Citat:
Ursprungligen postat av Hagenbach
Men, Hemorrmona, du anger icke tonen här och ska icke bestämma hur tråden skall se ut.
Finns absolut inget som talar för att CdC inte strypts. Och eftersom halsen ej återfanns kan man inte utesluta att hon blev strypt. Det finns heller inget som talar för att CdC dog av en överdos, olycka eller något annat som SRR drog upp av alternativa dödsorsaker.
Du menar alltså att Rajs och hans medhjälpare var alla oseriösa? Kanske du, Hemorrmona, borde ha varit där på rättsläkarstationen och obducerat CdCs kvarlevor?
Av vad jag fattat det som, så var kroppen länsad på alla inre organ.
Jag tycker tråden blivit långtråkig tack vare ert eviga kraxande om ett justitiemord.
Har jag aldrig påstått. Jag argumenterar bara emot en total förslumning av gott arbete.
Men jösses, du skrev ju nyss att du antog att hon strypts. Kan du stå för ngt du säger eller gör?
Det finns 2 stadier. Sommaren 1984 var Rajs och de andra rätt seriösa (man slarvade bort en benhög och kokade sönder lite ben tyvärr, och det är hål i skulderbladen tror jag) men på vintern hade Rajs gått helt bananas, och när slututlåtandet skrevs var han inte seriös, nej.
Om du tror att kroppen var länsad på alla inre organ så avslöjar du dig som en charlatan, du som gillar att snacka minnesförmåga och anser dig vara insatt.
Övre bålen var inte länsad på organ.
Det var buken och bäckenet som var länsade.
Om du ska köra med attityd kan du väl iaf läsa på grunderna.
Jösses.
Till och med Borgnäs har väl fattat hur kroppen styckades.