Jaha, då satte tramspatrullen igång igen, dvs LOM + HB. Jättekonstig världsbild och urkonstiga argument - och efter några månaders tjatande är det lite underhållande, och helt bananas faktiskt. LOM blir sur för att jag pusslar ihop en negativ men realistisk bild av Catrine (vi vet ju alla vilket urspårat liv hon levde) och skriver vad Catrines bekanta sinsemelllan uppgett, att hon levde farligt, langade droger och stal, och hon dömdes också för bedrägeri. Dessa fakta hjälper oss att sätta hennes död i ngn sorts sammanhang. Inget att bli sur för. Och så till HB då, som frankt sågar de uppgifter jag hämtar från FUP. Vilken fanatiker. Inget biter på HB:s troslära, och HB glömmer tydligen att jag (och ingen annan heller) får missbruka FUP, och det tänker jag på hela tiden. FUP innehåller polisuppgifter, läkaruppgifter, förhör osv, och jag får absolut inte ljuga om vad som står i FUP, och när jag citerar citerar jag ordagrant, på pricken exakt, jag kan inte hitta på och brodera. Det jag förmedlar i tråden är vad texterna och bilderna i FUP förmedlar. Om jag ljuger finns det med all säkerhet ngn lagparagraf som kan användas mot mig - det kan väl kallas spridande av flaska uppgifter el dyl, och ja, jag sitter med FUP:en uppslagen ibland när jag skriver, och bara en inbiten fanatiker slår ifrån sig och fnyser åt uppgifterna bara för att just jag kommer med dom. Helt bananas, som sagt var

Och vad var det nu HB skrev, att Voigt och rådet var jäviga, var det så? Och att Rajs inte var det? Jag säger då det, jag hoppas jag läste fel, det måste väl finnas ngn knasgräns även för HB ...