2009-07-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Vart i ditt inlägg ser du diskussionsunderlaget?

Diskussionsunderlaget kändes väldigt självklart för mig och flera andra tydligen då de ställt frågor kring tävlingen. Men om det var otydligt för dig så skrev jag ju det i ett föregående inlägg och om någon mod vill så kan ni klistra det tillsammans med första inlägget.
2009-07-03, 00:28
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggelito
Axon, att du så fort du ser någon som har lyckats få bättre resultat än dig själv börjar anklaga denna personen för att preppa börjar bli jävligt tröttsamt.. Lägg avundsjukan åt sidan.
Jag säger bara att man inte når en sådan fysik vid den åldern oavsett gener utan sterouder. Är man runt 25år och tränat stenhårt så absolut.

Och nej jag jämför inte mot mig själv eller mot någon annan jag talar bara om hur de ligger till. Jag tycker jag fått riktigt bra resultat utan steroider men att de hade kunnat gå snabbare om jag tränat bättre de första åren Min tid har ännu inte kommit men min dagsform idag vittnar om att den är påväg.

Juniorkroppsbyggning är riktigt skrämmande och många får men för livet (jag har en nära vän som kan intyga det) då de är så extremt unga när de startar.
Senast redigerad av Axon 2009-07-03 kl. 00:30.
2009-07-03, 00:56
Medlem
daggelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Jag säger bara att man inte når en sådan fysik vid den åldern oavsett gener utan sterouder. Är man runt 25år och tränat stenhårt så absolut.

Och vem är du att uttala dig om det? Sen när är du en allvetare? Må vara att du har all möjlig sorts kunskap hit och dit och du har gjort research om all världens bodybuilders eller whatever. Sen när vet du hur bra gener man möjligtvis KAN ha och vad som komma skall i framtiden? Har du några studier som pekar på hur maximalt bra gener man kan ha? Det går inte att säga.

Citat:
Och nej jag jämför inte mot mig själv eller mot någon annan jag talar bara om hur de ligger till

Återigen, allvetaren träder fram.
2009-07-03, 02:24
Medlem
BengtZzs avatar
Orkar inte läsa tråden, har läst hans blogg.

En kille med fötterna på jorden, det kommer gå bra för honom, han är ung också. Enkel, lättsam och trevlig verkar han. Kanske lite tidigt att börja med AAS, han har nog pysslat med det ett par år, fram tills nu.

Intressant kille, önskar honom lycka till i alla fall.
2009-07-03, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz

En kille med fötterna på jorden, det kommer gå bra för honom, han är ung också. Enkel, lättsam och trevlig verkar han. Kanske lite tidigt att börja med AAS, han har nog pysslat med det ett par år, fram tills nu.

Kul att höra och se att så många tror på det jag säger och förmedlar, det finns dock också de som verkligen är så "pålästa" att det helt enkelt kan säga att jag ÄR dopad, att jag tar steroider och allt vad det är..
Hahah, det är så patetiskt när man själv sitter och läser det ni säger att ni vet, då man själv vet att det ni säger är vad ni tror och ni tror fel!

Ni kan inte mäta er själva eller andra på gymmet och säga att det inte går att bli som jag utan steroider i min ålder, bara p.g.a. att ingen annan ni någonsin sett har gjort det. Tänkt bara efter hur många människor på jorden det finns, och hur FÅ som börjar träna kroppsbygging för att få så stora muskler som möjligt. Det kan faktiskt vara så att vissa har MYCKET lättare att bygga än andra, inte bara lättare..

Hur som helst tar jag ert "vetande" som någonting positivt, jag kan när som helst göra dopingtest, och var som helst, dock i sverige måste man ju fan betala för det, tro mig, jag har velat göra det länge just nu.. Det är inte bara här det snackas om mig! =)

Tack till alla som tror på mig!! Så jäävla skönt att höra att det finns de som till och med inte känner som tror på mig! Ni är fan bäst, fyfan va jag till och med har varit nere p.g.a. alla negativa typer som tror sig veta nått!

Men till er andra, ni anar inte hur mkt ni betyder!
En dag kommer jag bevisa att jag inte tar steroider, då jag antingen blir intagen på någon koll eller då jag helt enkelt får betala det privat!

Och jag kan lova att om jag får nån slags spons till att göra det vi säger 2 gånger per år, jag gör det med ett leende på läpparna för att ge er som tror på mig HOPP att det går att bygga stora muskler utan steroider bara man vill!

Följ hemskt gärna min blogg alla som vill, bara roligt att höra kommentarer och allt vad det är från er! =) Och till er som undrar vad jag kommer ställa upp i för klass kan jag meddela att jag missar teen med 2 dagar.. xD

Så det blir helt enkelt Novice class för mig, lika bra, chans på att ta placering är myyycket större! =)

Peace! och ses på bloggen!

davidsavenberg.bloggspot.com
2009-07-03, 04:23
Medlem
Sotizs avatar
Riktigt imponerad! Keep it up!
2009-07-03, 04:24
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Dopad eller ej, ser bra ut vilket fall som helst.Hoppas det går bra i USA!
2009-07-03, 04:37
Medlem
Sagt mitt.

