Citat:
Ursprungligen postat av TheSkeptiker
Ingen grottar ner sig? Nej då, det märks inte alls i den här tråden där ni är några nick som gärna pratar om de här bitarna plus annat som ni hävdar om pappan.
Han är visst viktig för ingen kan undvika att se vilken nagel i ögat han är på de som fullständigt skriver ner honom här på FB.
Så du vet att det stämmer? Källan har sagt att det är så? Men då är det ju genast sant!!
Varför syns inte då ett så graverande yttrande i något dokument?
Vad blev du så upprörd över nu då?
Ja, nu är ju den här tråden startad av pappisen. Vem ska man annars prata om här?
Ser man till vad ponken själv vräker ur sig om andra människor. Hur han förstör för andra människor genom outning. Hur dåligt han accepterar andras åsikter, när man inte håller med honom, hur han förvrider ord, åsikter och meningar och gör dem till sanningar. Hur han uppviglar andra människor att kräkas galla över barnet och hennes familj, okända meningsmotståndare, tjänstemän mfl, så känns det som om den nivån ponken själv valt att ha runt sina bloggar och här är den nivån som styr hur diskussionerna framförs. Så är det inget mer med det! Goes around, comes around.
Så kan man ju också tolka det. Nu är ju jag ingen trendsetter, jag är Svensson i ett nötskal. Att ponkens lakejer och jag är okontanta lär inte direkt framkalla något jordskalv. Ponken är inget samtalsämne i mina kretsar. Annat än när vi diskuterar rättshaverister och deras umgänge, TJ & JJ tex.
Vet du? Det är så känsligt att nämna ponkens problem. Det är så provocerande att sanningarna om ponken kommer upp i ljuset. Om du är så korkad att du tror att ponken skulle klara av att erkänna ens för sig själv att han har/haft missbruksproblem. Då har du nollkoll på ponkens personlighet eller syften. Att nämna något om en wiskeyflaskas innehåll är en garanti för vad? Ingeting alls.
Mitt intresse för dåren bottnar bara i att jag inte anser att den typen av stalking och terror han håller på med är ok! Vi kan diskutera till dödagar. Jag ändrar inte min ståndpunkt. Man misshandlar inte andra människor som ponken gör. Personligen hoppas jag han blir ett prejudicerande fall när stalkerlagen träder i kraft. OCH jag hoppas han åker dit ordentligt.