2009-07-03, 22:30
Bannlyst
Jag har fortfarande inte hämtat mig efter ha mött Mats Nyström på TV-sporten och hans fru på ett köpcentrum i Stockholm. Jag vet fortfarande inte om det var hans mormor eller ett troll. Finns det någon man som kan slå honom..........
2009-07-03, 22:33
Bannlyst
Zlatans fru är ruskigt ful
2009-07-03, 22:35
Bannlyst
Leif GW Persson utger sig alltid för att vara en kvinnokarl. Men det är inte så jäkla svårt om man ej har någon som helst urskiljning. Hans nuvarande kvinna är så ful att klockorna stannar. Helt jävla otroligt. Nu är ju inte Leif någon skönhet heller direkt, men jag tror nog att fler heterosexuella män hade valt att stöta på honom fem i två på krogen än på hans fru.

Hans förr afru var också ful som stryk och kallades för "lakanet från Lindome" för att hon var så blek.
2009-07-03, 22:37
Bannlyst
Men det är det som är poängen ju, att ta snygga bimbos som superstjärna till fru är korkat. Det ska vara lagom snygga tjejer med stort hjärta. Kolla bara Dolph Lundgren, den hunken kan få vilken fitta han vill.
2009-07-03, 22:38
Medlem
Antaeuss avatar
Vår käre utrikesministers hustru är ingen klassisk medelhavsskönhet, milt uttryckt.
2009-07-03, 22:46
Medlem
Jagerbys avatar
Pål Hollenders fru Jessika Gedin ser ut som insidan på ett skithål
2009-07-03, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antaeus
Vår käre utrikesministers hustru är ingen klassisk medelhavsskönhet, milt uttryckt.

Permesanostmånglerskan är unikt ful. Det som ger henne extra ++ är åldern. Hon ser ut att närma sig pensioneringen med stormsteg men är blott 45 vårar. Dessutom var hon precis lika ful och sliten som 35-åring. Sannerligen inte en av de donnor som Berlusconi ville få in i parlamentet.
2009-07-03, 23:01
Medlem
Bronkzs avatar
Bildbevis tack. På era fruar och damer om ni inte kan leverera de andras.
2009-07-03, 23:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Pål Hollenders fru Jessika Gedin ser ut som insidan på ett skithål

Ja detta är fan skumt. Han ser ju ändå relativt bra ut och borde tjäna rätt mycket pengar tillsammans med F&F plus att han säkert upplevs som spännande av många kvinnor. Vad gör han tillsammans med fröken tandkött?

Hon är ju så otroligt ful och verkar vara väldigt tråkig. Har ju inte ens snygg kropp, nu när jag tänker efter lite förstår jag bakgrunden till hans "konstprojekt" att knulla baltiska horor bättre.
2009-07-03, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Ja detta är fan skumt. Han ser ju ändå relativt bra ut och borde tjäna rätt mycket pengar tillsammans med F&F plus att han säkert upplevs som spännande av många kvinnor. Vad gör han tillsammans med fröken tandkött?

Hon är ju så otroligt ful och verkar vara väldigt tråkig. Har ju inte ens snygg kropp, nu när jag tänker efter lite förstår jag bakgrunden till hans "konstprojekt" att knulla baltiska horor bättre.

Var hittar man dessa videoklipp?
2009-07-03, 23:07
Medlem
Bronkzs avatar
Men leverera bilder då....

Orka läsa om vad ni tycker om ni inte har några bilder....

*men sluta läsa då surpmupp*

jo, det blir nog så.
2009-07-03, 23:08
Medlem
Tråknicks avatar
Jag har gnällt om Morgan Allings tant som skymtade förbi i nåt Let's dance avsnitt härförleden, vet inte om dom är gifta men det var bland det värsta jag sett vid liv iallafall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in