2010-10-07, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Jag har dock belägg och vittnesmål för det jag skriver och det är en vida skillnad, förstår du det?

Hur vore det om du för en gångs skull visar upp något belägg då? Här är bara några av alla dom anklagelser mot Daddy som du hittills har lyckats prestera i denna tråd.

Alkoholmissbrukande
Pillermissbrukande
Våldsam
Hotfull
Stalker
Pedofil
Incestuös
Bryr sig inte om dottern
Bryr sig inte om sonen
Egoistisk
Dålig pappa
Bidragsfuskande
Tjuvaktig
Svartsjuk
Manisk
Lögnare
Kvinnohatare
Småflicksälskare
ADHD drabbad
Psykiskt sjuk
Självmordsbenägen
Terroriserande
Och
barnporrssurfande

Jovisst serru...du är ju bara en som vill debattera vårdnadstvister. Du har aldrig varit med och drivit en blogg, Du har aldrig varit inne på Daddys blogg och deltagit i trakasserierna, du talar alltid sanning, du har bevis, detta är inte alls personligt på något sätt och tomten och hans flygande renar finns faktiskt.

Tror du att vi andra FB medlemmar är fullständiga idioter? Om du nu har bevis för alla dessa påståenden så borde det väl inte vara så fruktansvärt svårt att presentera åtminstone ett av dom?
Citera
2010-10-07, 22:16
Medlem
angelintheskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelby1968
Hur vore det om du för en gångs skull visar upp något belägg då? Här är bara några av alla dom anklagelser mot Daddy som du hittills har lyckats prestera i denna tråd.

Alkoholmissbrukande
Pillermissbrukande
Våldsam
Hotfull
Stalker
Pedofil
Incestuös
Bryr sig inte om dottern
Bryr sig inte om sonen
Egoistisk
Dålig pappa
Bidragsfuskande
Tjuvaktig
Svartsjuk
Manisk
Lögnare
Kvinnohatare
Småflicksälskare
ADHD drabbad
Psykiskt sjuk
Självmordsbenägen
Terroriserande
Och
barnporrssurfande

Jovisst serru...du är ju bara en som vill debattera vårdnadstvister. Du har aldrig varit med och drivit en blogg, Du har aldrig varit inne på Daddys blogg och deltagit i trakasserierna, du talar alltid sanning, du har bevis, detta är inte alls personligt på något sätt och tomten och hans flygande renar finns faktiskt.

Tror du att vi andra FB medlemmar är fullständiga idioter? Om du nu har bevis för alla dessa påståenden så borde det väl inte vara så fruktansvärt svårt att presentera åtminstone ett av dom?
Just den frågan har jag många gånger ställt på denna tråd, men inte fått något svar på, eller jo egentligen har jag det i och med att upprepade gånger bli kallad för tex idiot och annat liknande.
Förövrigt skulle även jag vilja se dig HenrikJ presentera svar på Shelbys frågor.
Citera
2010-10-07, 22:18
Medlem
Citat:

Alkoholmissbrukande
Pillermissbrukande
Våldsam
Hotfull
Stalker
Pedofil
Incestuös
Bryr sig inte om dottern
Bryr sig inte om sonen
Egoistisk
Dålig pappa
Bidragsfuskande
Tjuvaktig
Svartsjuk
Manisk
Lögnare
Kvinnohatare
Småflicksälskare
ADHD drabbad
Psykiskt sjuk
Självmordsbenägen
Terroriserande
Och
barnporrssurfande

Men du shelby...
Vissa av punkterna ovan har ju Daddy själv vidimerat, eller vill du inte tillstå detta?
Menar u att daddy ljuger om att han i början av separationen hade problem med alkohol och droger?
Menar du att daddy ljuger om sin ADHD?
Ljög han om sitt självmordsförsök(iofs finns ju tvivel om hur allvarligt menat detta var)?
Våldsam vet jag inte, men uppenbart har en del myndigheter upplevt honom som ett arbetsmiljöproblem(oavsett hur felaktigt behandlad man är så får man inte vara påträngande på en annan människas sfär).
Stalker(tja jag kan finna en del i han agerande som detta) vilket leder till maniskheten. Där kan det finnas tecken i skrift och dylikt att han kan ha dessa problem, fast nu spekulerar jag.

