2009-07-02, 22:40
Medlem
ddlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpliffen
Grym fysik för att vara 89a som sagt.

Fick en känsla på att han kör IF kan det vara så?

Vad gav dig den känslan?
2009-07-02, 22:43
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Jo det gör det. Han preppar, dessutom är man inte ett stolpskott för att man gör det.

Ser förövrigt bra ut (titta mods, on topic!).

Vad är det som säger att han preppar? Att han är större än dig? Större än de andra 89rna du sett?

Just curious, no hard feelings.

//rebekk
2009-07-02, 22:52
Medlem
nVcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Vad är det som säger att han preppar? Att han är större än dig? Större än de andra 89rna du sett?

Just curious, no hard feelings.

//rebekk

Så vi får ett slut på denna debatt och kan fokusera på det tråden handlar om: Ja, han preppar. Släpp det nu.
2009-07-02, 23:15
Medlem
BePositives avatar
Diskussionsunderlag?!

Finns en anledning till varför den andra tråden blev låst..
https://www.flashback.org/showthread.php?t=841446
2009-07-02, 23:22
Medlem
daggelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Blott 19år med den muskelmassan och tävling i kroppsbyggning?

Vakna för fan!

Nu tar iofs inte det bort Davis prestation(den är grym och jag är sjukt imponerad) men jag är enormt emot juniorkroppsbyggning då många får men för livet när de börjar med steroider i sån tidig ålder. Visst kan man säkert få men om man börjar vid 25+ men risken är väldigt mycket mindre samt att chansen finns att ens hjärna då växt ut så man funderar ännu en gång om det är värt det.

Axon, att du så fort du ser någon som har lyckats få bättre resultat än dig själv börjar anklaga denna personen för att preppa börjar bli jävligt tröttsamt.. Lägg avundsjukan åt sidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Jo det gör det. Han preppar, dessutom är man inte ett stolpskott för att man gör det.

Ser förövrigt bra ut (titta mods, on topic!).

David är ren.

Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Så vi får ett slut på denna debatt och kan fokusera på det tråden handlar om: Ja, han preppar. Släpp det nu.

Det är intressant hur alla som bor i andra änden av vårat avlånga land och inte har någon relation alls med David kan säga med 100% säkerhet att han tar steroider. Som sagt, lägg avundsjukan åt sidan för en stund och glädj er istället åt Davids framgång. Han har uppenbarligen otroligt bra gener (vilket många verkar blanda ihop med att han skulle ta steroider) och lever för det han gör.
2009-07-02, 23:26
Medlem
daggelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ammer
Vad som är tanken bakom bilderna vet jag inte men Sävenberg ska enligt egen utsaga vara 100% hetro.

En hel del av bilderna gav även mig fel intryck och de diskuterades flitigt på bodys forum. Fotografen fick bestämma var och hur bilderna skulle se ut, killen litade väl på att fotografen visste mer än honom om miljöer, klädval etc. Han ska ha tagit bort endel från sin blogg på grund av att han antagligen inte vill förmedla fel saker.

David har flickvän så vitt jag vet.
2009-07-02, 23:27
Medlem
daggelitos avatar
Citat:
Mer information angående tävlingen hittar du här: http://www.npcsouthernstates.com/bodybuilding.htm

Någon som vet vilken viktklass han ställer upp i?

Han är ca 190cm lång och väger runt 95-97kg.
2009-07-02, 23:28
Medlem
brobbans avatar
Självklart är alla BB's rena tills motsvarigheten är bevisad
2009-07-02, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Diskussionsunderlag?!

Finns en anledning till varför den andra tråden blev låst..
https://www.flashback.org/showthread.php?t=841446

Men är du seriös eller? "Hej vad tycker ni om den här killen" var en fras som startade den tråden som förövrigt blev en jävla pajkastning angående om han dopat sig eller inte. Det är något jag bett alla att inte yttra sig om då de skriver här. Kommentarer likt "AAS is the shit!" som du själv postade i den tråden hjälpte föga trådens överlevnad............

Här är det menat att vi ska diskutera hans chanser till en bra placering, hans träning fram till tävlingen, hans diet osv och andra förberedelser. Det går in en hel del under kategorin (se rubrik).
Senast redigerad av Ammer 2009-07-02 kl. 23:48.
2009-07-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daggelito
Han är ca 190cm lång och väger runt 95-97kg.

Tack för lite relevant information!

Han kommer alltså att ställa upp i Teenage Heavyweight Class (Above 187 ¼) om jag förstått det rätt (95kg - 209Ibs),(97kg - 214Ibs). Det kommer att bli väldigt svårt för någon som är 190cm 95kg att placera sig högt där kan jag tänka mig.

ámer
2009-07-02, 23:51
Medlem
Satanclauss avatar
Mycket imponerande med tanke på hans låga ålder. Kommer säkert gå långt om han håller. De som har hållit på med träning mer än ett par år vet svaret hur man når en sådan kropp vid 19-20 år= Glockengold multivitamin dryck.
2009-07-02, 23:54
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Men är du seriös eller? "Hej vad tycker ni om den här killen" var en fras som startade den tråden som förövrigt blev en jävla pajkastning angående om han dopat sig eller inte. Det är något jag bett alla att inte yttra sig om då de skriver här. Kommentarer likt "AAS is the shit!" som du själv postade i den tråden hjälpte föga trådens överlevnad............

Här är det menat att vi ska diskutera hans chanser till en bra placering, hans träning fram till tävlingen, hans diet osv och andra förberedelser. Det går in en hel del under kategorin (se rubrik).

Vart i ditt inlägg ser du diskussionsunderlaget?

Citat:
Det har pratats om den här killen tidigare på forumet. Nu är han på sin väg till att tävla (Bodybuilding) under NPC Southern States i USA. Killen sitter på en grym fysik!

Följ hans resa här: http://www.davidsavenberg.blogspot.com/

ámer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in