• 2
  • 3
2012-11-29, 22:13
Medlem
Testa massa olika sexleksaker.
Citera
2012-11-29, 22:27
Medlem
MissionImpossibles avatar
TS
Jag har inte läst igenom alla svar.

Äter hon inte piller eller har annat preventivmedel o ni enbart använder gummi, då har hon ägglossning 14 dagar efter mensens första dag.
Alltså enkel mattematik, börjar mensen måndag den 1, då har hon ägglossning måndag den 14 e.
Det innebär att mellan dag 9 och 17 bör ni undvika sex utan gummi.

OnT
Ni har haft sex i 14 dagar... Mig tog det två år innan jag ens fick min första orgasm vid penetrering. Det tar tid så njut av det som är skönt o ha inte bråttom
Citera
2012-11-30, 10:43
Medlem
Män måste sluta tro att deras kukar är det bästa som finns!! Missförstå mig rätt, jag älskar kukar (tillsammans med fittsex, analsex, munsex, handsex osv) Men att gå omkring och tro att ens kuk kan göra underverk i princip bara genom att finnas, då är du fel ute mannen!

Det tar tid att hitta vad man gillar, själv och tillsammans med någon annan. Drömmen om att hon ska skrika ut sin orgasm så fort du stoppar in din kuk kan du ju bara lägga ner. Satsa istället på att utforska varandras kroppar. Ta på varandra och titta på varandra och låt den andra veta att det finns inget obehagligt eller konstigt med den andra personen! Allt blir så mycket trevligare och lättare om man känner sig bekväm och trygg.

Om hon vill ta på sig själv (klitoris eller typ ett finger i röven) låt henne göra det! Jag kan inte komma av att få en kuk, dildo eller näve in i fittan OM jag inte tar på mig själv samtidigt (hur skönt jag än tycker att det är när saker stöter mot g-punken, eller vad man nu gillar att kalla det området). Det enda som gör dig otillräcklig i sängen är om du bestämmer över hennes orgasm på det här äckliga jävla sättet!

Prata med varandra, ta på varandra, ta på er själva. Om båda vill det så är det bara att prova er fram tills ni hittar nåt som funkar och sen fortsätta prova med andra saker. Prova knulla henne med en dildo? eller kolla på medan hon själv gör det? eller prova med strap-on? tills ni hittat g-punkten eller iaf tills ni hittat nåt hon gillar (och du också såklart). Men för allt i världen låt henne ta på sig själv om hon vill det!
Sen kanske hon inte gillar penetrationssex? eller kanske bara inte gillar kuken-i-fittansex. Vem vet...
Citera
2012-12-06, 09:51
Medlem
iSawas avatar
Jag tror att penetrationsdele kommer med tiden, ju mer ni lär känna varandra ju mer kommer hon kunna slappna av. Att folk skriver att själva penetrationen inte har någon betydelse för tjejen förstår jag inte. Har aldrig vart med en tjej som INTE velat ha penetrationen sam inte kommit av den. Min fru skulle nog tycka att vi kan strunta i sex om hon inte fick penetrationen också, det är ju då vi båda kommer samtidigt och det är en underbar känsla.

Låt de ta tid och utforska samt lär känna varandra på det sexuella planet så skall du se ett det kommer med tiden =)
Citera
2012-12-06, 10:38
Medlem
Lammiss avatar
Precis som många andra har nämnt så är det framförallt hjärnan du ska kåta upp. Är inte den kåt kan jag tycka att det är riktigt värdelöst. Det är också viktigt hur du rör henne. Att bara ta tag o klämma på tuttarna det första man gör får en inte att bli görvåt direkt...

Nu kan jag bara säga vad som funkar på mig, men jag hoppas att jag inte är alltför långt ifrån genomsnittet:

Skäm bort henne! Tänd upp hela sovrummet med levande ljus och erbjud henne en massage med nån olja, det får henne att slappna av. Smek hennes nakna rygg, svank och kanske lite på rumpan. Kyss henne i nacken, smek insidan av låret, killa henne i hårbotten, toucha öronsnibben (inte samtidigt, isåfall är du sjukt duktig). Smek där man känner pulsen. Säg hur otroligt sexig hon är, men säg det bara om du menar det. Man hör direkt om det kommer framkrystat bara för att det ska låta bra. När du märker att hon börjar "öppna upp" sig kan dina händer och din mun börja utforska hennes kropp på allvar. Var väldigt lyhörd för hennes signaler. Gillar hon bara mjuka smekningar, vill hon att du tar i lite hårdare?

När du är förbi detta stadie kan du om du/hon vill börja slicka henne. Börja mjukt och återigen, lyssna på henne!

Jag tycker att det är fantastiskt upphetsande att suga av min sambo, det kanske funkar på henne också?

Hur man lättast får orgasm är lika individuellt som med förspel, så återigen tar jag vad som funkar på mig. Jag kommer ALLTID när jag rider. Mer eller mindre. Mer när vi har orkat oss på en vibrator runt hans kuk, mindre när vi kör som vanligt.

Nu blev det här onödigt långt, ber om ursäkt för det. Men en sista grej bara: se till att hon känner sig trygg i situationen och sig själv. Jag var jävligt otrygg i mig själv vilket resulterade i ett jävligt dåligt sexliv. Sad but true. Nu älskar jag kuk igen!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in