2010-05-21, 23:17
Medlem
Burboxs avatar
Tycker att hela idén bakom den (konceptet) är mycket bra. Hade däremot hellre sätt Per Moberg () istället för pundaren Alex...
Citera
2010-05-22, 01:30
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morty
Men vad fan hade hon i kinden?
Om det var en piercing var det nog den fulaste piercing jag sett, grymt avtändande!

Kan bara hålla med. Såg otroligt fult ut
Citera
2010-05-22, 14:29
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morty
Men vad fan hade hon i kinden?
Om det var en piercing var det nog den fulaste piercing jag sett, grymt avtändande!

Det var med all säkerhet en piercing men såg bara konstigt ut då det ska ju sitta en i varje smilgrop..inte för att det är snyggt då heller men att bara ha på ena sidan ser ännu mer wacko ut.
Citera
2010-05-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Verkar som dom fick till en renovering av lokalerna.

http://www.mitropa.dinstudio.se/empty_30.html

Men en restaurang som inte har några menyer på hemsidan utan bara "kommer snart" verkar inte riktigt genomtänkt.

Renoveringen skedde förra sommaren så det har inget med det här att göra =P

Alex överdriver allt med maten. Den har hållit en lagom klass för deras priser iallafall. Lunch buffén har fyllt min mage ett antal gånger xD
Citera
2010-05-22, 20:05
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggiloO
Renoveringen skedde förra sommaren så det har inget med det här att göra =P

Nej det vore märkligt om de renoverade ett ställe till att bli ännu fulare än tidigare. Eller, inte ännu fulare, för det går nog inte, men nästan lika fult. Vilken jävla restaurang. Men maten är säkert jättegod...
Citera
2010-05-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino
Nästa veckas Kniven mot strupen: Är det inte detta: http://img14.imageshack.us/img14/149/hamzab.jpg "Hamza Hussein" (Mohammed El-Assir) från Andra Avenyn?

Hamza Hussein: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=71649&a=861438

Eller är det jag som behöver köpa glasögon?

Såg reklamen för nästa program förut och då fick man se mer av kocken. Jag är 99,9% säker på att det är lilla "Hamza"!
Citera
2010-05-24, 09:41
Medlem
Gurkanms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burbox
Tycker att hela idén bakom den (konceptet) är mycket bra. Hade däremot hellre sätt Per Moberg () istället för pundaren Alex...

Moberg hade vart så jäkla coolt !!
Citera
2010-05-24, 11:51
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
Såg reklamen för nästa program förut och då fick man se mer av kocken. Jag är 99,9% säker på att det är lilla "Hamza"!
Ja visst är det han, ska bli kul att se vad han har hittat på.
Citera
2010-05-24, 17:54
Bannlyst
Joda, nog ar det Hamza (Mohammed El-Assir), han oppnade denna krog ihop med syrran Nevin forra aret den 26:e Juni...

Pa Downtown ar det tre som lagar maten, alla med sin specialitet, ena kocken lagar svenskt, den andra libanesiskt och sa en pizzabagare...
Citera
2010-05-26, 11:49
Medlem
han har tagit åt sig av kritiken från förra säsongen mycke bättre nu, dock är han fortfarande väldigt tråkig som person.
Citera
2010-05-26, 11:51
Medlem
gunnar vilken lirare
Citera
2010-05-26, 13:50
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
han har tagit åt sig av kritiken från förra säsongen mycke bättre nu, dock är han fortfarande väldigt tråkig som person.
Tråkig? Knappast.

Vad har han ändrat på tycker du? Enligt mig så är han som förut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in