Citat:
Ursprungligen postat av
remedy4sanity
well, well, well, hade en kortare enemaperiod (ot: ...med en relativt depraverad domare från lund...), det enda jag saknar är kombon tvål, bikarbonat och varmvatten. helt djävla sinnessjukt.
edit: givetvis med sån där fetischromantisk ställning och lavemangspåse och slangar med skruvar som reglerade flödet och grejer.
Låter satans hett! Hur kommer det sig att han/hon använde tvål och bikarbonat i vattnet? För att plåga? Är det plågan du saknar så kan du ju skala en bit ingefära och använda den som plugg. Det lär svida rätt duktigt (aldrig lyckats övertala en tjej om att det skulle berika deras liv tyvärr).
Jag sköljer röven om en tjej ska ner och slicka.
Har blåst upp en tjej mha duschslang där jag kopplat på ett munstycke i silikon (smal dildo med hål för genomströmning). Långsamt, sett till att fylla på ordentligt. Och när hon sen började pipa ordentligt så slutade jag fylla på och sa att hon inte fick tömma tills jag sa till. Fruktansvärt givande att se henne skruva på sig, och alla smaskiga miner och grimaser. Ska jag vara ärlig så var det nästan lite synd att jag gjorde det efter att hon hade sköljt tarmen. Hade varit så kul att bevittna skammen när det skiten kom ut. Vet inte om det bästa hade varit att ha på gasmask, eller om jaghelt enkelt borde ha utstått stanken, till förmån för att kunna örfila henne pga att hon var en sån snuskig liten flicka som fick hela badrummet att lukta skit.
Hade nog valt det senare, och gett henne öknamnet bajsunge. Det hade fan varit det optimala. Och ja, jag är nog rätt störd. Men jag är också rätt stolt över att vara det.