Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Hur kan han bara och sitta och skriva sån strunt om sin dotter. Att han bara har mage att utsätta henne för detta. Dessutom är han väl inte utförsäkrad för att någon anonym anser att han har arbetsförmåga. Det är inte anonyma som sköter de uppgifterna på försäkringskassan eller menar han att han inte vet vem det är så att han kan hänga ut vederbörande?
Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Ja, när man läser det där så undrar man ju hur han ställer sej till om dottern mår bra, är harmonisk och lyckas i en tillvaro där hon bor hos sin mamma.

Ja det är grovt av Daddy att använda sin dotter och påstå sådana saker om hennes framtid, han som inte ens har insyn i hennes nuvarande tillvaro ens.
Faktum är att dottern har ett harmoniskt och ordnat hem tillsammans med sin mamma.
Hon fungerar bra på dagis och har ett fint socialt nätverk med båda vuxna och barn som hon utvecklas bra med.
Det enda som stör friden är just Daddy som offentligt hänger ut dem på sin blogg och på andra bloggar, skriver artiklar på newsmill (eller var det heter) och ibland lyckas få någon journalist att skriva en artikel om honom och hans vårdnadstvist. Det är strongt av mamman att värja sig och hålla käft när han släpar ut henne offentligt. Daddy anmäler henne i parti och minut. Nu senast för PAS, ett icke godkänt syndrom som jag dock tror på, men inte i hans fall. Han förstör faktiskt att få den godkänd.
Mamman får ideligen ta ledigt från jobbet för att på soc bemöta och förklara hans anklagelser.
Är det någon som inte vill ge dottern lugn och ro så är det Daddy.
Tidigare när mamman och dottern hade skyddad adress så rände han runt på alla dagis på orten, viftandes med ett domstolspapper och krävde att dottern skulle lämnas ut till honom. När han hittade rätt dagis så fick personalen fullt sjå att uppehålla honom och kontakta mamman som fick avvika från jobbet och hämta ut dottern bakvägen utan att han upptäckte det.
Är det friskt på en fläck?
Sen vet jag att ni inte vill tro det jag skriver, men jag påstår fortfarande att andra dagisföräldrar är medvetna om denna situation och finner den hotfull. Några av dessa föräldrar har skrivit om saken och råkat illa ut. Det har även förekommit att dessa meningsmotståndares barn kartlagts och fått obehagliga samtal som nämner Daddys blogg. Detta är polisanmält.
Hur skulle ni själv reagera om ni hade barnen på dagis där en sådan destruktiv pappa härjar och hänger ut era barns dagiskompisar. Jag skulle då bevaka den bloggen av ren självbevarelsedrift. Det gör dessa föräldrar också. Gissa hur det känns för mamman att alla vet Daddys smutsiga version?