2009-07-09, 21:31
Medlem
[quote=ewws]Du har rätt.Zlatan är så frucktansvärt ful och korkad att hans pengar inte spelar ngn roll. Jag frågade min flick vän om hon skulle ligga med honom för en milj dollar och hon sa nej[/QUOTE]

Jepp..två miljoner då ?
2009-07-09, 21:47
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Du har rätt.Zlatan är så frucktansvärt ful och korkad att hans pengar inte spelar ngn roll. Jag frågade min flick vän om hon skulle ligga med honom för en milj dollar och hon sa nej
Grattis! Du har en tjej som ljuger.
2009-07-09, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Grattis! Du har en tjej som ljuger.

Det är fan inte omöjligt,hon är inte pålitlig till 100% men det är ok. Men jag passade på att fråga min fru oxå och hon var ärligare och sa att det skulle hon om jag var med på det så kunnde vi alltid dela på pengarna.Ok med mig Bara hon använder p-piller,kondom,p-stav,spermiedödare och dyk dräckt
2009-07-09, 22:33
Avslutad
I fotbollslandslaget finns det en uppsjö av personer vars högernävar ska vara lyckliga över att det finns folk som gör det mesta för lite pengar. Om inte Zlatan, Chippen eller Taco osv vore kända namn som tjänade bra, inte fan skulle de vara tillsammans med några fotomodeller... Inte ens avdankade sådana.
2009-07-10, 00:11
Medlem
Mark...

http://www.stureplan.se/articles/1268/images/article_image_c5ab44fce712b927.jpg
2009-07-10, 00:56
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nafets
Mark...

http://www.stureplan.se/articles/1268/images/article_image_c5ab44fce712b927.jpg

De är ju ett matchande par, båda ser ut som en påse skit.

Det som gör denna tråd så förbannat genialisk är ju att det handlar om fula fruar och inte om "Vilken kvinna har fulast man" eftersom det är allmänt känt att kvinnor går efter plånbok (läs:golddiggers) när de "väljer" partner, och män går efter hjärtat (läs:kuken). Det resulterar i att det finns en uppsjö jävligt fula rika gubbar med puddingar till fruar medans det motsatta är underrepresenterat. Take that feminister! Stryypare out.
2009-07-10, 07:41
Medlem
deTremouillacs avatar
Fast vi kan ju vända lite på det också, många av de som postats är ju extremt stora ikoner, gamla sexsymboler och stormrika. De har alltså alla möjligheter i världen att om inte annat på ren rikedom och kändisskap skaffa sig en riktigt snygg fru. Varför gör de inte då så? Kanske för att de helt enkelt paserat det där stadiet, varför ska Björn Borg ha en fru för att hävda sig t.ex?

Det kanske helt enkelt är så att de hittat partners de vill dela sina liv med, och till skillnad från alla anonyma här inte behöver skaffa sig en partner för att hävda sig. Det är rätt magstarkt att sitta och kasta skit på folk som Zlatan, Chippen och Anders Svensson för hur de ser ut - ingen av dem ser väl direkt illa ut, om man nu inte råkar vara killen-bakom-datorskärmen? Skulle du plocka tio random killar från stan skulle de knappast anses se dåliga ut, oavsett hur kända de skulle råka vara.

Nu har vi väl alla olika smak och tycke, men är detta tre träskmonster enligt er?
http://nonicoclolasos.files.wordpress.com/2008/05/svensson.jpg
http://www.realtid.se/ArticlePages/200707/24/20070724171907_Realtid145/chippen_200.jpg
http://www.resimlerindir.com/data/media/84/zlatan_ibrahimovic.jpg

Ridå.
2009-07-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det är fan inte omöjligt,hon är inte pålitlig till 100% men det är ok. Men jag passade på att fråga min fru oxå och hon var ärligare och sa att det skulle hon om jag var med på det så kunnde vi alltid dela på pengarna.Ok med mig Bara hon använder p-piller,kondom,p-stav,spermiedödare och dyk dräckt

Fru!!? Du kan väl fan inte vara gift som inte ens gått ut skolan och lärt dig stava ännu. Det är inte tillåtet i det här landet att gifta sig i så unga år!

.
2009-07-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Fast vi kan ju vända lite på det också, många av de som postats är ju extremt stora ikoner, gamla sexsymboler och stormrika. De har alltså alla möjligheter i världen att om inte annat på ren rikedom och kändisskap skaffa sig en riktigt snygg fru. Varför gör de inte då så? Kanske för att de helt enkelt paserat det där stadiet, varför ska Björn Borg ha en fru för att hävda sig t.ex?

Det kanske helt enkelt är så att de hittat partners de vill dela sina liv med, och till skillnad från alla anonyma här inte behöver skaffa sig en partner för att hävda sig.

Så sant så sant. I den riktiga världen, den utanför FB, så väljer de allra flesta inte partner efter utseende utan helt enkelt efter hur man passar ihop; personkemi osv. Sen är givetvis inte utseendet oviktigt eftersom det måste finnas en fysisk attraktion också, men min erfarenhet är att en person stiger rätt många kliv på attraktionsskalan om man klickar i övrigt, och tvärtom. Har träffat rätt många som initialt är grymt snygga men som droppar som en sten på attraktionsskalan då de som människor är helt brända. Och eftersom detta gäller oss vanliga människor (alltså inte de genomsnittliga flashbackarna som alla vet är aprik, skitsnygg, vältränad med jättepenis och trophy wives) så gäller det faktiskt de allra allra allra flesta "kändisarna" också.

(Sidospår: när det gäller Björn Borgs fru som verkar populär att dissa, så tror jag helt enkelt det är så att hon är ganska ofotogenisk, finns ju sånna som är det. Har sett några bilder som inte är "kamera upp i fejan och le" där jag definitivt skulle beskriva henne som söt/attraktiv. )

Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Det är rätt magstarkt att sitta och kasta skit på folk som Zlatan, Chippen och Anders Svensson för hur de ser ut - ingen av dem ser väl direkt illa ut, om man nu inte råkar vara killen-bakom-datorskärmen? Skulle du plocka tio random killar från stan skulle de knappast anses se dåliga ut, oavsett hur kända de skulle råka vara.

Skulle säga att speciellt chippen och speciellt anders har ett ganska alldagligt utseende - vanliga svenska fotbollskillar helt enkelt.

Och att många flashbackare tycker Zlatan är ful beror ju helt enkelt på att han är "blatte". Han ser inte ut som de är vana att folk ser ut i de inavlade etniskt rensade hålorna på svenska landsbygden. Lite läskigt för många.
2009-09-16, 15:10
Medlem
Björn Borgs fru är ruskigt ful.
Calle Bildts fru är snuskigt ful.
Ernst Billgrens fru är ofräsch och ful.
Pål Holländers fru är ful och har stans största tandkött och gula tänder.
Annika Lantz man har en jävligt ful fru.
Björn Ranelid har en ful kärring.
2009-09-16, 15:19
Bannlyst
Fugelsangs kärring ser ut som ett lokomotiv !
Hoppas han fått gråuppeis ... Och en ny frisör !
2009-09-16, 17:55
Bannlyst
Marit Paulsen är som de flesta känner till ej man men ibland kan man undra. Hon är vilket fall som helst mer känd än sin make.

Marit Paulsen är ju kändis och måste vara den fulasta äkta hälften. Tänk er henne i rafsett.
Senast redigerad av Supermarine 2009-09-16 kl. 18:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in