2009-07-02, 10:22
Medlem
jo ivar brukar bju på egenodlade nypotatis stora å goda som bara den... men ryktet går att han gödslar de med sitt eget piss,skulle ni äta äckel ivars potäter?
2009-07-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malibusk
jo ivar brukar bju på egenodlade nypotatis stora å goda som bara den... men ryktet går att han gödlsar de med sitt eget piss,skulle ni äta äckel ivars potäter?

Är du efterbliven?
2009-07-02, 10:27
Medlem
dePauls avatar
Citat:
jo ivar brukar bju på egenodlade nypotatis stora å goda som bara den... men ryktet går att han gödslar de med sitt eget piss,skulle ni äta äckel ivars potäter?
Enbart kiss är ingen bra gödsel. Det bränner plantan efter ett tag om man endast koncentrerar kisset på ett enda ställe. Jag tvivlar på att pink-Ivar har en så stor urinblåsa att han kan fördärva ett helt potatisland.

~Paul~
2009-07-02, 10:34
Medlem
Flatroms avatar
Jag, och många av mina kompisar har under åren pissat en stor, död, fläck i min gräsmatta -.-' ca. 3-4 kvadrat meter.
2009-07-02, 10:40
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flatrom
Jag, och många av mina kompisar har under åren pissat en stor, död, fläck i min gräsmatta -.-' ca. 3-4 kvadrat meter.
Urin innehåller ju ammoniak och kväve. Kanske dumt att koncentrera kissandet till en enda punkt?

~Paul~
2009-07-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Enbart kiss är ingen bra gödsel. Det bränner plantan efter ett tag om man endast koncentrerar kisset på ett enda ställe. Jag tvivlar på att pink-Ivar har en så stor urinblåsa att han kan fördärva ett helt potatisland.

~Paul~

han späder det 1/10 å vattnar med avsedd kanna
2009-07-02, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatrom
intresant betende,,vad driver er till detta stordåd? tänk när arkeologer om 4oooår har en pissdetektor å ser att förtidsmäniskorna pissat på en fläck bara,,,, vilka slutsatser ska dras? ofergåvor till pissguden? en manlighetsrit? ja man kan bara spekulera i dessa de stora frågorna....
2009-07-02, 10:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Är Lunarstorm nere eller?
2009-07-02, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KollaEnHink
Är du efterbliven?

intresant ord,,varför heter det inte förbliven om man har alla hästarna inne?
2009-07-02, 11:03
Medlem
dePauls avatar
Citat:
han späder det 1/10 å vattnar med avsedd kanna
Det spelar ingen roll att han späder. Enbart kiss är ingen bra gödsel. Kör han inte på något annat?

~Paul~
2009-07-02, 13:28
Medlem
csts avatar
Ingen gråter om jag låser denna va?

Tråd låst!

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem