Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Alltså, du och severiano kommer med negativa påståenden om vissa debatörer i denna tråd för att visa varför det är så feminister som vill delta i diskussionen. Nu visar det sig att era påståenden var falska. Då trådens ämne är just "varför det är så få feminister i detta forum" så är det väl ytterst relevant att man ger konkreta exempel som visar på denna orsak istället för att komma med lögner.
Och...av någon anledning så har tonen nu förändrats högst märkbart! Det som kommer upp idag i olika inlägg skiljer sig markant till hur det var för två dagar sedan! Jag har förstått av många som skrivit i trådarna att även om de inte gillar feminismen, så är de också trötta på alla OT-inlägg här och ganska nöjda med att tonen förändrats! Det gör att fler vågar/orkar delta!
Jag tycker precis som anemone att du verkar vara en paragrafryttare och byråkrat som vill skyla över tydliga och för alla uppenbara övertramp och då måste du börja diskutera petitesser och precis som Empress börja tala om att..."men ingen har ju sagt det och det i just den här tråden"...som om det skulle vara det väsentliga i vad anemone framförde! Du vet mycket väl vad både hon och jag menar och du behöver inte gå på varje stavelse för att försöka tona ner vår kritik!
Det finns några här, allt färre verkar det som, som finner ett nöje i att lägga ved på brasan och som absolut inte vill ha till en dialog. Dessa är de jag betraktar som inte bara kvinnohatare utan människohatare. Ni förstör för så många och så försöker ni göra det till en feminstfråga! Det är så lömskt för genom detta så får man som kvinna också en helt snedvriden bild av männen här på forumet, men det kanske också ingår i era små privata harmnageddonstrider? Att härska genom att söndra - känns uttrycket igen?