2010-05-01, 22:36
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så skönt då - då har ni alltså kommit till insikt om det inte handlar om ett personligt agg till Joakim.

Jo det handlar om personligt agg av princip från din sida. De andra här är uppenbara. Nu senast HenrikJ, åsikternas mästare som anser att ett påstående är sant bara för att han sagt det.
Citera
2010-05-01, 22:37
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Visst är det så att visar han sig respektlös mot sin dotters integritet så läggs ju detta till kontot att han inte har sin dotters bästa för ögonen och sammantaget med annat så kan utfallet mycket väl bli att han inte får träffa henne annat än övervakat i fortsättningen.

Han la ju ut det han förmodligen tvingat sin son att skriva till domaren på nätet, han saknar respekt för sina barn, det är ju tydligt. Och finns det en oro för att han kan komma på andra saker att göra emot dem i den här vägen, att hänga ut dem på internet så är övervakat bäst.

Socialtjänsten har inte haft det som skäl för att neka daddy att träffa sin dotter, vilket är trådens ämne.
Citera
2010-05-01, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Ja jag tycker faktiskt synd om henne nu efter allt material jag läst om deras situation.
Den framstod ju inte klar från början då det som sagt bara är Daddy som lägger ut den, men om man gräver lite i den så ser man ju att det inte står helt rätt till.
Har förövrigt valt att ignorera viss person här som tydligen bara har som avsikt att få intressanta inlägg att falla bakåt i tråden. Skönt att slippa läsa eländet

Jag har tidigare varit mycket öppen för förklaringar men det är ingen som har kunnat säga något vettigt om situatione och som talar för Daddy. Nu känns det rätt klart att karln är bindgalen och oavsett om mamman hanterat det hela fel så kan sånt härledas till total stress från en man som är så dominerande, manipulativ och aggresiv och hatiskt som Joakim är. Inte undra på om hon gjort saker för att förhindra umgänge nån gång, om hon nu gjort det, vilket jag inte vet.
Citera
2010-05-01, 22:41
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
intressanta inlägg

Varje neutral observatör med sin heder i behåll kan inte anse att intressanta inlägg handlar om att komma bort från trådens sakfråga. HenrikJ är ett undantag.
Citera
2010-05-01, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Socialtjänsten har inte haft det som skäl för att neka daddy att träffa sin dotter, vilket är trådens ämne.

Nej trådens ämne är att följa den match som Joakim har emot mor, mormor, familjerätten, socialtjänsten, polisen, åklagaren, domstolarna, politikerna, de s k överlevarna samt Sveriges samtliga rödstrumpor.

När du inte ens klarar av att inse vad tråden handlar om och efter ditt aktivitetsstödsidioti så kan man knappas ta dig på allvar. Inte för att jag gjort det.

Vad som nu utreds är det ingen som har sagt klart, men antar att Joakims problem ska kollas av en ny grupp då han slitit ut den andra och för att göra en koll på mamman för att tala om för honom att han får acceptera sakernas tillstånd. Det är alltså han som drar ut på det för att han har svårt att fatta är min teori. Men du får gärna ha din och argumentera för den.
Citera
2010-05-01, 22:45
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Nej trådens ämne är att följa den match som Joakim har emot mor, mormor, familjerätten, socialtjänsten, polisen, åklagaren, domstolarna, politikerna, de s k överlevarna samt Sveriges samtliga rödstrumpor.

När du inte ens klarar av att inse vad tråden handlar om och efter ditt aktivitetsstödsidioti så kan man knappas ta dig på allvar. Inte för att jag gjort det.

Vad som nu utreds är det ingen som har sagt klart, men antar att Joakims problem ska kollas av en ny grupp då han slitit ut den andra och för att göra en koll på mamman för att tala om för honom att han får acceptera sakernas tillstånd. Det är alltså han som drar ut på det för att han har svårt att fatta är min teori. Men du får gärna ha din och argumentera för den.

