Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Vad är det för fel på "19 goda hamburgare" nu då? Sådana har väl varje svensk i sin frys när man inte orkar göra egna hamburgare eller laga riktig mat?
Kan bara hålal med en del innan om att det "roliga" är att se de sunkiga ställena och inte hur Alexander "styr upp" det hela, för man vet ju att det blir bra till slut i själva programet. Det roliga är ju att se krogarna och fasa för att man på genomresa antagligen fått smaka på sånt där i nån mellanstor svensk håla.
Felet är väll att man får "19 goda hamburgare från typ willys" som dessutom är torrfrysta pga dåligt förpackad när man ska gå på restaurang

. Går jag ut och äter på en så kallad "fin" restaurang, som många i programmet utger sig att vara. Så förväntar jag mig en hamburgare som görs från grunden och på rätt sätt för priset de tar. Annars kan jag lika gärna gå till sunk haken mac, maxi, burger king å äta för en bråkdel av kostnaden...
Håller helt med Alex, varför öppna en restaurang om man inte kan eller är intresserad av att laga mat.. Varför laga mat av willys livsmedel, kommer jag aldrig förstå heller. Lokala pizzan okej men att en så kallad "fin restaurang" lagar mat på skit är helt

. Lurar bara sig själva genom att inte laga på fina råvaror och tillaga mat från grunden. Jag vill jättegärna betala flera hundra för bränd torr willyskyckling, pulversås från lidl, smaskens...