Men gör man en lista som du gjorde kan du inte plocka med saker som daddy själv vidimerat, då är man en historieförfalskare. Är dock inte förvånad eftersom din förebild vränger verkligheten till sin egen.
Eller shelby är daddy en lögnare? antagligen överdriver du eller så ljuger han? och varför överdriver du?
Citera
2010-10-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Just den frågan har jag många gånger ställt på denna tråd, men inte fått något svar på, eller jo egentligen har jag det i och med att upprepade gånger bli kallad för tex idiot och annat liknande.
Förövrigt skulle även jag vilja se dig HenrikJ presentera svar på Shelbys frågor.
AITS i vissa frågor behöver inte någon besvara. Dessa frågor har daddy själv besvarat. Och vissa av frågorna tolkar ni som engagemang och andra till besatthet.
Eller anser du att daddy också ljuger?
jag kan ge er rätt i vissa frågor där inget har redovisats som talar för det som daddy anklagas för. Det här säger jag trots jag anser att han är en total skithög när det gäller agerande och åsikter. men så länge han inte skadar någon så får han fan göra vad han vill, men han skadar folk längs vägen och det är inte ursäktbart. Dessutom skadar han folk som han säger sig älska.
Senast redigerad av darkmore 2010-10-07 kl. 22:24.
Citera
2010-10-07, 22:56
Medlem
darkmore

Nu var frågorna av Shelby o AITS inte ställda till dig att försöka svara eller vränga till.

Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
AITS i vissa frågor behöver inte någon besvara. Dessa frågor har daddy själv besvarat. Och vissa av frågorna tolkar ni som engagemang och andra till besatthet.
Eller anser du att daddy också ljuger?
jag kan ge er rätt i vissa frågor där inget har redovisats som talar för det som daddy anklagas för. Det här säger jag trots jag anser att han är en total skithög när det gäller agerande och åsikter. men så länge han inte skadar någon så får han fan göra vad han vill, men han skadar folk längs vägen och det är inte ursäktbart. Dessutom skadar han folk som han säger sig älska.

Börja med att låta de som får frågor försöka svara eller förklara. Inte försöka förvränga eller leda bort från ämnet eller byta focus kring de raka frågor som ställts.

Intervenera.

Låt HJ svara själv om Hj har skrivit sånt eller ej.

Leroy
Citera
2010-10-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
darkmore

Nu var frågorna av Shelby o AITS inte ställda till dig att försöka svara eller vränga till.

Börja med att låta de som får frågor försöka svara eller förklara. Inte försöka förvränga eller leda bort från ämnet eller byta focus kring de raka frågor som ställts.

Intervenera.

Leroy
Eftersom du tar på dig rollen som förolämpad å shelbys och AITS räkning anser stenen i glashuset och något som lät krasch bom splash.

Om jag ser personer vilja ha svar på frågor som redan är besvarade av daddy själv i olika sammanhng kan jag anse mig ha den rätten att besvara dessa frågor.
Det har inget med dimridåer att göra utan vett och etikett.
Om de två individerna anser sig inte ha den infon som daddy delgett omvärlden så kan jag ge dom den.

För övrigt anser jag din liknelse om åsna som direkt kränkande för egen räkning, fast sånt får man ju ta.

Flera av frågorna är besvarade av daddy själv direkt och en del svarade indirekt.

Dock får HJ stå för de frågor som inte är bekräftade.

Och vad försöker jag vränga till? att daddy själv medgett saker till rätten? att han öppet hade ett självmordsförsök?
Att hans agerande utav många tolkas som besatt och stalking?
Eller ljög han? eller vad menar ni?
Har han inte adhd?
Vad har jag försökt förvränga. NI kan väl för fan inte kräva att vi ska bevisa saker som daddy redan vidimerat.
Senast redigerad av darkmore 2010-10-07 kl. 23:12.
Citera
2010-10-07, 23:10
Bannlyst
Citat:

Alkoholmissbrukande
Pillermissbrukande
Våldsam
Hotfull
Stalker
Pedofil
Incestuös
Bryr sig inte om dottern
Bryr sig inte om sonen
Egoistisk
Dålig pappa
Bidragsfuskande
Tjuvaktig
Svartsjuk
Manisk
Lögnare
Kvinnohatare
Småflicksälskare
ADHD drabbad
Psykiskt sjuk
Självmordsbenägen
Terroriserande
Och
barnporrssurfande

Det mesta stämmer ju därvidlag till den milda grad att det är vad Joakim säger själv. Eller menar du att han ljuger om saker och ting?

Nu försöker du ha det både vägarna, precis som TheLucky häromdagen säger att Joakim Ramstedt inte är offentlig fast bara när han inte vill vara offentligt förstås.

