Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Orkar inte läsa tråden, har läst hans blogg.
En kille med fötterna på jorden, det kommer gå bra för honom, han är ung också. Enkel, lättsam och trevlig verkar han. Kanske lite tidigt att börja med AAS, han har nog pysslat med det ett par år, fram tills nu.
Intressant kille, önskar honom lycka till i alla fall.
Kul att höra och se att så många tror på det jag säger och förmedlar, det finns dock också de som verkligen är så "pålästa" att det helt enkelt kan säga att jag ÄR dopad, att jag tar steroider och allt vad det är..
Hahah, det är så patetiskt när man själv sitter och läser det ni säger att ni vet, då man själv vet att det ni säger är vad ni tror och ni tror fel!
Ni kan inte mäta er själva eller andra på gymmet och säga att det inte går att bli som jag utan steroider i min ålder, bara p.g.a. att ingen annan ni någonsin sett har gjort det. Tänkt bara efter hur många människor på jorden det finns, och hur FÅ som börjar träna kroppsbygging för att få så stora muskler som möjligt. Det kan faktiskt vara så att vissa har MYCKET lättare att bygga än andra, inte bara lättare..
Hur som helst tar jag ert "vetande" som någonting positivt, jag kan när som helst göra dopingtest, och var som helst, dock i sverige måste man ju fan betala för det, tro mig, jag har velat göra det länge just nu.. Det är inte bara här det snackas om mig! =)
Tack till alla som tror på mig!! Så jäävla skönt att höra att det finns de som till och med inte känner som tror på mig! Ni är fan bäst, fyfan va jag till och med har varit nere p.g.a. alla negativa typer som tror sig veta nått!
Men till er andra, ni anar inte hur mkt ni betyder!
En dag kommer jag bevisa att jag inte tar steroider, då jag antingen blir intagen på någon koll eller då jag helt enkelt får betala det privat!
Och jag kan lova att om jag får nån slags spons till att göra det vi säger 2 gånger per år, jag gör det med ett leende på läpparna för att ge er som tror på mig HOPP att det går att bygga stora muskler utan steroider bara man vill!
Följ hemskt gärna min blogg alla som vill, bara roligt att höra kommentarer och allt vad det är från er! =) Och till er som undrar vad jag kommer ställa upp i för klass kan jag meddela att jag missar teen med 2 dagar.. xD
Så det blir helt enkelt Novice class för mig, lika bra, chans på att ta placering är myyycket större! =)
Peace! och ses på bloggen!
davidsavenberg.bloggspot.com