Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Ah, du tänker på histaminfrisättningen.
Tycker inte den är så mycket värre på horse än på dolcar, men det är mindre uttalat på smack än jonk, och jag har kört mer av det sistnämnda.
.. Har aldrig känt det på smack inte ens på extremdoser . Men det är obehagligt på dolcontinen (är inte ensam om att tycka så bland mina bekanta heller ) smack/jonk = samma sak hajar inte riktigt nu vad du menar ?
En annan sak ja märkt är att venerna inte mådde bra på dolcar blev lika förstörda som på brunt medans smacket inte påverkade .
Träffade en Gotlänning på kåken som tydligen hade nån knark Dr =stor tillgång på dolc/morf men ingen tillgång till smack han var helt förstörd i armarna ungefär som en skåning .
(om det nu spelar nån roll har ja nästan bara kört 100 och 200mg varianterna och om 100-400mg doser IV de kanske är värre av nån konstig anl )
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Jag körde dolcontin för 4 dagar sedan och vitt heroin igår o i förrgår. Skillnaden tycker jag är att jag blir mycket mer sänkt av moffet. Är ganska pigg när jag tar heroin. Trots att jag blandar med benso och har låg tolerans.
Doseringsfråga

man blir ju allmänt pigg på smådoser som tex att röka brunt är uppiggande för många med tolerans eft som man får i sig så lite/långsamt ,
att du dessutom äter morfinet gör ju sitt med.