Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Lam och Lawn, läs detta och förklara för de som inte har er på ignore varför ni tror att TA och TH är intressanta.
Har ju redan gång på gång redogjort för det och har inget önskemål om att göra det igen. Blir alltför drygt. Kort & koncist: Härm känns (snälla, bespara mig tugget om metafysik!) som en mer tänkbar mördare än någon "valfri" kåkfarare tillika missbrukare. Mycket i hans beteende och utsagor talar för det. Omständigheterna kring hans hustrus förmodade självmord är minst sagt märkliga. Styckningen & utplaceringen av säckarna (med CdCs kvarlevor) verkar vara alltför utstuderat & "sofistikerat" för att vara någon som "bara" vill bli kvitt liket. En "transportstyckning" är nog bland det fånigaste jag någonsin stött på i form av utsagor (och detta ska vara sagt av Leif GW??!). Man gör sig helt enkelt inte besväret att skära ut genitalier, anus, tömma bukhålan, skära bort bröst. Säckarna är utplacerade för att förr eller senare hittas av någon, dödsorsaken har inte kunnat avläsas utav dom delar som rättsläkarna haft att disponera över och det är ingalunda någon tillfällighet att dom delar som inte hittats inte hittats och det var meningen att offret skulle kunna gå att identifiera (händerna återfanns ju, som bekant). Detta är ett verk av en sexmördare (och ev. en seriemördare). Punkt.
Har läst om dom övriga misstänkta flera gånger tidigare, så det är ingalunda något nytt för mig.
Mina misstankar mot Allgén är betydligt svagare än vad dessa är mot Härm.