Att Joakim har kvar länkar och youtubefilmer på flickan där hans namn förekommer och dottern portreteras naken/halvnaken i samband med uttalande om pedofili när det är så lätt att söka reda på dottern är hejdlöst. Det stör mig mest av allt. En pedofil kan se det och fastna för ungen och hon går att söka. Att lägga ut bilder på sina nakna barn på internet är dålig stil mot barnet överlag men när namnet går att söka och förhöret finns ute som i den här tråden där hon berättar om lek med pappans snopp så är det direkt olämpligt.

Och som sagt, dottern kommer att bli läskunnig, hon ser i den här tråden hur pappa väljer sitt eget martyrskap framför dotterns väl och ve.
Citera
2010-10-07, 23:12
Bannlyst
Citat:
darkmore

Intervenera.

Leroy

I så fall finns pm-funktionen. Du skall väl rent ut sagt inte bry dig om vilka som svarar i tråden.

Min bekant har haft ett uppehåll i sitt drickande, stapplande försökt vara nykter. Han mår inte så bra av det. Nerverna. Däremot så träffar han sitt barn i bland och det verkar fungera bra tack och lov för barnets skull. Men tyvärr tror jag flaskan drar igen.
Citera
2010-10-07, 23:35
Medlem
JanH

Tråkigt om din vän har problem, min vän har inga problem längre.

Klart att jag bryr mig om vadman påstår i olika lägen och om det nu är så att man i stället för att diskutera sakfrågan och bry sig om barnets möjlighet och det handlar om att man har personligt agg och därför agerar då skall man så klart kunna tala om varför man skriver och påstår sånt som Shelby o AITS vill att man svarar på direkt ochinte genom ombud eller annan person.

PM?

Leroy
Senast redigerad av Leroy1 2010-10-07 kl. 23:43.
Citera
2010-10-07, 23:43
Bannlyst
Citat:
darkmore

Leroy
Nu svarade Darkmore så bra så jag har inget övrigt att tillägga, inse att du inte äger hela världen Leroy, du kan inte bestämma här i tråden vilka som ska svara. Ta den semester du pratade om.
Citera
2010-10-07, 23:43
Bannlyst
Citat:
JanH

Tråkigt om din vän har problem, min vän har inga problem längre.

Klart att jag bryr mig om vadman påstår i olika lägen och om det nu är så att man i stället för att diskutera sakfrågan och bry sig om barnets möjlighet och det handlar om att man har personligt agg och därför agerar då skall man så klart kunna tala om varför man skriver och påstår.

Leroy

Men alla diskuterar ju sakfrågan. Vad är det du egentligen inte greppar riktigt?

Joakim är en del i vårdnadstvisten. Passar det inte så stick din gnölmunk!

Joakim har startat den här tråden där det har uppdagats att han har haft tablett- och alkoholmissbruk, att han förfölja alla människor inklusive sin dotter på dagis irl och även på internet. Han hänger ut sin dotter på internet för att få vara i folks intresse, för att göda sitt ego. Det är beklämmande. Tänk på barnet Leroy. Tänk på flickan. Om du har en dotter skulle du hänga ut henne på det här viset? Verkligen, med handen på hjärtat tror jag du inser att det är fel.

När du utgår från att folk drivs av nåt personligt agg mot Joakim, är det för att du är smygkär i honom då? Jag bara frågar.
Citera
2010-10-07, 23:56
Medlem
JanH.

Gnölmunk?
Vilken dialekt är det?
Är det barnet som är uthängt eller handlar frågorna egentligen om en vårdnadstvist som spårat ur, där frågorna som tas upp handlar om saker som man egentligen borde tagit tag i tidigt hos de myndigheter som är involverade och trådstartaren anser borde satt ner foten och gjort sitt arbete för länge sedan. Samtidigt så ställs ju frågan om det skall behöva få gå till så här rent generellt i samhället och om det kanske är så att det är möjligt att påstå och att man därigenom kan sabbotera och at det skall få löna sig. Barn hamnar i kläm och inte får två sociala baser som tillgång.

Jag är inte smygkär, jag tycker det är viktiga frågor som han tagit upp och han har skrivit många bra saker och musik. Se till helhet och möjlighet inte till detalj. Sanningen visar sig. Synd om han skall få lov att panta Gittaren för att man inte vill dela på ansvar eller låta någon få möjlighet eller chans.

Det var väl tur att du även lyckades föra bort de frågor som ställdes av Shellby o AITS genom din lilla privata diskussion med mig eller hur?

Leroy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in