2010-11-02, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglaklara
Jag ser att du inte har tillgång till de dokument som förklarar hur det ligger till, och då blir det mer än lovligt sjukt att påstå saker, vad har Daddy gjort dig.

Hahaha men det har jag sörru och dessutom så har Joakim lagt ut detta på internet där han mycket riktigt NEKAR sitt juridiska ombud att delta.
Citera
2010-11-02, 19:00
Medlem
JanH

Hur många gånger har han och andra försökt förklara det. Han har anklagats för något som han inte medvetet har utsatt flickan för, vilket ibland sker i vårdnadstvister för att vinna tid mm.

Han har valt öppenhet och har kunnat svara tidigare men många kräver ju att man inte skall blottlägga sanningar hur som hellst. Det som diskuteras är ju om det finns en diskriminering mm.

Leroy
Citera
2010-11-02, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
JanH

Hur många gånger har han och andra försökt förklara det. Han har anklagats för något som han inte medvetet har utsatt flickan för, vilket ibland sker i vårdnadstvister för att vinna tid mm.

Han har valt öppenhet och har kunnat svara tidigare men många kräver ju att man inte skall blottlägga sanningar hur som hellst. Det som diskuteras är ju om det finns en diskriminering mm.

Leroy

Det säkraste sättet för en man att begå sexuella övergrepp är under en vårdnadstvist, inte en jäkel tror barnet eller mamman. Det finns inget som säger att inte Joakim låtit dottern leka med kuken. Men du har rätt, barnets ord betydde ingenting. Men dottern berättar ju att hon brukar få göra det.

Du försvarar ju också Gardner?
Citera
2010-11-02, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Du påstår att han utsatt barnet för övergrepp! Att han saboterat?

Han ville säkerställa att förhör går rätt till och att han eller ombud kan få medhörning eller så.
Men är du trög på riktigt?
Denna bandinspelning gjordes av Joakim och låg ute hela tiden på hans gamla blogg, lyssnade du aldrig på den?
5.05 in i inspelningen säger Joakim själv med egen röst att hans ombud inte får vara med under förhöret med dottern. Det är Joakim själv som avböjer den möjligheten.

https://regtransfers-sth-se.diino.co...0barnhuset.mp3
Citera
2010-11-02, 19:08
Medlem
Pinglaklaras avatar
[quote=JanHemming]
Citat:

Nej det flesta använder inte sitt barn för att illustrera och representera våldtagna barn. Räcker det inte med att hon förknippas med att leka med pappans kuk? Måste hon associeras med att vara våldtagen av män också?

Du inser att gränsen för förtal närmar sig det du här beskriver finns inte, och jag menar att bilder på barn absolut används av organisationer för just det du nämner.

Det du och HJ gör är att tillskriva detta barn massa påståenden om dess pappa och detta för att ni hakat upp erat hat på honom, är det någon som gör just det du beskriver så är det just ni två, alla andra ser detta men inte ni.

Reflektera lite det är sjukt riktigt sjukt, och skulle du säga samma sak inför vittnen skulle du lagföras tveklöst, du och din elake kärring kompis.
Citera
2010-11-02, 19:10
Bannlyst
[quote=Pinglaklara]
Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming

Du inser att gränsen för förtal närmar sig det du här beskriver finns inte, och jag menar att bilder på barn absolut används av organisationer för just det du nämner.

Det du och HJ gör är att tillskriva detta barn massa påståenden om dess pappa och detta för att ni hakat upp erat hat på honom, är det någon som gör just det du beskriver så är det just ni två, alla andra ser detta men inte ni.

Reflektera lite det är sjukt riktigt sjukt, och skulle du säga samma sak inför vittnen skulle du lagföras tveklöst, du och din elake kärring kompis.

Okej du tycker det är normalt att låta sitt barn förknippas med sexuella övergrepp. Jag tycker det är äckligt minst sagt. Längre än så kommer vi nog inte där, men jag har noterat att du tycker det är okej att använda barn så att de sammankopplas med kukar och sexuella övergrepp.
Citera
2010-11-02, 19:11
Medlem
JanH.

Du påstår saker men jag försvarar inte Gardner jag gillar inte delar av det han gjort.

Men barn kan påverkas, fjärmas mm. Sen vad man kallar det är en annan sak.

Tror dom flesta män skulle undivka att skriva könsord som du gör. Jag börjar tvivla på ditt genus.

Har du själv barn och är frånskilld?

Gått lugnt till eller varit blåsigt?

Leroy
Citera
2010-11-02, 19:13
Bannlyst
Citat:

Är du jurest månne?
Senast redigerad av HenrikJ 2010-11-02 kl. 19:15.
Citera
2010-11-02, 19:13
Bannlyst
[quote=HenrikJ]
Citat:
Är du jurest månne?

Nej jag är journalest!

Edit: fast nu frågade du ju inte mig men citeringarna hakade upp sig. Men nu vet du i alla fall.
Citera
2010-11-02, 19:16
Medlem
MyfairLadys avatar
Citat:
Hahaha men det har jag sörru och dessutom så har Joakim lagt ut detta på internet där han mycket riktigt NEKAR sitt juridiska ombud att delta.

Jag frågar också vad har Daddy gjort dig ?
Citera
2010-11-02, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyfairLady
Jag frågar också vad har Daddy gjort dig ?

Frågar du det apropå att det framkommer bevis på att Joakim nekat sitt ombud att delta i polisförhöret?

Försöker du skifta fokus så var det lite väl tydligt. Bättre lycka nästa gång.
Citera
2010-11-02, 19:25
Medlem
MyfairLadys avatar
Citat:
Frågar du det apropå att det framkommer bevis på att Joakim nekat sitt ombud att delta i polisförhöret?

Försöker du skifta fokus så var det lite väl tydligt. Bättre lycka nästa gång.

Saken är väl den att du kan inte svara på den frågan för då blir du avklädd. Feg och rädd. Slingrig som en ål. Ynkligt!

Nästa gång. Vad har Daddy gjort dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in