Precis som många andra har nämnt så är det framförallt hjärnan du ska kåta upp. Är inte den kåt kan jag tycka att det är riktigt värdelöst. Det är också viktigt hur du rör henne. Att bara ta tag o klämma på tuttarna det första man gör får en inte att bli görvåt direkt...
Nu kan jag bara säga vad som funkar på mig, men jag hoppas att jag inte är alltför långt ifrån genomsnittet:
Skäm bort henne! Tänd upp hela sovrummet med levande ljus och erbjud henne en massage med nån olja, det får henne att slappna av. Smek hennes nakna rygg, svank och kanske lite på rumpan. Kyss henne i nacken, smek insidan av låret, killa henne i hårbotten, toucha öronsnibben (inte samtidigt, isåfall är du sjukt duktig). Smek där man känner pulsen. Säg hur otroligt sexig hon är, men säg det bara om du menar det. Man hör direkt om det kommer framkrystat bara för att det ska låta bra. När du märker att hon börjar "öppna upp" sig kan dina händer och din mun börja utforska hennes kropp på allvar. Var väldigt lyhörd för hennes signaler. Gillar hon bara mjuka smekningar, vill hon att du tar i lite hårdare?
När du är förbi detta stadie kan du om du/hon vill börja slicka henne. Börja mjukt och återigen, lyssna på henne!
Jag tycker att det är fantastiskt upphetsande att suga av min sambo, det kanske funkar på henne också?
Hur man lättast får orgasm är lika individuellt som med förspel, så återigen tar jag vad som funkar på mig. Jag kommer ALLTID när jag rider. Mer eller mindre. Mer när vi har orkat oss på en vibrator runt hans kuk, mindre när vi kör som vanligt.
Nu blev det här onödigt långt, ber om ursäkt för det. Men en sista grej bara: se till att hon känner sig trygg i situationen och sig själv. Jag var jävligt otrygg i mig själv vilket resulterade i ett jävligt dåligt sexliv. Sad but true. Nu älskar jag kuk igen!