• 1
  • 2
2009-07-02, 06:45
Bannlyst
Ja, om det finns andra som gillar sånt då. Några sätt som ni gillar mer än andra? Recept?
Citera
2009-07-16, 11:14
Bannlyst
Skruva av munstycket från duschslangen, skölj med en svag stråle ljummet vatten. Inta toaletten.
Citera
2009-07-16, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IdaSlida
Skruva av munstycket från duschslangen, skölj med en svag stråle ljummet vatten. Inta toaletten.

Har inte riktigt haft detta som nån turn-on, och har ingen erfarenhet. Antar att det skulle vara en bra ingredisens i en riktigt dominans-tung session. Är dock lite tveksam, har hört att man kan få osmotisk chock om man pytsar in för mycket kranvatten. För att undvika detta bör man blanda lite salt (0,9%-ig saltlösning tror jag det är) i vattnet. För mycket salt är också mindre bra, du trycker osmosen in det i kroppen....
Mycket med det medicinska., och man vill ju inte ha en medvetslös partner på halsen

Citat (karlwikman) från https://www.flashback.org/archive/i...35540-p-3.html

Citat:
Kroppstempererat vatten med 0.9%(vikt-%) salthalt (9 gram salt till 1 liter vatten) - alltså fysiologisk/isoton koksaltlösning - är vad som fungerar bäst att använda. Då riskerar man inte att kroppen plötsligt tar upp en massa vatten och därigenom hamnar i osmotisk chock - alltså när blodet blir så tunt att kroppens saltbalans plötsligt rubbas, vilket kan vara livshotande. Det är viktigt att använda isoton lösning ifall man skall använda mer än cirka en liter vätska, eller vid upprepade sköljningar.

Till den lösningen kan man om man så önskar tillsätta lite kaffepulver om man vill ha en koffeinkick, eller lite matolja om man vill smörja upp bajseriet så att det blir lite mjukare, eller en liten gnutta tvål/såpa om man vill lösa upp slagg en aning bättre.

Man kan låta vattnet vara lite varmare än kroppstemperatur om man vill försätta någon (sig själv) i svettning - högst 40 grader varmt! Man kan också ta lavemang som är kallare - typ 20 grader - om man vill orsaka kramper och obehag. Men inte upprepade sköljningar med så kallt vatten
Senast redigerad av MrCane 2009-07-16 kl. 12:33.
Citera
2009-07-17, 23:12
Bannlyst
Jag brukar använda en lavemangpåse

Citat:
Ursprungligen postat av PlatinumGold
Ja, om det finns andra som gillar sånt då. Några sätt som ni gillar mer än andra? Recept?
som rymmer 2 liter som man har köpt in från ett apotek för 30 bagis,och fylla lavemangpåsen med 2 liter ljummet vatten med tillsats av 2 teskedar koksalt och 2 deciliter olivolja.Det är ganska effektivt och rensar tarmarna direkt från allt bajs.Har vi fler personer som är intresserad som jag och alla andra att diskutera lavemang.Följande frågeställningar
Fråga1 Vad använder ni för lavemangutrustning?
fråga2, Finns det andra killar och tjejer som gillar lavemang precis som jag?
Citera
2009-07-18, 00:38
Bannlyst
Vilka personer med olika sexuella läggningar,använder lavemang

Hej! alla FB-are,Vilka personer som har olika sexuella läggningar använder lavemang i sexuella aktiviteter,oavsett om man är man eller kvinna?
Citera
2014-08-23, 12:57
Medlem
Hade det inte funkat att hälla i en 1.5L flaska sakta?
Hur länge bör man försöka hålla inne det, eller är det skit samma?

Skit samma, fel forums del hehe.
Citera
2014-08-24, 00:03
Medlem
Walker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbomben333
Hej! alla FB-are,Vilka personer som har olika sexuella läggningar använder lavemang i sexuella aktiviteter,oavsett om man är man eller kvinna?

jag gör det!
Citera
2015-04-23, 20:48
Medlem
Song2s avatar
Vad är bra att tänka på som nybörjare inom lavemang och lavemang i sexuell akt? nån som har tips eller erfarenhet?
Citera
2016-02-06, 22:50
Medlem
Du frågade hur vi brukar göra, here comes

Först en eller två snabba sköljningar med handduschen.

Sedan lite trevlig insmörjning.