Svar Nej! Tråden handlar om vilka skäl han nekats att träffa sin dotter. Du, micro, HenrikJ, KiaW etc struntar i detta och kommer med ovesäntligheter såsom era åsikter. Anledningen till er förbannelse över mig handlar om att jag inte går i svarsmål mot åsikter utan envisas med att föra det hela tillbaks till sakfrågan. Särskilt HenrikJ anser detta vara det mest extremt dumma en person kan göra; sakfrågor är idioti.
Senast redigerad av TheLucky 2010-05-01 kl. 22:48.
Citera
2010-05-01, 22:47
Bannlyst
Citat:
Visst är det så att visar han sig respektlös mot sin dotters integritet så läggs ju detta till kontot att han inte har sin dotters bästa för ögonen och sammantaget med annat så kan utfallet mycket väl bli att han inte får träffa henne annat än övervakat i fortsättningen.

Han la ju ut det han förmodligen tvingat sin son att skriva till domaren på nätet, han saknar respekt för sina barn, det är ju tydligt. Och finns det en oro för att han kan komma på andra saker att göra emot dem i den här vägen, att hänga ut dem på internet så är övervakat bäst.
När han väl börjat och det dessutom eskalerat så är det ju fullt troligt att han fortsätter utsätta sina barn och alla som i hans omgivning inte gör som han vill. Han har greppat internet som ett vapen där alla hängs ut bara för att han i sin förvirring anser att han har rätt att göra det, han förstår inte att även dessa utsatta människor har rättigheter, han tror att det bara gäller honom.
Citera
2010-05-01, 22:47
Medlem
Mayitos avatar
Ok, de stinkande fittorna rullar på. Fortfarande gäller att dumfeministers sjuka inställning till livet inte har någon som helst inverkan på hur ett friskt demokratiskt samhälle ser på föräldraskap.
Citera
2010-05-01, 22:52
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Ok, de stinkande fittorna rullar på. Fortfarande gäller att dumfeministers sjuka inställning till livet inte har någon som helst inverkan på hur ett friskt demokratiskt samhälle ser på föräldraskap.

Jag har ett förslag att dessa personer ska starta en egen tråd som handlar om hur mycket de tycker illa om daddy. Detta för att vi ska slippa komma bort från tråden ämne och sakfrågor. Då kan dessa fem eller sex personer hålla på hur mycket de vill varvid alla kan se hur absurt det blir.
Citera
2010-05-01, 22:52
Bannlyst
Citat:
När han väl börjat och det dessutom eskalerat så är det ju fullt troligt att han fortsätter utsätta sina barn och alla som i hans omgivning inte gör som han vill. Han har greppat internet som ett vapen där alla hängs ut bara för att han i sin förvirring anser att han har rätt att göra det, han förstår inte att även dessa utsatta människor har rättigheter, han tror att det bara gäller honom.

Hans sätt lägger ju krokben för honom själv och det tragiska är att han inte ens pyttelite kan förstå det. Han är fullständigt övetygad om att han har minsann rätt.....
Citera
2010-05-01, 22:55
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Jag har ett förslag att dessa personer ska starta en egen tråd som handlar om hur mycket de tycker illa om daddy. Detta för att vi ska slippa komma bort från tråden ämne och sakfrågor. Då kan dessa fem eller sex personer hålla på hur mycket de vill varvid alla kan se hur absurt det blir.

Japp. Pappan är uppenbarligen på väg att "vinna" vårdnadsstriden vilket innebär - utan citationstecken - att han hade rätt redan från början. Sedan att ett gäng stinkande fittor upplever detta som en våldtäkt på dem själva säger att psykiatrireformen misslyckats kapitalt.
Citera
2010-05-01, 23:03
Bannlyst
Citat:
Hans sätt lägger ju krokben för honom själv och det tragiska är att han inte ens pyttelite kan förstå det. Han är fullständigt övetygad om att han har minsann rätt.....
Det är just det som blir hans fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in