Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Flashback måste ha haft över 600 000 medlemmar under åren och om vi beaktar vad dessa medlemmar skriver så är det inte värre än vad daddy säger på sin blogg. Var och en kan gå in på valfritt ämne för att förvissa sig om den saken. Om vi då följer herr William Haines logik så är alla dessa skribenter här på Flashback inte lämpliga som fäder eftersom de skriver som daddy. Det handlar således om flera hundra tusen män. Kan hända är framtiden sådan att faderskapets lämplighet ska dömas av herr Haines utifrån vad man skriver?
Ve och fasa, som synes är jag nyreggad och har inte följt med bakåt, Daddy däremot har jag följt både som person och fenomen, jag har i möte hört hans situation innan bloggen kom till och är övertygad att modern spelar på sina kort, dessutom vet jag kompromiterande saker om henne som daddy icke har nämnt i skrift, vilket ger mig en bild av en man med respekt.
Att han skriver är nog bra för det måste vara oerhört smärtsamt att vara i den situtionen, någonstans måste känslorna ut.