• 1
  • 2
2009-06-29, 13:38
Medlem

Ja låter vettigt. Testa droger för att det är kul!
Är det inte bättre att testa bungyjump från olika höjder utan rep? Bättre chans att överleva har du nog....
Varför inte läsa wiki om gustav den eller den kungen. Gå ut i solen och bada? Ja vad som helst som gör att du testar att le utan drog?
Livet i sig själv gör mig hög. Du gör tillverkaren hög på pengar!
Citera
2009-06-29, 13:54
Medlem
KnarkaInteMyck3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsa77

Ja låter vettigt. Testa droger för att det är kul!
Är det inte bättre att testa bungyjump från olika höjder utan rep? Bättre chans att överleva har du nog....
Varför inte läsa wiki om gustav den eller den kungen. Gå ut i solen och bada? Ja vad som helst som gör att du testar att le utan drog?
Livet i sig själv gör mig hög. Du gör tillverkaren hög på pengar!

Så som jag ser det är det mycket bättre att testa droger för att det är roligt, istället för att göra det pga grupptryck eller att man mår dåligt?

Jag ser det inte som att hoppa bungyjump utan rep, är man påläst om vad du stoppar i det är det många gånger inte farligare än alkohol.

Jag har inga problem med mitt liv i övrigt då jag ses som högutbildad och har ett bra fast jobb. Jag knarkar inte särskilt ofta heller, historiskt sett så har jag berusat mig på annat än alkohol cirka 10 gånger, på en jävla massa år. (inklv att försöka dricka för mkt hostmedicin osv)

Skiter väl i vart mina pengar tar vägen, om jag lägger ner 500 kr till en dealer för en helkväll eller 500 spänn på blackjacken, ingen större skillnad.
Citera
2009-06-29, 14:22
Medlem
walkmanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkaInteMyck3
Så som jag ser det är det mycket bättre att testa droger för att det är roligt, istället för att göra det pga grupptryck eller att man mår dåligt?

Jag ser det inte som att hoppa bungyjump utan rep, är man påläst om vad du stoppar i det är det många gånger inte farligare än alkohol.

Jag har inga problem med mitt liv i övrigt då jag ses som högutbildad och har ett bra fast jobb. Jag knarkar inte särskilt ofta heller, historiskt sett så har jag berusat mig på annat än alkohol cirka 10 gånger, på en jävla massa år. (inklv att försöka dricka för mkt hostmedicin osv)

Skiter väl i vart mina pengar tar vägen, om jag lägger ner 500 kr till en dealer för en helkväll eller 500 spänn på blackjacken, ingen större skillnad.

Du har ingen lust att PM'a din msn till mig så kan vi prata vidare om det här istället för o behöva skriva öppet här på forumet. Jag råkar besitta en hel del tips och erfarenheter till dig då jag varit med om EXAKT samma sak som du upplever och har varit med om... Skulle kunna tänka mig att jag skulle vara till stor hjälp för dig...
Citera
2009-06-29, 15:29
Medlem
[quote=KnarkaInteMyck3]Hej!

För sex månader sedan tog jag en överdos på mephedrone. Jag fick sådan panik att jag trodde att jag fått hjärtstillestånd.

Ursäkta vill inte låta överlägsen, men tycker du att det låter som att du beskriver att du vet vad och hur mycket du stoppar i dig? Gör dig själv en tjänst som ingen här kan utan gott samvete säga emot. Ta aldrig en drog mer i ditt liv!
Jag vet att langarna i detta forum hatar mig. Men vem f-n bryr sig.
Jag vill att du fattar vad som är på gång. Nej du ska inte skita i vart du lägger pengarna. Men du bestämmer så klart själv. Kolla aids hjälpen för ett barn på 2 veckor, kolla barnhemmmen fulla av 1 veckas gamla barn som har ett helv-te på grund av drogmissbrukande mödrar. Har du sett ett barn på 1 och ett halvt kilo med skakningar och sk AT liggandes i respirator på sjukhuset Karolinska?? Snälla att skrämmas hjälper inte jag vet, men det är desamma tillverkare du ger DINA pengar till! Så ställ att i ett annat perspektiv vart dina pengar går. Och hjälp andra istället för att oroa dig över att du inte kan knarka droger i sommar.
Citera
2009-06-29, 18:39
Medlem
Kottonmouths avatar
Om du känner så, låt bli tills du känner dig bekväm igen. Allt annat vore bara korkat. Jag råkade själv utför något liknande. Blev ett lugnt år, inget fel i det.
Citera
2009-06-29, 19:02
Medlem
Custom_mades avatar
Sen när kan man fysiskt dö av en panikångest-attack??? Tror jag inte en sekund på.
Citera
2009-06-29, 20:34
Medlem
eckiess avatar
Jag snétrippade på lsd så otroligt hårt att jag nu 1 och ett halvt år senare inte ens kan röka lite spice utan att tro att det ska släppa lös något liknande, så jag röker bara när jag har druckit, det funkar för mig. Eller så röker jag bara jättelite och då måste jag ha något att fokusera på.
Citera
2009-06-29, 21:17
Medlem
walkmanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Sen när kan man fysiskt dö av en panikångest-attack??? Tror jag inte en sekund på.

Det va en snubbe som gjorde det... 3gånger också i ambulansfärd. Detta va endast på en 0.3a tjo om jag inte minns fel samt panikångest anfall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in