Tack ska ni ha hursomhelst!

Jag har sagt mitt här, jag kan inte nämna så mycket mer än vad jag gjorde i mitt första inlägg, dessa "viktigpettrar" som nu "kan" allt kan ju naturligtvis säga precis samma sak som de gjort igen. Visst kan de använda annorlunda ordval men de kommer alltid till samma slutsats, att jag är dopad!

Men som sagt, jag har sagt mitt, mer kan jag inte göra just nu eller orkar för den delen =)

Hoppas allt är bra där hemma!
2009-07-03, 10:22
Medlem
Axons avatar
Citat:

+1
2009-07-03, 11:22
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
+1
Fan rensa din inbox Martin. Ta bort ALLA PM nu så man slipper fråga dig i trådar hela tiden.
2009-07-03, 11:23
Medlem
Axons avatar
Citat:
Fan rensa din inbox Martin. Ta bort ALLA PM nu så man slipper fråga dig i trådar hela tiden.
Vafan jag rensade den du ju senast du sa till. Annars är det bara att skicka ett mail istället om inboxen är full.

Jag fixar
2009-07-03, 11:33
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidsavenberg
Kul att höra och se att så många tror på det jag säger och förmedlar, det finns dock också de som verkligen är så "pålästa" att det helt enkelt kan säga att jag ÄR dopad, att jag tar steroider och allt vad det är..
Du är dopad, precis som att en neger härstammar ifrån Afrika. Det är nog större risk/chans att två helsvenskar föder en häst än att du är ren. Hur som helst är det irrelevant egentligen, för det handlar inte om vad man tar utan om vad man ger.

Citat:
Hahah, det är så patetiskt när man själv sitter och läser det ni säger att ni vet, då man själv vet att det ni säger är vad ni tror och ni tror fel!
Nej jag vet. Du hade nog gjort bäst i att bara inte skriva i tråden alls tbh.

Citat:
Ni kan inte mäta er själva eller andra på gymmet och säga att det inte går att bli som jag utan steroider i min ålder, bara p.g.a. att ingen annan ni någonsin sett har gjort det. Tänkt bara efter hur många människor på jorden det finns, och hur FÅ som börjar träna kroppsbygging för att få så stora muskler som möjligt. Det kan faktiskt vara så att vissa har MYCKET lättare att bygga än andra, inte bara lättare..
Jag preppar själv så jag vet liksom en hel del.

Citat:
Hur som helst tar jag ert "vetande" som någonting positivt, jag kan när som helst göra dopingtest, och var som helst, dock i sverige måste man ju fan betala för det, tro mig, jag har velat göra det länge just nu.. Det är inte bara här det snackas om mig! =)
Ett dopingtest bevisar inte någonting alls heller. Kan för övrigt säga att tror 95% av alla atleter i OS är dopade, mer eller mindre. Dock så vet jag att du är det.

Citat:
Tack till alla som tror på mig!! Så jäävla skönt att höra att det finns de som till och med inte känner som tror på mig! Ni är fan bäst, fyfan va jag till och med har varit nere p.g.a. alla negativa typer som tror sig veta nått!
Jag tror på dig, tror till och med det kommer gå riktigt bra för dig, du verkar ha bra genetik. Fortsätt bara vara ödmjuk och inte flyt iväg för lätt, det är lätt hänt nämligen.

Citat:
Men till er andra, ni anar inte hur mkt ni betyder!
En dag kommer jag bevisa att jag inte tar steroider, då jag antingen blir intagen på någon koll eller då jag helt enkelt får betala det privat!
Som sagt, det går inte att bevisa. Jag sätter min högra pungkula på att du har diverse suprafysiologiskt höga nivåer av androgener i systemet just nu.

Citat:
Och jag kan lova att om jag får nån slags spons till att göra det vi säger 2 gånger per år, jag gör det med ett leende på läpparna för att ge er som tror på mig HOPP att det går att bygga stora muskler utan steroider bara man vill!
Du blir inte Jay Cutler för att du vill det, du blir det om du har bäst gener i världen och tar ALLT, samt ger allt. Det intressanta är vad man ger, inte vad man tar.

Du är patetisk som försvarar ditt användande på detta sättet. Att tala är silver, att tiga är guld. Du skulle aldrig ens joinat denna tråden.

Citat:
Följ hemskt gärna min blogg alla som vill, bara roligt att höra kommentarer och allt vad det är från er! =) Och till er som undrar vad jag kommer ställa upp i för klass kan jag meddela att jag missar teen med 2 dagar.. xD

Så det blir helt enkelt Novice class för mig, lika bra, chans på att ta placering är myyycket större! =)

Peace! och ses på bloggen!

davidsavenberg.bloggspot.com
Lycka till!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in