Är det inte 18-årsgräns på detta forumet och inte 12 år? Mest ful är det man pratar om i grundskolan, inte som vuxen. Fast vad vet jag, situationen kan ju ha förändrats på senare år
....vad är det som gör att dessa kändisar accepterar dessa kossor. Är det inte helt enkelt som så att dessa damer har en grym teknik att blåsa av sina män vilket gör att dessa herrar kan leva vidare?
Är det inte 18-årsgräns på detta forumet och inte 12 år? Mest ful är det man pratar om i grundskolan, inte som vuxen. Fast vad vet jag, situationen kan ju ha förändrats på senare år
Ja, du är för gammal för det här forumet helt enkelt. Pensio!
Undrar detsamma. Det heter ju "fulast" till att börja med!
Med tanke på Z´s kamelansikte bör han nog vara glad över att slippa runka sig till döds, oavsett inkomst.
Du har rätt.Zlatan är så frucktansvärt ful och korkad att hans pengar inte spelar ngn roll. Jag frågade min flick vän om hon skulle ligga med honom för en milj dollar och hon sa nej
Du har rätt.Zlatan är så frucktansvärt ful och korkad att hans pengar inte spelar ngn roll. Jag frågade min flick vän om hon skulle ligga med honom för en milj dollar och hon sa nej
Fan. JAG skulle ligga med Zlatan för en miljon dollar. Och jag är man. Och straight.
Alltså. För en miljon dollar. Klart. Det är bara att bita ihop
För de pengarna skulle jag nästan kunna tänka mig att ligga med hans tjej också. Nästan.