2013-04-11, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diospyros
Nej, det är väl helt i sin ordning. Men idag när tekniska undersökningar kunnat utesluta läkarna som gärningsmän, när polis och åklagare inte har några misstankar kvar vore det väl bäst för alla om vi släppte läkarspåret, eller? Inte minst da Costas anhöriga skulle må bra om fallet faktiskt fick en lösning.

Och ni tror inte de anhöriga misstänker läkarna? Av det jag läst så tyder allt på det.
Citera
2013-04-11, 14:47
Bannlyst
Citat:
Så dina belägg för Härms skuld kokar alltså ner till att du har livlig fantasi? Det ante mig.

Du känner till liknelser?
Citera
2013-04-11, 14:48
Medlem
Diospyross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagenbach
Ja, och Lindeberg, Leif GW och Guillou (och andra kampanjmakare) kan missta sig.

Det kan de men i det här specifika fallet har alla fakta som finns tillgängliga givit dem rätt.
Citera
2013-04-11, 14:49
Medlem
Diospyross avatar
Citat:
Och ni tror inte de anhöriga misstänker läkarna? Av det jag läst så tyder allt på det.

Länka till en källa yngre än 20 år.
Citera
2013-04-11, 14:49
Medlem
Diospyross avatar
Citat:
Du känner till liknelser?

Ja, men det gör inte du.
Citera
2013-04-11, 14:51
Medlem
Claude-Ms avatar
Citat:
Så statistiken visar att det är extremt ovanligt att läkare begår våldsbrott och det i sig ska alltså innebära att TH och TA är oskyldiga? Nej, jag tror de är skyldiga. Och det finns inga bevis för att CdC levde efter pingsten 1984. Uppgifterna om det är väldigt vaga. Tror Eremona & Co. jagar något som inte finns. Och om ni så envist ska söka alternativa mördare, så tycker jag ändå inte ni ska utesluta TH och TA. Ja, jag har läst alla tre böcker om fallet, många gånger.

Finns det några bevis för att hon inte levde efter pingsthelgen?
Citera
2013-04-11, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona
Jag försöker sålla hårt bland alla tusentals det-kan-vara-så-scenarion. TH kan ha sett vem som helst, och ska vi prata om vem som kan ha gjort, sett, hört och vetat vad, så rekommenderar jag dig att läsa om den uttjatade, söndertröskade Gonerka. Eller Vincent för den delen.

^^
Du kommenterar här Lawns inlägg.

Jo, varför var TH så jävla mycket på Malmis? Tror du han var där för att spana in byggnaderna? Kanske finns det intressant arkitektur där, vad vet jag? Tror inte han bara köpt sexuella tjänster några enstaka gånger. Malmis verkar ju för fan ha varit hans andra hem!
Citera
2013-04-11, 14:56
Medlem
Diospyross avatar
Citat:
^^
Du kommenterar här Lawns inlägg.

Jo, varför var TH så jävla mycket på Malmis? Tror du han var där för att spana in byggnaderna? Kanske finns det intressant arkitektur där, vad vet jag? Tror inte han bara köpt sexuella tjänster några enstaka gånger. Malmis verkar ju för fan ha varit hans andra hem!

Han var väl ofta kåt?
Citera
2013-04-11, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Claude-M
Finns det några bevis för att hon inte levde efter pingsthelgen?

Det är troligare att hon dött någongång i nära anslutning till pingsthelgen än att hon ska levt den 15/6, eftersom uppgifterna om det sistnämnda är alltför vaga. Var fanns hon 11:e, 12:e, 13:e och 14:e? Det sista fastslagna datumet är den 10:e (på förmiddagen), när hon senast ska ha setts vid liv.
Senast redigerad av Hagenbach 2013-04-11 kl. 15:05.
Citera
2013-04-11, 15:02
Bannlyst
Citat:
Han var väl ofta kåt?

Han hade väl flickvän?
Citera
2013-04-11, 15:06
Bannlyst
Citat: