Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-07-02, 23:30
  #25
Avstängd
-MASON-s avatar
[quote=zoN-]
Citat:
Ursprungligen postat av -MASON-

Uttrycker allt omfamnar ju ganska mycket, men man kan säkerligen säga att man nästan kan vrida och skruva på allting i denna värld och skapa något politiskt över det. Går säkert att koppla arlas mellanmjölk till att de var med och planerade mordet på Olof Palme, om man verkligen vill


Jag vill värkligen, finns det andra som vill det påstodda ?
Citera
2009-07-03, 07:23
  #26
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MASON-
Usama eller Osama, man kan få fram båda om man vill, United eller OF, välj bara.
Hur tänkte du få in O:et från "of" framför U:et i "united" ? Klippa och klistra?

Angående vikandet av tjugan så är det helt enkelt att folk ser det de vill se. Jag tycker mig inte se någon liknelse alls mellan bilderna på den där sidan som TS länkar till.
Citera
2009-07-03, 14:39
  #27
Avstängd
-MASON-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuntman Bob
Hur tänkte du få in O:et från "of" framför U:et i "united" ? Klippa och klistra?

Angående vikandet av tjugan så är det helt enkelt att folk ser det de vill se. Jag tycker mig inte se någon liknelse alls mellan bilderna på den där sidan som TS länkar till.


Läs igen,en annan påstodd att det man fick fram var Osama, jag sade Usama.
Citera
2009-07-04, 21:13
  #28
Medlem
kthxbyelols avatar
Sjukt häftigt faktiskt men klart det inte är planerat!
Citera
2009-07-05, 14:02
  #29
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MASON-
Läs igen,en annan påstodd att det man fick fram var Osama, jag sade Usama.
Haha. D'oh!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback