? Jag kan inte direkt öppna programmet, det ligger bara där nere bredvid klockan, igång. Men det finns screenshots på programmet som ett fönster, men jag får inte upp det. Med detta igång så hjälper inte detta heller.
när Unlocker är igång så högerklickar du på filen och väljer "unlocker" där kommer du sedan få upp alternativ att "låsa upp" filen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!