Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Det du uppvisat i den här tråden har just bara handlat om prostitutionens betydelse och uttalandena står väl för det mesta WW för, men det är ditt ständiga applåderande efteråt som åtminstone har fått mig att tro att du delar hans kvinnosyn. Att du dessutom tycks finna det helt ok att kalla andra för diverse könsord, eller att dra det ännu längre som någon gjort här och inte reagera emot det - det har jag svårt att få att gå hand i hand med någon vidare jämställdhetssyn. Jag tycker att du genom att blunda för eller mer eller mindre förstärka sådana uttalanden visar upp ditt kvinnoförakt och mig spelar det ingen roll om det är en man eller kvinna som agerar så. Jag tycker att det är lågt!
Du försöker ursäkta dig bra. Ja men denna tråden är inte ensam allerådande..
Det är bara rent vårdsöt korkat och trångsynnt att döma människor i helhet av det som framkommer i en sakfråga som
tar EN DETALJ av helheten.
Men varför fyller du på med en ny lögn i stället?
Jag har knappast "ständigt applåderat" honom efteråt.
Det är en ny lögn du uppvisar här..
Vad har du nu för anledning att felaktigt påstå att jag ständig efterföljer honom och applådera han? När du upptäckte att den förra påståendet var faktiskt fel.
Jag knappt svar på hans inlägg överlag och följer där med knappast efter honom och applådera han.
Det finns bevis för det med att tillgå i detta forum att du har fel i det med.
Så det är väldigt bra och om du ville han vänligheten att lägga av helt och hållet upprepa osanningar om mig i framtiden som du sticker in i dina inlägg då och då som du gjort de senaste två dagarna.