2010-01-28, 23:14
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prigas
+1

Kunde inte ha sagt det bättre själv, vill dock tillägga att han verkar helt utan anledning stänger ner krogen ovillkorligt varje gång, helt sjukt ju tycker jag. I Gordon Ramseys kitchen nightmares så stänger ju Gordon bara ner krogen ifall att det är undermåligt i hygien i princip(kommer jag ihåg fel?).. Vilket är en bra anledning.
Mm, oftast "den här menyn fungerar inte, får jag nyckeln, vi stänger stället" *dramatisk musik*.
Citera
2010-01-28, 23:22
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prigas
+1

Kunde inte ha sagt det bättre själv, vill dock tillägga att han verkar helt utan anledning stänger ner krogen ovillkorligt varje gång, helt sjukt ju tycker jag. I Gordon Ramseys kitchen nightmares så stänger ju Gordon bara ner krogen ifall att det är undermåligt i hygien i princip(kommer jag ihåg fel?).. Vilket är en bra anledning.

Jo precis. Minns bara en gång när han stängt ner (inte sett alla avsnitt av Gordon förstås) Och då hade dom förvarat rå kyckling med stekt i samma bunke.
Citera
2010-01-29, 02:09
Medlem
oskar_ericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
http://www.trapperbar.se/uploads/images/festivalis_2009_033_.jpg
Killen som inte fixar en omelett då!

Man får nästan lite faderskänslor för den lilla saken=)
Citera
2010-01-29, 03:45
Medlem
Arbetarbroders avatar
Trapper Bar i Avesta och Chateu Lounge i Halmstad, den första fick alltså en skottlossning mot sig nu nyligen och den senare fick stänga pga. hot enligt ägaren.

Kanske rör Alexander Nilsson verkligen upp folk mer än man kunde ana?
Citera
2010-01-29, 15:21
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0dega
Kvällens avsnitt har ju redan visats innan? :S Varför visar tv3 en repris?

Avsnittet har inte gått på TV tidigare. Däremot låg det av misstag uppe på tv3-play en eller ett par dagar.
Citera
2010-01-31, 17:59
Medlem
Trumpeters avatar
Sådär då har man sett hela avsnittet. Flen verkar ju inte vara den största nöjesmetropolen direkt.
Citera
2010-01-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse.Kongo
Mm, oftast "den här menyn fungerar inte, får jag nyckeln, vi stänger stället" *dramatisk musik*.

Ah fyfan vad löjligt. Dom har glömt att rengöra stekbordet en gång och då måste stället stängas på sekunden, DET ÄR OHYGIENISKT! AMAGODZSDZDSZ^DKOPZSJD
Citera
2010-02-04, 10:02
Medlem
Trumpeters avatar
Kan blli ett rätt bra avsnitt idag. Hur fan kan en så dyr krog servera pulvermos.

Svensk reality från 2009. Avsnitt 9. Krögarna på Vassmolösa Gästgifveri har ingen aning om varför gästerna har slutat komma - samtidigt som de gärna sätter upp pulvermos på menyn. När Alexander Nilson testar maten medger han att det mesta smakar gott och vällagat, men det är inte tillräckligt bra för att en varmrätt ska vara värd 200 kronor. Dessutom blir Alexander chockad när han får pulvermos till en röding som kostar 205 kronor. Stjärnkocken tycker att menyn saknar identitet och kvalitet sett till historien och den fina miljön på den pampiga herrgården. Vassmolösa Gästgifveri förtjänar bättre än dagens meny!

http://www.vassmolosa-gastis.se/
Citera
2010-02-04, 10:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Kan blli ett rätt bra avsnitt idag. Hur fan kan en så dyr krog servera pulvermos.

Svensk reality från 2009. Avsnitt 9. Krögarna på Vassmolösa Gästgifveri har ingen aning om varför gästerna har slutat komma - samtidigt som de gärna sätter upp pulvermos på menyn. När Alexander Nilson testar maten medger han att det mesta smakar gott och vällagat, men det är inte tillräckligt bra för att en varmrätt ska vara värd 200 kronor. Dessutom blir Alexander chockad när han får pulvermos till en röding som kostar 205 kronor. Stjärnkocken tycker att menyn saknar identitet och kvalitet sett till historien och den fina miljön på den pampiga herrgården. Vassmolösa Gästgifveri förtjänar bättre än dagens meny!

http://www.vassmolosa-gastis.se/
Låt mig gissa:
Alex beställer in 3 rätter . Tar en tugga av varje.Gör en konstig min som om han ätit gågot surt. Utbrister: Fyfan, detta är halvfabrikat.Tar mer amfetamin.Stövlar in i köket och läxar upp kocken.Tar mer amfetamin. Stänger stället. Återkommer 5 dagar senare. då är det minst en vilträtt på menyn. Tar mer amfetamin. Gästerna kommer till premiären. Problem i köket,bongarna förväxlas. Tar mer amfetamin. Det löser sig till slut och alla är glada.
Citera
2010-02-04, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Låt mig gissa:
Alex beställer in 3 rätter . Tar en tugga av varje.Gör en konstig min som om han ätit gågot surt. Utbrister: Fyfan, detta är halvfabrikat.Tar mer amfetamin.Stövlar in i köket och läxar upp kocken.Tar mer amfetamin. Stänger stället. Återkommer 5 dagar senare. då är det minst en vilträtt på menyn. Tar mer amfetamin. Gästerna kommer till premiären. Problem i köket,bongarna förväxlas. Tar mer amfetamin. Det löser sig till slut och alla är glada.

Tycker detta program är bland det bättre på Tv3 för tillfället. Alex är skön, känns inte lika stelt och uppgjort som ex Melkers program som gick på Tv4 för några år sedan.
Citera
2010-02-04, 11:31
Medlem
schabo-labos avatar
Varför ska han alltid visa när han klär på sig, exhibionist?
Citera
2010-02-04, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Låt mig gissa:
lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in