Jag är på intet vis uppvuxen med Andy Williams, men nog minns jag hurdant ståhej det blev här anno 1985. Andy anlände till Finland med en skock ungar i släptåg för att spela in sin Christmas Special! Äntligen en definitiv bekräftelse på att jultomten bor i Finland ... O åttital!
Ur dagens Metro : "Polisen misstänker att han var drogpåverkad när han dog - bara två dagar
efter sin karaktär i "Sons of anarchy".
Det har stått i tidningen så det måste vara sant, eller hur man nu brukar säga ...
Nu följer jag inte SOA så kanske är helt ute och cyklar, men det kanske kan vara så att avsnittet där hans rollfigur dog sändes i Sverige två dagar innan hans död?
Nu följer jag inte SOA så kanske är helt ute och cyklar, men det kanske kan vara så att avsnittet där hans rollfigur dog sändes i Sverige två dagar innan hans död?
Nej, den säsongen gick för längesedan i Sverige. Däremot startade den nya säsongen häromveckan.
Men jävla fitta då!!!!! FAAAAN! Lom var en klassisk skådis av rang! Fy fan att han skulle dö nu!!! Nu är det ju bara Zsa Zsa Gabor kvar av "Club '17" och hur långt har hon kvar liksom? Fy fan alltså!!
Fördjävligt att Lom enbart blir ihågkommen som Dreyfuss, när hans register var så pass mycket bredare än så. Agatha Christie veteran var han, och dessutom så var han den siste överlevande i ensemblen från "The Ladykillers"! En stor legend. R.I.P. Herbert!
Utöver detta så har även Michael O'Hare, som spelade huvudrollen i 90-tals sci-fi kultserien "Babylon 5", kilat vidare efter att ha varit i koma de senaste dagarna efter en hjärtattack. Liksom Lom dog även han alldeles för ung.
Men jävla fitta då!!!!! FAAAAN! Lom var en klassisk skådis av rang! Fy fan att han skulle dö nu!!! Nu är det ju bara Zsa Zsa Gabor kvar av "Club '17" och hur långt har hon kvar liksom? Fy fan alltså!!
Fel, fel, fel. Geroge Gaynes är född 1917, skådespelare och i livet ännu. Och han verkar piggare än Zsa Zsa om jag skall vara ärlig.