Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
SettiMarie.
Visst är det fishy att inte umgänge fungerar efter 4,5 års tjafs och om det skulle fungerat så hade han nog haft annat i focus, kunnat haft kvar sina instrument och musikanläggningar, kunnat få en normal vardag och försörja sig på ett bra sätt. Inte behövt fortsätta skriva eller ta upp sådant som händer eftersom en del valt ut honom som farlig eftersom han går ut och talar om hur det faktiskt kan se ut och gå till. Alla vet att det är farligt att höja rösten då man är hos familjerätten, eller försiktigt fråga vad dom menar. För gör du det då kan du vara säker på att du får dom emot dig.
En liten film: http://www.youtube.com/watch?v=BzlDEfY2FV4
Bra låt på slutet.
Leroy
Visst är det fishy att inte umgänge fungerar efter 4,5 års tjafs och om det skulle fungerat så hade han nog haft annat i focus, kunnat haft kvar sina instrument och musikanläggningar, kunnat få en normal vardag och försörja sig på ett bra sätt. Inte behövt fortsätta skriva eller ta upp sådant som händer eftersom en del valt ut honom som farlig eftersom han går ut och talar om hur det faktiskt kan se ut och gå till. Alla vet att det är farligt att höja rösten då man är hos familjerätten, eller försiktigt fråga vad dom menar. För gör du det då kan du vara säker på att du får dom emot dig.
En liten film: http://www.youtube.com/watch?v=BzlDEfY2FV4
Bra låt på slutet.
Leroy
Jo, men det är viktigt att ha karaktären kvar, annars förlorar man på det och sin sak också.
Apropå tubklippet. Jag har varit med om faderskapsutredning när det bara var kvinnor närvarande, och de som de mobbade om det var någon, de var tjejen. Inte mig.
Det var lite bisarrt att bli topsad och frågad om en massa intima saker. Men jag tycker behandlingen var så bra man kunde förvänta sig, och det var bara kvinnor.
Sen har jag positiv erfarenhet av de kvinnorna jag har mött i narkomanvården. De har gjort allt för att stötta mig, och mina relationer med X och barnen.
Jag har en 100% positiv erfarenhet av kvinnor i offentliga sektorn - som jag har mött. Och det är massiv erfarenhet, som jag inte egentligen - om någon, inte förtjänar. Det har faktiskt förvånat mig.
Så hela det tub-klippet känns ju helt absurt. Jag undrar om det är sant, i så fall är det ett extremt undantag.