Citat:
Ursprungligen postat av Kimbo7
Rätt mycket antagligen, och det fortsätter ju att ticka iväg skattepengar i och med Daddys stämning.
Men jag menar att det är en något annan diskussion. Däremot är finansieringen av Daddys Sverige rätt intressant, eftersom han säljer in verksamheten med sin egen vårdnadstvist. Och det måste ju bli en ganska märklig blandning klienter, nu kanske även torskar? (han är nämigen även emot sexköpslagen).
Ja det kanske är en annan diskussion, men det har ju med tvisten i allra högsta grad att göra.
Jag tycker det är dags att skattebetalare får reda på vad dessa tvister kostar i skattemedel och i denna tråd handlar det som daddys specifika tvist.
Varför får jag en känsla av att Daddys Sverige retar många.
Jag har inte så bra koll på Daddys Sverige och kan inte diskutera ifrågan, men är det inte bättre att han (OM det är så) tjänar sina egna pengar än att tex vara sjukskriven.
Det är ju ett gäng här som aktivt jobbat för att han skulle bli av med sjukpenningen.
Är ni aldrig nöjda?
Hur många människor är det inte som tar sin erfarenhet med sig och bygger upp företag?
Det kommer inte spela någon roll vad daddy gör, ni kommer att leta efter något att tracka ner på ändå.
Jag tycker det är jättebra att han nu har kommit på något han kan använda sin erfarenhet till.
Är ni rädda för något?
I så fall vad?