2011-05-17, 22:20
Medlem
swebarbs avatar
Alla kockar som kftat emot vrst r ju blattar osv.. nr senast var det en svensk som var i nrheten ens? kanske 1 fr lnge sen..
Citera
2011-05-18, 00:12
Bannlyst
Gr runt med ftterna i Kalle anka-stil, kaxar emot, bortfrklaringar, vilken idiot (!), och stndigt denna: "frstr du vad jag menar?", en riktig kftsmll, en lavett, en dansk skalle, vad som helst!!!
Citera
2011-05-18, 11:32
Medlem
Strde mig p Alexander brjan men det har gt ver och det gr inte att komma ifrn at han r dukig. Grdagens frvandlig var kanske det bsta an stadkommit med programmet och restaurangen verkar fungera numera faktiskt.
http://www.trelleborgsallehanda.se/t...n-ny-stil.html
Citera
2011-05-18, 17:44
Medlem
Bsta kommentaren ngonsin i serien r nd "r det gott med apelsin till oxfil och pepparss?" haha, han r ju faktiskt rolig emellant..

Tycker nd att Alexander borde f glnsa lite mer, och visa att han verkligen vet vad han pratar om som t ex vad som funkar med vad, varfr ditt inte funkar med datt och s vidare. Trots allt har han inte den sjlvklarhet som t ex Gordon Ramsey har nr det gller vad folk vet om vad han kan. Att bara st och gestikulera och vrka ur sig att det smakar skit utan att frklara mer ingende varfr r inte trovrdigt. I detta avsnittet gjorde han i och fr sig det nr han ppekade att det var halvfabrikat, gammalt, estetiskt inte tilltalande osv men i andra avsnitt har han inte alltid motiverat sina uttalanden.

Sen skulle det vara lite roligare om det inte bara var en reklamkupp fr diskteknik och en knivtillverkare..
Senast redigerad av cachaca51 2011-05-18 kl. 17:46. Anledning: Frtydling
Citera
2011-05-19, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cachaca51

Sen skulle det vara lite roligare om det inte bara var en reklamkupp fr diskteknik och en knivtillverkare..

det r s TV finansieras numera....r ju mkt vrre i andra program...
Citera
2011-05-19, 10:21
Medlem
IgorSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chatroulette
det r s TV finansieras numera....r ju mkt vrre i andra program...

Ha ha. Ja eller hur. Kommersiell teve helt enkelt. Folk som klagar p reklam borde tnka ver vad de betalar fr tv-programmen.

OnT - Fett program sist. Denna ssongen har varit riktigt grym. Hoppas verkligen det blir fler!
Citera
2011-05-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJo
Sista killen i "mobilintervjuerna", i vilket annat program har jag sett honom?
Eller var han bara lik ngon...

Han var med i mamma byter bo......han r wt
Citera
2011-05-22, 11:26
Medlem
Isnatts avatar
Jag beskte ett kniven mot strupen-stlle i helgen
Det levde upp till "frvntningarna", terkommer med info
Citera
2011-05-22, 14:21
Medlem
237s avatar
r jag ensam om att tycka att "programledaren" r barnslig, plump, patetisk och har Gordon Ramsay-komplex med extra allt?
Citera
2011-05-24, 15:11
Bannlyst
Ssongsavslutning ikvll

Citat:
Tionde avsnittet av Kniven mot strupen handlar om restaurang Alexandra i Hjo dr desperationen r total. Servitrisen Emelie skrev ett brev och vdjade till Alexander att komma och hjlpa dem innan de hamnar i konkurs. Personalen grter ver den tomma lokalen och garinnan Sonya som vntar sitt andra barn har tappat all kraft och knns mer eller mindre uppgiven. Nr Alexander stormar in och vnder upp och ner p allt ppnas gonen mer och mer fr vad som egentligen r fel p restaurangen.

Klipp ur avsnittet
http://www.tv3.se/kniven-mot-strupen...en-mot-strupen
Citera
2011-05-24, 15:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Ssongsavslutning ikvll

Klipp ur avsnittet
http://www.tv3.se/kniven-mot-strupen...en-mot-strupen

Det kan bli intressant, jag har faktiskt tit dr ett par gnger.
Extremt trkigt stlle, men pizzorna r det inget strre fel p.
Citera
2011-05-24, 17:28
Medlem
Trumpeters avatar
Trkigt med sista avsnittet fr ssongen. Hoppas att Alexander r tillbaka i rutan snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in