2013-05-02, 22:57
Medlem
Pulpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Jag är ju väldigt svag för blondiner.. Satan vad fin servitrisen är. Mmmn!
Ja jävlar! En midsommarnattsdröm! Helt perfekt tom gaddningen sitter som ett smeck!

Drömfru!
Citera
2013-05-03, 19:09
Medlem
Askenars avatar
Vad hände med avsnitt 3? Finns inte på play.
Citera
2013-05-03, 19:34
Medlem
En känsla jag får är att produktionsbolaget måste ha ett jävla jobb med att sortera ut vilka som är seriösa kandidater och vilka som mest är med för att uppdatera inredningen och köket.

Igår ville ju att ägaren ha Alexanders hjälp för att uppdatera köket i o m att myndigheterna hade klagat på det. Han fick ju tills nästa besök att åtgärda det, som är ett år senare? Hur ska han annars hinna med att ansöka till Kniven mot strupen och sedan spela in programmet ett tag senare. Någon som vet hur ofta de förvarnade(?) besöket görs?
Citera
2013-05-03, 19:51
Medlem
Claysons avatar
Att det saknas något avsnitt i varenda säsong måste vara ett fenomen jag enbart sett i Kniven mot strupen?
Citera
2013-05-03, 22:59
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Jag är ju väldigt svag för blondiner.. Satan vad fin servitrisen är. Mmmn!

Ägarens fru, hon var väl ifrån Turkiet var ju ochså väldigt vacker.
Citera
2013-05-04, 01:19
Medlem
Orjisols avatar
Tyckte jag kunde känna av lite sexuell energi mellan Alexander och servitrisen med dom fina blåa ögonen i avsnitt nummer 5. Tror Alex har haft världens knull-turne under inspelningen.
Citera
2013-05-04, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Gammalt inlägg men du får svar i alla fall. Altona i Sölvesborg har, som jag har förstått det, bytt ägare två gånger sen han var där.

Rättelse: En gång. Den ägaren som var med i programmet sålde rörelsen i början av detta året.
Citera
2013-05-04, 07:55
Medlem
Va fan, är det inte jävligt töntigt att denne Alexander enbart är kraftigt utbildad? Jaja född i usa och jobbat o skalat potatis på nåt ställe.
Annars är det ju bara utbildad han är. Och han jobbar till vardags med att vara konsult åt restauranger.
Citera
2013-05-04, 11:30
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Va fan, är det inte jävligt töntigt att denne Alexander enbart är kraftigt utbildad? Jaja född i usa och jobbat o skalat potatis på nåt ställe.
Annars är det ju bara utbildad han är. Och han jobbar till vardags med att vara konsult åt restauranger.
Tyst med dig. Alexander är en profet inom restaurang branschen med sin knull-turne ivrigt påhejad av tv3. Ingen servitris går säker när Alexander gör entrè.
Citera
2013-05-04, 14:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aulavabel
Rättelse: En gång. Den ägaren som var med i programmet sålde rörelsen i början av detta året.

Okej då. Rätt ska vara rätt.
Citera
2013-05-04, 18:18
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aulavabel

Samma restaurang med matvagn och skulle möjligen tas över av en servitris?
Citera
2013-05-04, 18:22
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Samma restaurang med matvagn och skulle möjligen tas över av en servitris?
Haha, vilket avsnitt var det nu igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in