[quote=Ahmenvaafaan]
Det är förträffligt, synd bara att du projicerar dina egna svagheter på en för dig helt okänd familj, genom att försöka skapa fördomar och egentillverkade ideer på dem.
Jag tror Reimer kan svara för sig själv, men jag blir nyfiken hör du till någon förtryckt sekt eller vad menar du?
Lämpligt vore att du själv läste igenom de 740 inlägg du gjort med samma agenda i samma ämne, då kanske du hittar svaret.
Tycker du verkligen det, tillåt mig tvivla på din uppriktighet här.
Vad tror du själv??
Jag tror att du är allt en rätt vidrigt outbildad WT individ som kan sitta här och påstå massa saker om någon annan, utan ett enda jävla bevis i handen. Jag undrar hur du låter i verkliga livet..måste låta väldigt löjligt då du försöker angripa andra och vad roligt dem måste ha åt dig, då du gör bort dig totalt.
Du är inte "tuff" för att du kan svära, du är inte "cool" för att du sitter här och spyr ur dig skit...
Citat:
Har du inget sinne alls för proportioner?
Citat:
Ja, jag vet. Det är ju så fiffigt upplagt att man får se facit på sin uppfostran, engagemang och kärlek när barnen blir vuxna. mina barn är av prima virke. Har jobb, engagerar sig politiskt, tränar, gör karriär och har all de önskar. Det är att lyckas för mig.
Citat:
Jag skulle aldrig ha vigt mitt liv åt att skapa massa fördomar och idéer för dem. Min roll är att leda, mina barn.
Det är förträffligt, synd bara att du projicerar dina egna svagheter på en för dig helt okänd familj, genom att försöka skapa fördomar och egentillverkade ideer på dem.
Citat:
Tycker du att det är att lyckas när du ger dina barn ett tillbakadraget förhållningssätt för oliktänkande så är du fel ute. Stackars ungar!
Jag tror Reimer kan svara för sig själv, men jag blir nyfiken hör du till någon förtryckt sekt eller vad menar du?
Citat:
Hur är jag fanatisk och hatisk?
Lämpligt vore att du själv läste igenom de 740 inlägg du gjort med samma agenda i samma ämne, då kanske du hittar svaret.
Citat:
Det är synd om alla barn som inte får ha båda sina föräldrar i sitt liv. Visst, men vad är alternativet här, just nu?
Tycker du verkligen det, tillåt mig tvivla på din uppriktighet här.
Citat:
Jag undrar faktiskt vad det är som du tro händer hos mamman, sambon och mormorn?
Vet du det eller spekulerar du bara?
Vet du det eller spekulerar du bara?
Vad tror du själv??
Jag tror att du är allt en rätt vidrigt outbildad WT individ som kan sitta här och påstå massa saker om någon annan, utan ett enda jävla bevis i handen. Jag undrar hur du låter i verkliga livet..måste låta väldigt löjligt då du försöker angripa andra och vad roligt dem måste ha åt dig, då du gör bort dig totalt.
Du är inte "tuff" för att du kan svära, du är inte "cool" för att du sitter här och spyr ur dig skit...