2013-05-24, 15:53
Medlem
DenSomSokers avatar
Skulle vilja se när dom spritsa upp potatismoset på plankan i senaste avsnittet, använde han en soppåse att spritsa med?
Citera
2013-05-24, 16:33
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Vilken dag sänds nya avsnitt? Jag är sugen på att se Alexander sprida sin sexuella energi. Har redan kollat om massa avsnitt och drömt mig bort.

Citat:
Tror han stapplar sådär efter första inspelningsrundan när dom har haft paus och Alexander varit inne på toaletten och fantiserat ihop något om den lite allt för unga servitrisen som jobbar på det aktuella stället Jag tror Alexander väljer vilket ställe han ska hjälpa genom att kolla hur snygg servis personalen är, sen skiter han i vem som är ägaren. Han är smart... kanske nästan för smart.

Citat:
Vilken dag dyker ett nytt avsnitt upp? Där man får se Alexander hotta upp en oduglig restaurang samt sprida sexuell energi?

Citat:
Kolla på tösen här till höger, den fina servitrisen http://www.garlichouse.se/Upload/Pag...3ioadf.woj.jpg och Alexanders självsäkra posering. Ska bli spännande att se kvällens avsnitt. Se om energierna finns där.

Citat:
Själv kollar jag bara för att se Alex sprida sexuell energi och knullbarhet till servitriserna.

Citat:
Jag vill idka sexuellt umgänge med stina under hårda förhållanden tills hon lär sig att tala korrekt.

Citat:
Ja hon var väldigt fin också, där var Alexander garanterat och utforskade

Citat:
Att Alexander knullar servitrisen på nästan varenda restaurang gör ju inte saken sämre.

Citat:
Jag tycker mig ha ett ganska gott öga för att se sexuella spänningar genom televisionen. Min radar på Alexander när han ögonbollar det unga kjoltyget slår på hårt.

Citat:
Hur skulle du rangordna servisen i senaste avsnittet? Är det någon ögonsten som stryker runt i bakgrunden. Guden över salen..

Onanerar du till avsnitten eller vad är det frågan om?
Senast redigerad av Clayson 2013-05-24 kl. 16:37.
Citera
2013-05-24, 18:44
Medlem
Trumpeters avatar
Har bara sett 10 minuter av senaste avsnittet och jävlar vilket sunkställe. En tolvåring skulle göra bättre käk,
Citera
2013-05-24, 20:53
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Onanerar du till avsnitten eller vad är det frågan om?
Det har väl hänt att man blivit lite upphetsad när man sett någon snygging ur servisen i något avsnitt. Ska bli kul att se dagens avsnitt men det får bli lite senare, har lite saker att ta i tu med först.
Citera
2013-05-24, 21:19
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichApfel
På tal om servitriser i serien som har varit väldigt på tapeten så var ju Mörrums servitrisen Frida ganska söt, jättefina ögon och en härlig energi. Stooor rumpa som man skulle vilja titta lite närmare på
Dock ful frisyr som förstörde helheten.
Citera
2013-05-25, 08:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Fy, vad programmen följer samma mall. I detta program serverades i alla fall sämst mat ever - räk-cocktail med hamburgerdressing? Fejkmeny? Jag tror att de enbart fungerat som pizzeria de senaste åren.

Tyckte synd om ägaren som verkade vara en snäll karl, men ack så senfärdig och naiv. Inte mycket till fisktema blev det heller. Håller de bara kvar vid konceptet och levererar bra pizza så kan de säkert hanka sig fram.

Servitrisen verkade trevlig och entusiastisk. Synd att hon tatuerat in spetsmönster över lungorna och att höfterna såg ut som om hon bar en finsk zigenare-kjol. Småtjock med små bröst - sorglig kombination. Gravid? Då kan de ju snart servera stekt foster som en liten kuriositet...

Dom har bytt ägare sen programmet spelades in.
Citera
2013-05-25, 10:38
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom har bytt ägare sen programmet spelades in.

Inte oväntat. Antagligen fick han väl lite betalt för den nya köksutrustningen.
Citera
2013-05-25, 15:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Inte oväntat. Antagligen fick han väl lite betalt för den nya köksutrustningen.

Jösses vad du var cynisk.
Citera
2013-05-25, 16:14
Medlem
Orjisols avatar
Har inhandlat mig lite majonäs och kokat 3 stycken korvar. Nu ska jag avnjuta det senaste avsnittet av kniven mot strupen. Ska bli intressant att se Alexander i rörelse igen.
Citera
2013-05-27, 00:01
Medlem
Ttoclaws avatar
Haha vilken pajas den där Fredrik var. Kan inte ens göra äcklig mat åt 15 pers. Sen när han skulle slänga ihop en maträtt med färska råvaror. Chefen var allt annat än imponerad.

Hur svårt kan det vara att avskeda odugliga kockar?
Citera
2013-05-27, 15:09
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Haha vilken pajas den där Fredrik var. Kan inte ens göra äcklig mat åt 15 pers. Sen när han skulle slänga ihop en maträtt med färska råvaror. Chefen var allt annat än imponerad.

Hur svårt kan det vara att avskeda odugliga kockar?
Var det från det nyaste avsnittet? I så fall kollade jag nog inte så noga eller har jävligt dåligt minne. När lagade de mat åt 15 pers?
Citera
2013-05-27, 16:47
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Var det från det nyaste avsnittet? I så fall kollade jag nog inte så noga eller har jävligt dåligt minne. När lagade de mat åt 15 pers?

Det var det nyaste avsnittet på viaplay. Osäkert om det har hunnit sändas på tv ännu, då jag inte vet vilka dagar det sänds.
Ungefär 15 pers fick dom en beställning av som dom inte lyckades leverera till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in