2011-03-30, 11:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Hehe, kollar man in a la carte-menyn så ser man att gubben nog inte var så jävla glad i att ta bort sina casalingas från menyn ändå. De har även lagt till en del extra rätter på menyn.
Det här lät ju riktigt gott:

SÅGADE LAMMKOTLETTER

Citera
2011-03-30, 17:21
Medlem
Enzymes avatar
Känns som Alex var i högform hela programmet! Kul när han blandar in en massa amerikanska fraser i sin kritik. Sen var ju momentet när dom sköt på dom där jävla casalingas hysteriskt kul 100 spänn för en sån äcklig brödbit
Citera
2011-03-30, 17:42
Medlem
killen30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Vad är det för fel på "19 goda hamburgare" nu då? Sådana har väl varje svensk i sin frys när man inte orkar göra egna hamburgare eller laga riktig mat?

Kan bara hålal med en del innan om att det "roliga" är att se de sunkiga ställena och inte hur Alexander "styr upp" det hela, för man vet ju att det blir bra till slut i själva programet. Det roliga är ju att se krogarna och fasa för att man på genomresa antagligen fått smaka på sånt där i nån mellanstor svensk håla.

Felet är väll att man får "19 goda hamburgare från typ willys" som dessutom är torrfrysta pga dåligt förpackad när man ska gå på restaurang . Går jag ut och äter på en så kallad "fin" restaurang, som många i programmet utger sig att vara. Så förväntar jag mig en hamburgare som görs från grunden och på rätt sätt för priset de tar. Annars kan jag lika gärna gå till sunk haken mac, maxi, burger king å äta för en bråkdel av kostnaden...

Håller helt med Alex, varför öppna en restaurang om man inte kan eller är intresserad av att laga mat.. Varför laga mat av willys livsmedel, kommer jag aldrig förstå heller. Lokala pizzan okej men att en så kallad "fin restaurang" lagar mat på skit är helt . Lurar bara sig själva genom att inte laga på fina råvaror och tillaga mat från grunden. Jag vill jättegärna betala flera hundra för bränd torr willyskyckling, pulversås från lidl, smaskens...
Citera
2011-03-30, 19:44
Medlem
Trumpeters avatar
Ett riktigt bra avsnitt igår. Alex var i fin form. Kul när de sköt casalingos-lerduvor
Citera
2011-03-30, 23:56
Medlem
IgorSs avatar
Kniven mot strupen är RIKTIGT jävla bra den här svängen. Alex är sjukare än någonsin och de så kallade resturangerna är riktiga praktexemplar av mänsklig idioti. Ser fram mot nästa avsnitt!
Citera
2011-03-31, 00:07
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorS
Kniven mot strupen är RIKTIGT jävla bra den här svängen. Alex är sjukare än någonsin och de så kallade resturangerna är riktiga praktexemplar av mänsklig idioti. Ser fram mot nästa avsnitt!

Medhåll!
Jävlar vad arg han var i senaste avsnittet...underbart!
Citera
2011-03-31, 11:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinkyboi
Medhåll!
Jävlar vad arg han var i senaste avsnittet...underbart!
Arg och arg.. Han använder väl ännu mer amfetamin denna säsongen...

Ot:Visst är Alexander bög??
Senast redigerad av Carl Serung 2011-03-31 kl. 11:21.
Citera
2011-03-31, 11:10
Medlem
Frank-the-tanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Arg och arg.. Han använder väl ännu mer amfetamin denna säsongen...

Ont:Visst är Alexander bög??

Nej Alexander är inte bög.
Citera
2011-03-31, 11:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank-the-tank
Nej Alexander är inte bög.
Helt säker? Hans gångstil och allmänna sätt är ju ganska fjolligt...

Edit:
Enligt wiki så är han tydligen straight:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alexander_Nilson

Undrar vem som skrivit den artikeln på wikipedia...

Senast redigerad av Carl Serung 2011-03-31 kl. 11:31.
Citera
2011-03-31, 11:46
Medlem
Frank-the-tanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Helt säker? Hans gångstil och allmänna sätt är ju ganska fjolligt...

Edit:
Enligt wiki så är han tydligen straight:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alexander_Nilson

Undrar vem som skrivit den artikeln på wikipedia...

Jodå, jag är säker. Hans balle smakar mus.
Citera
2011-03-31, 11:53
Medlem
Jag måste säga att jag gillar nog Kniven mot strupen mer än Gordon... Han är riktigt rolig Alexander.
Citera
2011-03-31, 12:13
Medlem
Herrtrosas avatar
Såg precis avsnittet där Alexander röjde upp i restaurang Casalinga. Deras tidigare paradrätt såg förbannat vidrig ut på alla dess sätt och vis.

Ingredienser
Skinka
Ost
Ägg
Paprika
Rödlök
Mjöl
Vatten

Gör såhär
Blanda ihop ingredienserna i en stor glasskål, dunka ut skiten på en tallrik och tryck i dig. Ställ dig sedan i mitten av rummet och snurra runt till du når illamående - spy upp helvetet och skjuts in i ugnen på 175 grader. Casanliga. Smaklig måltid.

Avsnittet var bitvis rätt underhållande och jag blev tvungen att kolla upp restaurangen. Någon som har käkat där i övrigt?

http://www.casalinga.se/ - snyggt låtval
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in