Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Efter att ha tittat på din postningshistorik har jag förstått nu att det är som flera andra tidigare har skrivit i tråden, att du Lawnmoverman2011 troligen drivs av ett personligt intresse av att upprätthålla bilden av två perversa läkare som styckar da Costa på rättsläkarstationen i Solna. Det är svårt att tänka sig någon annan anledning till att du år ut och år in fortsätter att skriva om läkare, sex och könsorgan. Det är också omöjligt att diskutera med dig eftersom du varken kan eller vill ta till dig det nya material som har tillkommit sedan åttiotalet. Om du vill fortsätta diskutera dina perversa sexualsadistiska läkare så får du göra det med någon annan, men du skall veta att det är oetiskt det du håller på med.
Men det har ju inte framkommit ett uns av ny bevisning mot någon annan misstänkt gärningsman sen slutet på 80-talet, vad är det för nytt material du nämner? Jag antar att det är Eremonas grävande du tänker på? Vad finns det för nya häpnadsväckande uppgifter som har dykt upp där?
Det tråkiga i det hela är att du har inte ens orkat läsa förundersökningen utan trampar på i de fotspår som stakats ut av andra skribenter långt innan du gjorde entre i tråden, en sak måste du dock ha klart för dig att när jag eller någon annan pratar om läkare så åsyftas först och främst de olika män som antingen återfanns i offrets telefonbok och som haft dokumenterad kontakt med henne då dom skrivit ut mediciner/tabletter eller skjutsat henne i sin bil och även tagit hem henne till sin bostad och/eller praktik. Dom här läkarna återfanns alltså i exakt samma telefonbok som Vinof men av någon anledning så är dom helt ointressanta för dig trots att flera utreddes bristfälligt eller inte alls likt Vinof. Kan inte du förklara varför Vinof är så intressant bara för att han råkade känna offret när detta inte alls tycks gälla de olika läkarna trots att dom i flera fall hade känt offret lika länge eller ännu längre?
Och om du har gått igenom min trådhistorik så borde du inse att jag har ändrat uppfattning, jag tror nu att styckningen var ett enmansjobb (likstyckningar och lustmord är för det mesta detta) och då duger det inte att
du hänger kvar vid den gamla teorin om två inblandade män.
För att göra en sammanfattning så att inga missförstånd uppstår i fortsättningen: Min huvudteori går i nuläget ut på att offret träffar
en kund som brukar betala för perversa former av sex då denne kund inte kan nå tillfredsställelse via normala sexuella aktiviteter och att denna för oss okända sexkund råkar döda offret och att kunden då drabbas av någon form av förhöjd mordisk berusning som utmynnar i en komplett genomförd styckning (med enskilda perversa moment) av offret då särskild uppmärksamhet ägnas åt offrets bröst och könsdelar. Det hela är sjukt, abnormt, hemskt och extremt avvikande och udda ja, men det går nästan inte att komma till någon annan slutsats efter att ha studerat liknande fall av lustmord. Vart någonstans kan du se att denna teori handlar om två perversa läkare som utför ett rituellt sadistiskt styckmord?
Ingen vet fortfarande vilken profession gärningsmannen hade men en sak vet vi, i offrets telefonbok återfanns flera läkare (plus den uttjatade Vinof) men det har aldrig framkommit hur dessa olika kontakter gestaltade sig på ett mer exakt sätt och hur offret betalade för de olika tabletter och annat som hon fick utskrivna av vissa läkare, offret var trots allt gatuprostituerad och sålde tjänster och hon kan i teorin ha betalat i natura för de utskrivna preparaten men om detta vet vi ingenting men det går givetvis att komma med olika teorier.
Ber om ursäkt för ett långt svar men nu borde väl ändå du kunna göra ett inhopp i debatten igen då jag har förklarat lite mer utförligt vad min huvudteori med en gärningsman går ut på?