2003-11-24, 15:06
Medlem
Verkar ju dystert inför framtiden efter senare tiders mediahysteri. Upptäckte den mkt givande substancen 2c-e i ungefär samma tidsperiod som uppdrag granskning drog igång. Har kikat runt för att kunna få hem ett lager för framtida bruk om en illegalisering plötsligt blir verklighet.
Var tidigare nöjd kund på vikingchem men det verkar ju inte gå att beställa därifrån till Sverige längre? Någon som vet om det går att komma runt detta? PMa!
En annan sida som jag hittat i USA är www.XXXXXXXXXXX
De vill ha betalning i förväg och säljer i lite större förpackningar så med dagens dollarkurs blir det rätt mycket pengar man får ligga ute med. Är väl ok bara man får varan. Någon som har erfarenhet av om detta är ett seriöst företag som håller vad de lovar?

Tacksam för svar

Mardrommen
2003-11-24, 16:31
Medlem
porrpumpans avatar
Tyvärr så har jag inte beställt därifrån så kan inte heller svara på frågan angående om det är ett seriöst företag som säljer riktiga produkter. Men jag skulle tro det då jag har pratat med en del folk från bluelight som berättade att dem flesta från USA beställer därifrån och att det är "real shit".

Sen finns ju även Jmar men jag tänker inte länka till den för det är förbjudet om jag inte har fel. Dem har större utbud också. Och bra mycket bättre priser än Viking och Racresearch. Vad sägs om 1g 2C-E ca 1600 kronor?
2003-11-24, 20:58
Medlem
Förbjudet och förbjudet, bättre om ni skickar länkar med dylika kemikalier via mail eller pm!
2003-11-25, 03:58
Bannlyst
är det någon från sverige här som har beställt från Jmar? nöjd/blåst? posta gärna här isåfall.
2003-11-26, 01:24
Medlem
prisskillnad..

Skiljer nästan 800kr i pris mellan vikingchem och racresearch för ett gram
5-MeO-AMT(till racresearch fördel)..

Tror jag ska vända mig till utlandet nästa gång jag handlar...
2003-11-26, 02:27
Bannlyst
Du kan köpa mindre mängder från RAC oxå.
2003-11-26, 10:29
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
är det någon från sverige här som har beställt från Jmar? nöjd/blåst? posta gärna här isåfall.

Jag skulle också vilja höra hur det gick, Jmar hade riktigt trevligt 2C-E pris...
2003-11-26, 19:46
Medlem
.... EDIT .....
2003-12-03, 03:50
Medlem
Fick vad jag beställde igår och det var verkligen äkta vara
2003-12-03, 08:04
Medlem
Nemesis1s avatar
.... EDIT ....
2003-12-03, 11:03
Bannlyst
Länkar till butiker som säljer droger av något slag (mediciner, RC eller olagliga) är av goda skäl inte tillåtna att skriva ut öppet på forumet. Däremot får ni gärna skicka PM till varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in