Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
darkmore
Nu var frågorna av Shelby o AITS inte ställda till dig att försöka svara eller vränga till.
Börja med att låta de som får frågor försöka svara eller förklara. Inte försöka förvränga eller leda bort från ämnet eller byta focus kring de raka frågor som ställts.
Intervenera.
Låt HJ svara själv om Hj har skrivit sånt eller ej.
Leroy
Eftersom du tar på dig rollen som förolämpad å shelbys och AITS räkning anser stenen i glashuset och något som lät krasch bom splash.
Om jag ser personer vilja ha svar på frågor som redan är besvarade av daddy själv i olika sammanhng kan jag anse mig ha den rätten att besvara dessa frågor.
Det har inget med dimridåer att göra utan vett och etikett.
Om de två individerna anser sig inte ha den infon som daddy delgett omvärlden så kan jag ge dom den.
För övrigt anser jag din liknelse om åsna som direkt kränkande för egen räkning, fast sånt får man ju ta.
Flera av frågorna är besvarade av daddy själv direkt och en del svarade indirekt.
Dock får HJ stå för de frågor som inte är bekräftade.
Och vad försöker jag vränga till? att daddy själv medgett saker till rätten? att han öppet hade ett självmordsförsök?
Att hans agerande utav många tolkas som besatt och stalking?
Eller ljög han? eller vad menar ni?
Har han inte adhd?
Vad har jag försökt förvränga. NI kan väl för fan inte kräva att vi ska bevisa saker som daddy redan vidimerat.