2009-07-02, 11:49
Bannlyst
Det finns idag ett STORT antal trådar som går ut på att titta på något eller några för att sedan kommentera detta, men så fort det är någon interaktion med vad som tittas på så är det en LB tråd? Är det bara så att Moderatorerna vet inte vad som är vad, eller är det en annan agenda som finns här?
2009-07-02, 11:51
Bannlyst
https://www.flashback.org/showthread.php?t=908905
https://www.flashback.org/showthread.php?t=885084

Som två snabba exempel..
2009-07-02, 11:58
Medlem
SweTechs avatar
Vad svarade moderatorn som låste tråden när du skickade PM till honom?
2009-07-02, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Vad svarade moderatorn som låste tråden när du skickade PM till honom?

Vilken av dom?

Dessutom är jag mer nyfiken på hur det kommer sig att det är en så stor spridning på vad som är ok eller inte, skiter i tråden ifråga just nu faktiskt. Jag vill veta varför samma tråd skulle passera i vissa forum och inte i andra. Rent regelmässigt självklart, varför är det en så enorm skillnad.
2009-07-02, 12:02
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Vilken av dom?

Dessutom är jag mer nyfiken på hur det kommer sig att det är en så stor spridning på vad som är ok eller inte, skiter i tråden ifråga just nu faktiskt. Jag vill veta varför samma tråd skulle passera i vissa forum och inte i andra. Rent regelmässigt självklart, varför är det en så enorm skillnad.

Ok, jag ställer min fråga på ett annat sätt.
Har du skickat PM till någon av moderatorerna som du ansett låst trådar felaktigt?

Det känns nämligen som att du tycker det är roligare att starta en tråd i flashback än att följa dom rutiner som finns kring sånt här.

För att besvara din fråga så är det självklart så att olika personer bedömer trådar olika och sen har dom olika forumen olika bedömningar också.
T.ex ett inlägg som inte är ok i I&I kan vara ok i Humor..
2009-07-02, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ok, jag ställer min fråga på ett annat sätt.
Har du skickat PM till någon av moderatorerna som du ansett låst trådar felaktigt?

Det känns nämligen som att du tycker det är roligare att starta en tråd i flashback än att följa dom rutiner som finns kring sånt här.

Nej, för dom har inget med varandra att göra, jag vill veta varför blåmesarna inte är Laidback medan en av mina trådar är det. Detta är uppenbarligen en utbredd känsla bland moderatorer. Lås blåmestråden eller sluta som moderatorer, ni har för mycket frihet.
2009-07-02, 12:08
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Nej, för dom har inget med varandra att göra, jag vill veta varför blåmesarna inte är Laidback medan en av mina trådar är det. Detta är uppenbarligen en utbredd känsla bland moderatorer. Lås blåmestråden eller sluta som moderatorer, ni har för mycket frihet.

Du sa ju att det inte handlade om din låsta tråd....

Sen tycker jag det är kul att du som har tid att visa kuken i cam snackar om att ha för mycket frihet... DET skulle platsa i humor..
2009-07-02, 12:11
Bannlyst
Citat:
Du sa ju att det inte handlade om din låsta tråd....

Sen tycker jag det är kul att du som har tid att visa kuken i cam snackar om att ha för mycket frihet... DET skulle platsa i humor..

Så om en person idag blir skjuten random av snuten så handlar det om personen eller polisen ifråga när man undrar vad fan som sker? Se till att svara på varför Blåsmesarna eller chatten får finnas kvar. Är det inte Laidbacktrådar?
2009-07-02, 12:15
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Så om en person idag blir skjuten random av snuten så handlar det om personen eller polisen ifråga när man undrar vad fan som sker? Se till att svara på varför Blåsmesarna eller chatten får finnas kvar. Är det inte Laidbacktrådar?

Dom finns inte i några av mina forum så jag låter ansvarig moderator ta det.
Om du skickar PM till dom så får du säkert svar så du kan sussa gott sen, dvs, följ rutinen kring frågor om moderatoråtgärder.
2009-07-02, 12:16
Medlem
orkarNs avatar
Blåmestråden handlar om blåmesar och låg precis rätt, din handlade om dig så vitt jag förstått. Tills vi har en forumdel för narcissister och camwhores får de hålla sig till LB.
2009-07-02, 12:16
Bannlyst
Citat:
Dom finns inte i några av mina forum så jag låter ansvarig moderator ta det.
Om du skickar PM till dom så får du säkert svar så du kan sussa gott sen, dvs, följ rutinen kring frågor om moderatoråtgärder.

Det är ett större problem än så, det är massor med trådar som bör låsas men inte gör det. Är det så att moderatorer har ett forum som sin egna lekplats, ja Laidback vet vi redan om men resterande? Varför följs inte reglerna?
2009-07-02, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Blåmestråden handlar om blåmesar och låg precis rätt, din handlade om dig så vitt jag förstått. Tills vi har en forumdel för narcissister och camwhores får de hålla sig till LB.

Du menar att länktips inte är ett sådant forum eller övrigt?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in