2009-07-02, 08:53
Medlem
God damn vad vacker och vilken kropp! Någon som har skvaller och fler trevliga bilder på Carolinas yngre syster?
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle5458554.ab
http://www.figvaxjo.se/elever/oliviakluft.php
http://www.dn.se/sport/olivia-ar-nas...thopp-1.903161
Citera
2009-07-02, 09:26
Medlem
SilverTips avatar
Båda systrarna är otroligt vackra, med vältränade, smidiga kroppar. Dessutom ovanligt smarta för att vara idrottare.
Kan inte bli bättre. En skön konrast till alla urblåsta och groteska silikon-babes.
Dessutom är dom genuint sympatiska. Inte ens den flitigaste hyena lär kunna gräva fram något skämmigt skvaller om dom.
Hoppas jag!
Citera
2009-07-02, 13:56
Medlem
SiSeniors avatar
Lite info då kanske,

- Börjar tredje året nu till hösten på en gymnasieskola i Växjö, K*t*dralskolan.
- Går samhäll, samhäll.
- Singel.
- En av Sveiges mest framgångsrika juniorer.
- Bor hemma hos mamma Agneta och pappa Johnny Klüft.
Senast redigerad av SiSenior 2009-07-02 kl. 13:58.
Citera
2009-07-02, 14:00
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Lite info då kanske,

- Börjar tredje året nu till hösten på en gymnasieskola i Växjö, K*t*dralskolan.
- Går samhäll, samhäll.
- Singel.

Studerar:
Idrottsprogrammet, Katedral

Vilken jävla info.

Stog förfan på aftonbladet eller va nu TS länkade.

bra info!
Citera
2009-07-02, 14:23
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenkaren
Studerar:
Idrottsprogrammet, Katedral

Vilken jävla info.

Stog förfan på aftonbladet eller va nu TS länkade.

bra info!

Okej jag misstog mig väl. Har nämligen en polare på rätt långt håll som går i hennes klass, och jag hade bestämt för mig att han gick samhäll, samhäll. Men du som verkar veta så jävla mycket, varför berättar du inget mer om henne då?
Citera
2009-07-02, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Lite info då kanske,

- Går samhäll, samhäll.
- Singel.

Fel, hon ska börja andra året.
Citera
2009-07-02, 17:46
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverTip
Båda systrarna är otroligt vackra, med vältränade, smidiga kroppar. Dessutom ovanligt smarta för att vara idrottare.
Kan inte bli bättre. En skön konrast till alla urblåsta och groteska silikon-babes.
!
På vilket sätt är de smarta? För att de slänger sig med klyschor som att "det viktigaste är att ha kul". Det fattar vem som helst att det där bara är rent hyckleri som de slänger sig med för att få sympati. Carolina pratade alltid om det där så länge hon vann, när hon började förlora då var hon inte lika pigg på att prata om den "inre glädjen".

Jag tycker tvärtom att familjen Kluft verkar vara osedvanligt korkade och infantila.
Senast redigerad av Amor 2009-07-02 kl. 17:48.
Citera
2009-07-02, 18:01
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
På vilket sätt är de smarta? För att de slänger sig med klyschor som att "det viktigaste är att ha kul". Det fattar vem som helst att det där bara är rent hyckleri som de slänger sig med för att få sympati. Carolina pratade alltid om det där så länge hon vann, när hon började förlora då var hon inte lika pigg på att prata om den "inre glädjen".

Jag tycker tvärtom att familjen Kluft verkar vara osedvanligt korkade och infantila.

Ibland är man nästan glad över att inte ha haft några mer iögonfallande framgångar här i livet. Att leva med sur avudsjuka omkring sig hela tiden kan inte vara lätt. Märkligt att så många provoceras av dessa vackra flickor, som når sina framgångar utan att skada någon annan människa.
Men hoppas att du känner dig bättre nu, när det fick pysa ut lite
Citera
2009-07-02, 18:52
Medlem
mishimas avatar
OT, trams och oneliners raderade

/mod
Citera
2009-07-02, 20:49
Medlem
Fröken Klüft den äldre är definitivt inte fräsch, dock är lillsyrran inte fullt så asful! Men Klüftarna över lag tycker jag är så sjukt jante-aktiga. Tar ingen cred för något och slänger ur sig saker som nämnt ovan "viktigt att ha kul" osv...

Sorry att jag inte hade något skvaller, kände bara att jag var tvungen att lätta mitt bittra hjärta!

// A
Citera
2009-07-02, 21:21
Medlem
carebears avatar
Lillasyster är ju fan så mycket snyggare än den andra. Den här ser ju tom ut att ha "normal" men vältränad kropp. Får väl vänta till hon fyller 18 o hoppas på biler då.
Skvaller? Finns väl inget att berätta om den familjen, om inte lillasysters första ligg skulle dyka upp här.
Citera
2009-07-02, 22:25
Medlem
GLYKOZs avatar
Var på Lag-SM i friidrott, och frågade systrarna Kluft om jag kunde ta en bild på dem!?Olivia svarade surt "Nej",varpå Carolina klappar Olivia på axeln o säger "det är bra att du säger ifrån"!Jävla divor" ,skulle jag vilja säga!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in