Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-05, 19:36
  #42205
Medlem
adadglgmuts avatar
Okej, detta är lite långsökt men jag gör ett försök.
Det fanns en extremt rolig video uppe på YouTube för ett par år sedan som hette något i stil med "Angry russian playing HoN". Det var helt uppenbart att snubben som tiltade var svensk. Minns inte jättemycket av vad han sa mer än att han kallade någon för "scumbag" och "I have alchemist's bones you fucking retarded piece of shit".

Den är borttagen sedan länge, är det någon som råkar sitta på det guldkornet?
Citera
2020-08-10, 22:17
  #42206
Medlem
Detta spelet måste väl vara dött snart?
Citera
2021-11-19, 14:50
  #42207
Medlem
Cosmouses avatar
Gammal tråd, jag vet. Men vad tusan, spelet lever och florerar ännu!

Någon mer som spelar? Hade varit kul och spela ihop med en annan svensk!
Citera
2021-11-19, 14:55
  #42208
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Gammal tråd, jag vet. Men vad tusan, spelet lever och florerar ännu!

Någon mer som spelar? Hade varit kul och spela ihop med en annan svensk!

Jag och min polare ska troligtvis spela ikväll. Var väl några månader senast men blir några gånger om året. Blir väl att lira lite BF4 först dock.
Citera
2021-11-19, 15:01
  #42209
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Jag och min polare ska troligtvis spela ikväll. Var väl några månader senast men blir några gånger om året. Blir väl att lira lite BF4 först dock.

Upptäckte precis att jag fått en 5-dagars ban pga att jag svurit i chatten...
Spelat 3000 games och har aldrig hänt. Visste inte ens att dom följde upp rapporteringar.
Citera
2021-11-19, 15:06
  #42210
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Upptäckte precis att jag fått en 5-dagars ban pga att jag svurit i chatten...
Spelat 3000 games och har aldrig hänt. Visste inte ens att dom följde upp rapporteringar.

Lätt hänt om någon är lättkränkt. Jag och min kompis lever för att trolla men spela seriöst. Svinroligt att uttala Heroes eller deras användarnamn fel och sedan efter en viss frustration bli rättad och fortsätta jävlas. Brukar tas emot bra för att liva upp stämningen.

Det värsta är spelare som lämnar eller griefar. Fan, köp hellre Codex eller något om du är småsur
Citera
2021-11-19, 15:12
  #42211
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Lätt hänt om någon är lättkränkt. Jag och min kompis lever för att trolla men spela seriöst. Svinroligt att uttala Heroes eller deras användarnamn fel och sedan efter en viss frustration bli rättad och fortsätta jävlas. Brukar tas emot bra för att liva upp stämningen.

Det värsta är spelare som lämnar eller griefar. Fan, köp hellre Codex eller något om du är småsur

Låter skoj, ska jag ta med mig, haha. Aa precis, hatar verkligen det. Kommer så väl ihåg det game;et jag blev bannad för. Tiltade sönder på en som gnällde och gnällde och gnällde medan han själv inte bidrog alls.
Citera
2021-12-20, 12:50
  #42212
Medlem
cooldogs avatar
Tråkigt att det ska läggas ner.

Ändå spelat från och till nu i 2 år. Fortfarande sjukt roligt och communityn är densamma så man känner igen sig

Edit: Är kvar i flashbacktråden, brukar vara mellan 3-5 personer där.
Citera
2022-06-20, 18:01
  #42213
Medlem
cooldogs avatar
Ja, då var spelet avslutat av spelstudion.

Tack för i runda slängar 13 år HoN
Citera
2022-07-21, 12:16
  #42214
Medlem
MockOfBrilliances avatar
Det finns ju privatservrar för HoN just nu. Checka HoN 2 discorden och CC15 HoN Private Server för att se själva. Körs rätt bra faktiskt. Dock inga stats och endast public games men det borde komma inom en snar framtid iallafall.
Citera
2022-07-22, 12:44
  #42215
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockOfBrilliance
Det finns ju privatservrar för HoN just nu. Checka HoN 2 discorden och CC15 HoN Private Server för att se själva. Körs rätt bra faktiskt. Dock inga stats och endast public games men det borde komma inom en snar framtid iallafall.

Får kika på detta efter semestern.

Hur funkar det med rank, säger man vilken rank man låg i innan eller kan det bli sjukt ojämna lag?
Citera
2022-07-25, 12:55
  #42216
Medlem
MockOfBrilliances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooldog
Får kika på detta efter semestern.

Hur funkar det med rank, säger man vilken rank man låg i innan eller kan det bli sjukt ojämna lag?

Det är ju ett eget projekt och inte S2/FB/Garena som har gjort det så alla börjar ju från scratch. Det är bara public matcher just nu men det finns en ladder här. Matchmaking verkar vara i utveckling och kommer nog komma inom sin tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback