2015-04-17, 01:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Skämtade om det med min sambo faktiskt. Förrförra säsongen så märkte man rätt tydligt när det var nåt kemiskt i blodomloppet på honom, han blir yvig i rörelserna, talar högre, fortare och mer "målande" samt att han blir hyfsat stirrig.

"Jaha, nu var det dags igen för det colombianska marschpulvret" som min sambo sade när Alex dånade in sluddrande i 190 i andra halvan av programmet...
Fast. Är det något man inte får av sagda näskaffe så är det sluddrigt tal. Dock beter han sig som en jävla tjackis och jag råkar av erfarenhet veta hur populärt det är att pudra näsan i den branschen, nåt går han ju på. Han ser ut som en jävla tjackis när han kommer svängande med armarna en bra bit från kroppen.
Citera
2015-04-17, 01:50
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast. Är det något man inte får av sagda näskaffe så är det sluddrigt tal. Dock beter han sig som en jävla tjackis och jag råkar av erfarenhet veta hur populärt det är att pudra näsan i den branschen, nåt går han ju på. Han ser ut som en jävla tjackis när han kommer svängande med armarna en bra bit från kroppen.

Det var väl mest ett uttryck för att han går på nåt i narkotikaväg, exakt vad är ingen av oss så insatta i att bedöma... Men det märks tydlig skillnad på honom från gång till gång, ibland är han så jävla "på" och flaxig och ibland är han ganska stillsam av sig.
Citera
2015-04-17, 02:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det var väl mest ett uttryck för att han går på nåt i narkotikaväg, exakt vad är ingen av oss så insatta i att bedöma... Men det märks tydlig skillnad på honom från gång till gång, ibland är han så jävla "på" och flaxig och ibland är han ganska stillsam av sig.
Mjo, jag har spenderat rätt många avsnitt med att analysera vad det kan vara men jag blir inte klok på vad fan det är.
Citera
2015-04-17, 02:17
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Mjo, jag har spenderat rätt många avsnitt med att analysera vad det kan vara men jag blir inte klok på vad fan det är.

En kombination av flera olika saker?
Citera
2015-04-17, 02:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
En kombination av flera olika saker?
Antagligen men jag blir ändå inte klok på vad. Jag har ändå ett antal års erfarenhet i ämnet.
Citera
2015-04-17, 12:12
Medlem
mjohan84s avatar
Är inte så säker på att Alexander går på något annat än viss adhd och ett jävlar anamma / driv
Vilket många i ankdammen Sverige saknar, det är därför han är där han är.
Möjligt att han drar en och en annan lina då och då, men vad gör det? Att han är hög när programmen spelas in kan ni glömma , möjligt att han spelar lite också
Citera
2015-04-17, 12:15
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:

Jag är själv en sådan personlighet, ibland har jag ett jävla driv, får gjort mängder med saker , pratar med människor hejvilt, extremt extrovert vid dessa tillfällen
Sedan kommer det vissa perioder av mer nedstämdhet då jag inte orkar med min omgivning och får tvinga mig
Till att utföra mina plikter och träning
Citera
2015-04-17, 21:20
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Alexander tyckte att man skulle lägga till Svensk husmanskost på menyn. Funkar säkert ypperligt i det det där ghettot.

Varför inte? bor mycket svenskar där fortfarande även om det minskat , samt så är det ett villakvarter/radhus precis bakom huset.

Tråkigt att inte programmet sändes tidigare som det var tänkt från början
Citera
2015-04-18, 10:24
Medlem
Isnatts avatar
Kul med en kvinnlig krögare, synd att hon sålde men det är inte lätt att driva krog, oavsett hur enkel den är.

Och såna där förortskrogar tycker jag alltid brukar gå ihop, brukar ju vara samma killar som alltid driver såna med exakt samma menyer; pizza/kebab och sen några rätter från 'grillen'.
Jag vet att förut kunde vissa såna ställen dra in en hel del pengar via spelautomaterna, men har ingen koll på det längre.
Dessutom kan det bli ett moment 22 med stammisalkisar, om man inte har vanliga gäster så låter man alkisarna sitta där hela dagarna för då får man i alla fall in pengar, men när det kommer vanliga gäster så skräms dom ju bort och kommer inte tillbaka då det inte är så trevligt att sitta på samma ställe som stammisalkisar.
Var på en sån sylta en gång då det kom in en medelklassfamilj, man/fru och två ungar. Mitt i maten fick syltans alkiskärring för sig att stå för underhållningen och började sjunga JAG VILL VARA DIN MARGARETA för full hals. Barnen blev ju rädda och dom kommer ju aldrig komma tillbaka.
Citera
2015-04-21, 21:13
Medlem
Corrans avatar
På dagens restaurang har man käkat!

Och så snackar de om förgiftning...
Citera
2015-04-21, 21:20
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
På dagens restaurang har man käkat!

Och så snackar de om förgiftning...

Var maten god?
Citera
2015-04-21, 21:23
Medlem
irrblosss avatar
Bearnaisen gjord på såsbas sedan 1984 måste vara utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in