2009-07-04, 12:42
Medlem
Finns nu på svenska.

http://tinyurl.com/nme2fz

Någon med icke "legala" officeprogram o sånt som testat ta ned det?

Hur fungerar det?
Citera
2009-07-04, 12:56
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jadå, jag lade in detta i dagarna på 3 maskiner med utan några problem.

Operationen tog ca 10 min och efter en omstart för inläsning av filer så var allt klart.
Citera
2009-07-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Jadå, jag lade in detta i dagarna på 3 maskiner med utan några problem.

Operationen tog ca 10 min och efter en omstart för inläsning av filer så var allt klart.

Fungerade utmärkt, tack så mycket!
Citera
2009-09-24, 23:11
Medlem
RolfAlterras avatar
Ska man hämta uppdateringen med sp2 om man har en dator som har ett icke-köpt Vista?
Citera
2009-09-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfAlterra
Ska man hämta uppdateringen med sp2 om man har en dator som har ett icke-köpt Vista?
Självklart bör man hämta uppdateringar. Vad som sker efteråt kan man bara sia om, prova så märker du. Är du osäker ta en backup/ghost el. dyl innan.
Citera
2009-09-24, 23:23
Medlem
Installerade SP2 för Vista. Operativsystemet var installerat på datorn så det är ingen crackad version. Men hur som helst så funkar inte ljudet nu! Det står "Det finns inga ljudenheter installerade" vad i helvete ska det betyda? Vad ska jag göra?
Citera
2009-09-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shubbinator
Installerade SP2 för Vista. Operativsystemet var installerat på datorn så det är ingen crackad version. Men hur som helst så funkar inte ljudet nu! Det står "Det finns inga ljudenheter installerade" vad i helvete ska det betyda? Vad ska jag göra?
Mest troligt är de drivrutiner du hade installerade för enheten inte kompatibla med SP2. Kolla hemsidan för din tillverkare (DELL/HP mfl) om du inte har en hemmabyggd, då kollar du hårdvarans hemsida, tex Creative osv.
Citera
2009-09-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pc4life
Mest troligt är de drivrutiner du hade installerade för enheten inte kompatibla med SP2. Kolla hemsidan för din tillverkare (DELL/HP mfl) om du inte har en hemmabyggd, då kollar du hårdvarans hemsida, tex Creative osv.

Det är en bärbar dator från Acer. Ska kika på sidan.
Citera
2009-09-24, 23:40
Medlem
och vad gör man om datorn man har inte finns med på acers hemsida när man ska ladda hem drivrutiner? :S
Citera
2009-09-24, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shubbinator
och vad gör man om datorn man har inte finns med på acers hemsida när man ska ladda hem drivrutiner? :S
Eftersom du är kund hos dem och din produkt, deras hårdvara, inte fungerar tillfredställande kan du ju ringa dem. Vanligtvis fungerar det från snarlika modellbeteckningar då man provat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in