2010-05-08, 21:28
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddys
.

Som svar till Settimari:

Jag tror kimbo har övertolkat ett av daddys inlägg lite. Själv ser jag inget konstigt
i just den delen av daddys berättelse. Vad jag vet så har han dock aldrig känts vid
att R skulle ha lekt med "trumpeten" vid något annat tillfälle. Så detta är då fria
fantasier som R kommer med i förhöret alternativt ett coachat uttalande.
All according to daddy himself. Allt beror väl då på vad man sätter för tilltro
till förhöret. R har aldrig berättet om badhuset vad jag kunnat hitta.
Citera
2010-05-08, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Som svar till Settimari:

Jag tror kimbo har övertolkat ett av daddys inlägg lite. Själv ser jag inget konstigt
i just den delen av daddys berättelse. Vad jag vet så har han dock aldrig känts vid
att R skulle ha lekt med "trumpeten" vid något annat tillfälle. Så detta är då fria
fantasier som R kommer med i förhöret alternativt ett coachat uttalande.
All according to daddy himself. Allt beror väl då på vad man sätter för tilltro
till förhöret. R har aldrig berättet om badhuset vad jag kunnat hitta.

Okej, tack. Kan du länka direkt till inlägget istället för att citera?
På vilket sidnummer?
Citera
2010-05-08, 21:51
Medlem
ZenCurls avatar
Om du fortsätter kämpa, ständigt. Så är det barnets mamma som snällt kan förklara varför barnet växt upp utan far, om det nu blir så.

Lycka till och kämpa på!
Citera
2010-05-08, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZenCurl
Om du fortsätter kämpa, ständigt. Så är det barnets mamma som snällt kan förklara varför barnet växt upp utan far, om det nu blir så.

Lycka till och kämpa på!

Ja hon får förkara att pappa hade annat för sig än att försöka leva ett lugnt liv och må bra och samarbeta med mamman. I stället valde han att kriga hysteriskt mot allt och alla som sa emot honom och hitta på komplicerade teorier om hur feministerna är ansvariga för allt.
Citera
2010-05-08, 22:05
Medlem
Blinkern.

Han har sökt möjlighet till umgänge och samarbete under hela 5-år!!!

Leroy
Citera
2010-05-08, 22:08
Medlem
Kimbo7s avatar
Jag övertolkar egentligen inte. Jag tycker heller inte att det behöver vara så allvarligt, vad jag menar är bara det här: folk kan uppfatta sånt olika, det är olika var man drar gränsen för vad som är ok och vad inte. Det är ganska längesedan han berättade om det, i januari eller februari tror jag det var. Jag kan förstås leta igenom bloggen, i alla händelser så är jag helt säker på att ha läst det. Jag minns att han betonade att det var en gång det hade hänt. Att jag reagerade beror förstås på att han tidigare skrivit att han bara duschat med dottern och sovit i samma säng som hon, men att hysteriska kärringar försökte få det till incest. Senare berättade han om undersökningen i duschen, och då tänkte jag att det ändå inte var så konstigt om en mamma eller mormor tycker det är fel, det behöver inte handla om hysteri eller pryderi. Det är olika var man drar gränserna.
Citera
2010-05-08, 22:15
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Han har sökt möjlighet till umgänge och samarbete under hela 5-år!!!

Så olika det tycks dömas. Denna man som enligt uppgift i tråden har historik från kvinnomisshandel fick umgänge varannan helg, och det slutade ju inte så värst bra:

https://www.flashback.org/t1190021
Citera
2010-05-08, 22:38
Medlem
morrhuggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Så olika det tycks dömas. Denna man som enligt uppgift i tråden har historik från kvinnomisshandel fick umgänge varannan helg, och det slutade ju inte så värst bra:

https://www.flashback.org/t1190021

Vad har din länk med Daddy att göra? Eller försöker du bara länka honom med att en idiot mördade sin familj? Vad var syftet med hela din post egentligen? Att sprida osäkerhet kring Daddy, eller?
Citera
2010-05-08, 22:43
Medlem
Kimbo7s avatar
Lady Mystica: jag tycker inte att man ska hoppa mellan fallen på det sättet.
Men jag undrar också vad ni baserar det på, när ni säger att förhöret bara innehåller fria fantasier eller coachade fantasier.
Citera
2010-05-08, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morrhugg
Vad har din länk med Daddy att göra? Eller försöker du bara länka honom med att en idiot mördade sin familj? Vad var syftet med hela din post egentligen? Att sprida osäkerhet kring Daddy, eller?

Haha ja det är Daddy som kom på idén när han jämförde våldtäktsmannen i Bjästa med Tomas Quick!

LadyM får berätta själv vad hon tänkte, men rent generellt så är det väl inte vi som avgör vårdnadstvisten. Vi har ju bara att gå på vad vi kan läsa oss till. Mammans upplevelse finns inte med men det är konstigt att Daddy aldrig någonsin har uppgett att han gjort något mindre bra. Det är bara mamman som har gjort fel eller soc. som har gjort fel i 5 års tid. Det är inte så jädra förtroendeingivande faktiskt.
Citera
2010-05-08, 22:46
Medlem
morrhuggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Haha ja det är Daddy som kom på idén när han jämförde våldtäktsmannen i Bjästa med Tomas Quick!

LadyM får berätta själv vad hon tänkte, men rent generellt så är det väl inte vi som avgör vårdnadstvisten. Vi har ju bara att gå på vad vi kan läsa oss till. Mammans upplevelse finns inte med men det är konstigt att Daddy aldrig någonsin har uppgett att han gjort något mindre bra. Det är bara mamman som har gjort fel eller soc. som har gjort fel i 5 års tid. Det är inte så jädra förtroendeingivande faktiskt.

Att SoC diskriminerar män väl något som börjar komma ut till allmänheten nu. Sen säger jag inget om vad mamman gjort, för det vet jag inget om.
Citera
2010-05-08, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Mammans upplevelse finns inte med men det är konstigt att Daddy aldrig någonsin har uppgett att han gjort något mindre bra. Det är bara mamman som har gjort fel eller soc. som har gjort fel i 5 års tid. Det är inte så jädra förtroendeingivande faktiskt.

Det är naturligt att det blir så i konflikter. Du ser väl själv. Du har väl inte sagt något bra om Daddy eller? Elller om män övht? Jag är inte så mycket bättre själv. Min uppfattning om dig är ju bara totalt skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in