Därefter blandning av varmt vatten och ett vitt vin med låg syra. Blandar hälften vatten hälften vin.

Intar position, först en liten stund "doggie" och därefter liggandes på vänster sida med höger ben uppdraget. Viktigt att ha en avstängare på lavemangsslangen, ta bara lite i taget för det krampar trots låg syra i vinet. Ofta får man nog tömma efter ett par påfyllningar men minst 3/4 av vinet plus lika mycket brukar sedan gå in snällt, lite i taget. Massera gärna magen, slappna av, andas lugnt så går det bra.

Resultatet är en skön varm "flyta iväg" känsla. Ligg kvar så länge som möjligt. Stiger du upp är det kört. Ligg bara och chilla och låt vinet göra verkan.

OBS, ta aldrig mer vin än du vet du klarar av att dricka. Det här är ingen rekommendation utan bara en redogörelse för egna erfarenheter. Start slow som man säger, späd ut ordentligt i början och lär dig gränserna. När du är bekväm med det kan du njuta fullt ut av känslan :-)
Citera
2016-03-16, 23:54
Medlem
remedy4sanitys avatar
well, well, well, hade en kortare enemaperiod (ot: ...med en relativt depraverad domare från lund...), det enda jag saknar är kombon tvål, bikarbonat och varmvatten. helt djävla sinnessjukt.

edit: givetvis med sån där fetischromantisk ställning och lavemangspåse och slangar med skruvar som reglerade flödet och grejer.
Senast redigerad av remedy4sanity 2016-03-16 kl. 23:57.
Citera
2016-03-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remedy4sanity
well, well, well, hade en kortare enemaperiod (ot: ...med en relativt depraverad domare från lund...), det enda jag saknar är kombon tvål, bikarbonat och varmvatten. helt djävla sinnessjukt.

edit: givetvis med sån där fetischromantisk ställning och lavemangspåse och slangar med skruvar som reglerade flödet och grejer.

Låter satans hett! Hur kommer det sig att han/hon använde tvål och bikarbonat i vattnet? För att plåga? Är det plågan du saknar så kan du ju skala en bit ingefära och använda den som plugg. Det lär svida rätt duktigt (aldrig lyckats övertala en tjej om att det skulle berika deras liv tyvärr).

Jag sköljer röven om en tjej ska ner och slicka.
Har blåst upp en tjej mha duschslang där jag kopplat på ett munstycke i silikon (smal dildo med hål för genomströmning). Långsamt, sett till att fylla på ordentligt. Och när hon sen började pipa ordentligt så slutade jag fylla på och sa att hon inte fick tömma tills jag sa till. Fruktansvärt givande att se henne skruva på sig, och alla smaskiga miner och grimaser. Ska jag vara ärlig så var det nästan lite synd att jag gjorde det efter att hon hade sköljt tarmen. Hade varit så kul att bevittna skammen när det skiten kom ut. Vet inte om det bästa hade varit att ha på gasmask, eller om jaghelt enkelt borde ha utstått stanken, till förmån för att kunna örfila henne pga att hon var en sån snuskig liten flicka som fick hela badrummet att lukta skit.

Hade nog valt det senare, och gett henne öknamnet bajsunge. Det hade fan varit det optimala. Och ja, jag är nog rätt störd. Men jag är också rätt stolt över att vara det.
Citera
2016-04-05, 20:05
Medlem
remedy4sanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagharenPLAN
Låter satans hett! Hur kommer det sig att han/hon använde tvål och bikarbonat i vattnet? För att plåga? Är det plågan du saknar så kan du ju skala en bit ingefära och använda den som plugg. Det lär svida rätt duktigt (aldrig lyckats övertala en tjej om att det skulle berika deras liv tyvärr).
etc etc etc.

japp, framförallt börjar man krampa nåt överdjävligt(som med riktigt stora mängder vatten dvs, men har tagit kring 7 liter som max och aldrig krampat så mycket som jag gjort på tvål och bikarbonat i vattnet) och kramperna tillsammans med smärtan kombinerat med kontinuerlig wandbehandling koncentrerat på klittan blev det en källa till helt sinnessjuka orgasmer, really. ptja, ingefära svider, men rejält med (röd) tigerbalsam är en djävligare version av samma brännande smärta.

haha. sexuell depravations-high-five, brother.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in