2010-04-21, 20:42
Medlem
Ni diskuterar inte sakfrågan här längre, ni verkar ha andra böjelser era Egon vill skriva.

Tråkigt att se att man kan larva runt i en sådan viktig fråga som TS. tog upp och ville diskutera.

Det har blivit mer av en tråd där man agerar som troll och förvränger och byter spår för egna egot skull och man är ute efter person i stället för att diskutera sak.

Leroy
Citera
2010-04-21, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Finns det?

Myten säger att det finns de som får orgasm när de våldtas också -- i synnerhet killar som våldtas analt kan uppleva sin första stimulans av prostatan och därför uppleva en skamfylld njutning.

Vad är poängen?
Som sagt JA.
Det är varken en myt eller en hemlighet väl gömd i det dolda.
Det finns kvinnor som får utlösning också, dock utan spermier.
Fontänorgasm kallas det för.
Citera
2010-04-21, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han vill ju ha hela vårdnaden - men mamman kan ha kvar hela boendet. Det är inte kontakt man i första hand får då - det är insyn, kontroll, och makt.
Det här får du allt visa källa på.
Citera
2010-04-21, 20:45
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Det tycker inte jag heller är onaturligt men nu var det frågan av vad man som vuxen tycker att en fyraåring leker med pappas penis. Och om man hör sitt barn säga att de leker snopplekar och drar upp och ner i pappas eller någon annan mans snopp så reagerar man och anmäler till soc. som får utreda.

Det skrivs gång på gång att dotterns ska ha sagt att hon dragit upp och ner i pappas snopp, men jvar är källan till just detta? Jag kan inte påminna mig var detta finns dokumenterat. Var har du fått uppgiften från?

Citat:
Det låter som om du tycker att man glatt ska säga jaha när en fyraårig flicka berättar något sådant.

Det är det frågan handlar om, inte om ett barn rör vid en penis. Det har ingen dött av. Frågan är alltså om man hör att en fyraåring drar upp och ner och leker snopplekar. De flesta skulle faktiskt reagera på det men du får gärna tycka att det är helt okej för ditt vidkommande. Jag tycker inte att man ska låta bli att försöka få en utredning till stånd.

På det sättet har flickans mamma agerat förståndigt.

Nej, jag har sagt att det beror på omständigheterna. Om det verkligen sker i ett sexuella sammanhang så är det naturligtvis fel.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tyfonen
Det har jag väl ändå inte skrivit??
Varför tillskriver du mig sådant jag aldrig skrivit?
Jag skrev att det är sant, för det är flera kvinnor som har berättat om dessa upplevelser.

Det var frågor. Vad betyder det du skriver nu då? Att du bara skrev det appropå ingenting och inte menade nåt med det heller. Du ville bara upplysa om att kvinnor kan få orgasm när de ammar, men du menade ingenting med det. Sluta skriv om sånt om du inte vill att man ska tolka in det i sammanhanget då. Dummer.
Citera
Medlem
Citat:
Så du tycker också att det går att jämföra det med att fyraåringar leker med pappans snopp så att han får orgasm. Tycker ni verkar vara pedofiler flera av er.

Tycker du att kvinnor ska tas ifrån sina barn ifall de skulle få en orgasm under förlossningen?

Blir det enklare att förstå så.

Leroy
Citera
2010-04-21, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Det skrivs gång på gång att dotterns ska ha sagt att hon dragit upp och ner i pappas snopp, men jvar är källan till just detta? Jag kan inte påminna mig var detta finns dokumenterat. Var har du fått uppgiften från?

Flickan säger ju det i förhöret.

Citat:
Nej, jag har sagt att det beror på omständigheterna. Om det verkligen sker i ett sexuella sammanhang så är det naturligtvis fel.

Då är vi då överens om det.
Citera
2010-04-21, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Blir det enklare att förstå så.

Leroy

Jag har inte dragit upp att mammor kan få orgasm när de ammar. Du får läsa tillbaka och fråga den personen vad det nu är du frågar om.
Citera
2010-04-21, 20:49
Medlem
Vad grundar du ditt tyckande på för att ta upp sådana påståenden?

Du har hela tiden insinuerat och ditt eget språk och skrivande om detta verkar mer intressant än
att förstå vikten av att utredningar görs skyndsamt och korrekt så att framförallt barn inte hamnar i kläm. Men du verkar ju ha en förkärlek för att prata mer om sex än om barn som hamnar i kläm vid tvist.

Leroy
Citera
2010-04-21, 20:51
Medlem
Blinkermuniten.

Du skrev: "Tycker ni verkar vara pedofiler flera av er. "

Varför?

Vilka menar du skulle vara det?

Leroy
Citera
2010-04-21, 20:58
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Jag skulle rent utav vilja säga att det kanske inte är slöhet, men det visar brist på något.

Var finns det bevis för detta?
Citera
2010-04-21, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Blinkermuniten.

Du skrev: "Tycker ni verkar vara pedofiler flera av er. "

Varför?

Vilka menar du skulle vara det?

Leroy

Förstod du inte det, vi skrev om mammans önskan om utredning när hon hört barnet berätta om snopplekarna och att dra upp och ner i pappas snopp och någon skrev plötsligt att mammor kan få orgasm när de ammat. Då fick jag den uppfattningen att den personen tycker det är lika naturligt att barn leker med sina fäders snoppar så de får orgasm som att amma barn. Nu säger denna person att den inte menade något med att plötsligt säga att mammor kan få orgasm när de ammar och då finns det ju ingen anledning till såna uttalanden. Sen är det ju någon till som har sagt att det är naturligt att barn leker med pappors snoppar och då får då jag såna tankar i alla fall. Det är väl det pedoriler gör.

Och jag vill betona att jag inte tror att Joakim på något sätt sysslat med sånt, finns inget som säger det, utan diskussionen uppkommer ju för att man hävdar att mamman som falskanmäler och är elak och att man inte tycks förstå att man ska anmäla om man hör barn säga sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in