2011-06-06, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvaafaan
Ledsen att du inte förstått barn och barns utveckling än. Barnet gårinte och trånar efter sin pappa hela dagarna. Att pappan vill att det ska vara så är något helt annat.

Hur vet du vad flickan längtar och trånar efter och vad hon saknar? Har hon sagt att hon inte längtar efter honom? Har du källor på det du säger om det här?
Citera
2011-06-06, 01:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Allt är andras fel. Säg är det inte fantastiskt hur en, enda människa kan vara så utsatt. Trots att han är så fantastisk.
Citat:
Ursprungligen postat av Dogrust
Fast det här handlar faktiskt inte om en enda människa. Det handlar om att J vågar stå upp mot socialtjänsten, vilket inte många andra orkar.
Varför har du lagt mitt nick i det citatet? Jag har inte skrivit det där.

https://www.flashback.org/sp31011442
Senast redigerad av micro113 2011-06-06 kl. 01:20.
Citera
2011-06-06, 01:18
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Nu var det inte det jag skrev - även om jag givetvis borde ha förväntat mig en sådan vantolkning från din sida, svenska är ju inte det lättaste språket att hantera för alla.

Läs en gång till och prova igen.

Nej, du sa att jag skulle se "se klippen". Visa mig då vilka klipp du hänvisar till som ska få mig att ändra uppfattning.
Citera
2011-06-06, 01:22
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Varför har du lagt mitt nick i det citatet? Jag har inte skrivit det där.

Okej, då var det till "Ahmenvaafaan"...
Citera
2011-06-06, 01:22
Medlem
Citat:
Genom att låta sig bli överkörd och låta socialtjänstsfolket få rätt, trots att de har fel?

Låter helt galet.

Här har vi pudelns kärna.

Ponken lever kvar i en 5-årings värld. Han tror att det bara finns hans rätt och alla andras fel. Snälla, hjälp honom.
Citera
2011-06-06, 01:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Okej, då var det till "Ahmenvaafaan"...
Ja, uppenbarligen - och eftersom du lyckades ändra det till mitt nick när du sände inlägget så kan du ju faktiskt ändra tillbaka det nu när "misstaget" är påtalat.
Citera
2011-06-06, 01:25
Medlem
Citat:
Här har vi pudelns kärna.

Ponken lever kvar i en 5-årings värld. Han tror att det bara finns hans rätt och alla andras fel. Snälla, hjälp honom.

Det ligger ett nytt blogginlägg ute nu. Kom precis nu. Du kan ju gå in och läsa där och kanske få lite mer underlag för att kunna diskutera här utan att låta som en ilsken grävling

Han lever inte alls kvar i en 5-årings värld. Var har du fått det ifrån? Jag tycker att upplysning om hur det kan gå till på det här sättet är intressant för alla medborgare så kanske färre pappor i framtiden förlorar kontakten med sina barn.
Citera
2011-06-06, 01:28
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Ja, uppenbarligen - och eftersom du lyckades ändra det till mitt nick när du sände inlägget så kan du ju faktiskt ändra tillbaka det nu när "misstaget" är påtalat.

Varför bryr du dig om sådana detaljer när du och "Ahmenvaafaan" ändå har samma åsikter?

Om jag blandat ihop er två genom att citera fel ber jag om ursäkt.

Visa hellre "klippen" som kommer att förändra min ståndpunkt.
Citera
2011-06-06, 01:29
Medlem
Citat:
Så då kan vi även plocka bort mamman från barnets värld, barnet bryr ju sig ändå inte?

Vi pratar inte om mammor eller pappor här. Vi pratar om barnets bästa och barnets trygghet. En pappa som barnet knappt känner kan aldrig fylla mammans plats hos barnet. För att mammor är så mycket bättre? Knappast! Men den som haft 99,99% av tiden med barnet är barnets trygghet. Sen kan man tycka vad man vill om det. Så är det bara!

Jag måste säga att allt det här synd om pappan är riktigt sjukt. Jag har aldrig hört en vuxen människa resonera så omoget, infantilt och barnsligt.
Citera
2011-06-06, 01:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför bryr du dig om sådana detaljer när du och "Ahmenvaafaan" ändå har samma åsikter?

Om jag blandat ihop er två genom att citera fel ber jag om ursäkt.

Visa hellre "klippen" som kommer att få min ståndpunkt att förändras.
Du får läsa klippen på bloggen - eftersom de ligger på bloggen.

Jag anser inte att det är en "detalj" att bli tillskriven det andra säger. Och jag har svårt att se varför du inte kan rätta till ditt "misstag".
Citera
2011-06-06, 01:33
Medlem
Dogrusts avatar
Nej, du hänvisade till dem. Då vet du vad det handlar om. Annars är det bara rappakalja du har att komma med. I och för sig är jag övertygad om att så är fallet, men jag tänkte ändå ge dig en ärlig chans.

Vilka "klipp" är det du talar om?
Citera
2011-06-06, 01:35
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Vi pratar inte om mammor eller pappor här. Vi pratar om barnets bästa och barnets trygghet. En pappa som barnet knappt känner kan aldrig fylla mammans plats hos barnet. För att mammor är så mycket bättre? Knappast! Men den som haft 99,99% av tiden med barnet är barnets trygghet. Sen kan man tycka vad man vill om det. Så är det bara!

Jag måste säga att allt det här synd om pappan är riktigt sjukt. Jag har aldrig hört en vuxen människa resonera så omoget, infantilt och barnsligt.

Det är C och SL:s lögner, förtal och brott mot tingsrättsdomar som gjort att Pappan träffat dottern så lite. Okey, för dig är det okey syssla med sådant. Vi andra 99.99 procent tycker inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in